*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Menin gekon terraarion viereen, se on noin 15cm pitkä ja ei kasvakkaan ilmeisesti isommaksi!

Se alkoi lipua kielellään kun näki minut, että ilmeisesti huomasi jotain :LOL: , mutta nähtäväksi jää mitä!

Olipa hauskaa *iso hymy*

:heart: :wave:

Joopa joo, meikäläisen raskausoireet tais kosahtaa pahimman kerran! Koko viime yön juoksin wc-pönttöä morjenstaa ainakin tunnin välein (kummallakin päällä) ja lämpö on sellaset 37,5... Eli sairastuin oksutautiin :kieh: kaikkee sitä pitää ollakkin! Nyt on kyllä unohtunut kaikki raskausoireet |O voi, voi, mutta tsemppiä kaikille muille! *täältä viltin alta kuivunut tyttö toivottaa* :wave:

Enpä ole vielä hankkinut...tosin eilen kaupassa jo vähän poltteli, mutta karkasin äkkiä pois. Oikeasti varmaan sitten ensi viikolla teen aconilla, mutta jos en malta odottaa ensi viikkoon, taidan ensin kokeilla rfsu:lla.
Mutta nyt ruuan laittoon, ukko kotiutuu kohta ja poikakin tais saada legopaloasemansa just valmiiksi äidin ihasteltavaksi... poika on palopäällikkö ja äiti on pelastettava. =)

Heissan pitkästä aikaa!

Tässä on ollut viikon verran niin kovasti muuta tekemistä ja ajateltavaa, etten ole ehtinyt edes vilkaista tänne. Viikonloppuna oli hautajaiset ja melko raskasta oli. Sain kaiken kukkuraksi flunssan sopivasti perjantaina ja kirkossa olikin sitten mukavaa, kun itkun ja flunssan takia en meinannut saada henkeä. :( Sunnuntaiyönä nousi kuume ja nyt toista päivää olen vuoteenomana.

Onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille! :)

ON: Mitään raskausoireita ei ole, tosin olen niin kipeä, etten ole edes jaksanut kuulostella tuntemuksia, enkä varmaan mitään tuntisikaan. Ei ole mitään menkkaoireitakaan, jotka viimeksi alkoivat jo viikkoa ennen tädin tuloa. Tenttiviikkoa vietellään muutenkin, joten ajatukset ovat ihan muualla kuin raskautumisessa. Ainakin menee aika nopeasti. :)

Plussatuulia kaikille! :whistle:

Töpötupsukorva
Mulla on tää sama vanha nikki, ennen oli Raakel, mut vaihoin, koska aattelin, että se ei kuulosta hyvältä. Tää on ny ollu.
Pari muuta on, joita käytän joissain tilanteissa, mutta sekin sallittua, kun anonyymejä ollaan tai ainakin mä oon, muista en tiiä. Sit muut kamut on ihan erikseen..
No enpä häiritte enempää jatkan matkaa yksin huonon oloni kaa*oksentaa**
|O

Jokohan nyt..Sähköt pätkii koko ajan..

Vai gekko aistii raskauden?Mitenhän on tuon meidän kilpparin laita? :)
Tänään ihan jees-päivä,huolimatta huonosti nukutusta viimeyöstä.Heräilin vähän väliä ja karseita hikikohtauksia! :eek: Tänään vihleksiny ja kourinu alamahaa ja heti perään litratolkulla valkkista,hyh! :x
Tissitkin alkaa jo osottaa elonmerkkejä.Ovat olleet jo jonkin aikaa hissuksiin ja roikkuneet matkassa! :LOL: Oksu-olo on koko ajan! :x :$ Tänään alko tuossa puolen päivän jälkeen..Ei okseta tms. mut sillai ällöttää.Hedelmät auttaa!

arabel.................kp 1/26...........yk6..esikoinen haaveissa
meri-77................kp 18/28-30...yk27.....toinen haaveissa
pikkumyy42.........kp 18/28........yk 4...... haaveissa 1. yhteinen
Tinttara84 ..........kp 18/16-29......yk56....esikoinen? haaveissa
nanna81..............kp20/29-36....yk11.....esikoinen haaveissa
Karpalo67.............kp21/28........yk yli 3 vuotta......2. haaveissa
April..................kp 21/27...........yk 5........esikoinen haaveissa
Bayan Fare............kp22/30-32.......yk10....esikoinen haaveissa
kaneliomena.........kp22/29.............yk17.....esikoinen haaveissa
Pantalaimon..........kp23/29............yk2.....esikoinen haaveissa
Sarah85................kp23/28-36......yk15.....esikoinen haaveissa
Noomi...................kp23/27...........yk2.......kolmas haaveissa
Emppu80...............kp24/30............yk1.......toinen haaveissa
Jouskari-82............kp24/28-32........yk2.......esikoinen haaveissa
Annuli81................kp 25/28-35........yk7......esikoinen haaveissa
RouvaSumppisuu....kp25/?..............yk2......toinen haaveissa
Zora......................kp26/22-28........yk1.......esikoinen haaveissa
Hathor...................kp30/28-31......yk2.....esikoinen haaveissa

Haamuilijat :
Anskuliini83.....kp27/27-29.....yk4.....toinen yhteinen haaveissa

No taas on aamupala nautittu, joka aamu puuroa :p , lasi greippimehua ja lasi jotain poretablettia veteen sekoitettuna, siis vitamiini sellainen :heart:

Eilen tanssiharkat meni ihan hyvin! Ihmettelin miten harkkatilaan pääsi jostain tupakan hajua ja voi mikä hien ja varsinkin jalkahien haju kun venyttelimme lopuksi. Onko miun nokka ollut ennen tukossa, kun ei ole näin ällöttänyt em hajut!? :headwall:

Siellä on myös yksi entinen luokkatoverini, siis samanikäinen tietty kuin minäkin, sattumalta tapasimme harkoissa, eli aikaa viime tapaamisesta on about 26 vuotta :D , niin mä salaa häntä seurailin ja olen kyllä varma, että hän on pieniin päin;=)! Mukava huomata , kun olemme samanikäsiä, että kyllä se saattaa tärpätä :saint:

Onko muilla sama, pissattaa usein ja jos yöllä mies laittaa käden alavatsan päälle, tuntuu ilkeältä? Rinnat on mukana, sen huomaa, vaikka pienet ovatkin, mutta turpeutuvat aina tässä vaiheessa. Lisäksi nivusia ihmeenlaisesti kiusaa/vetää suonta tai jomottaa en osaa sanoa mitä!?
Alavatsaa nippailee. Aamulämmöt korkeella, mutta sama joka kierrossa tässä vaiheessa. Ja kosteutta riittää, vaikka nyt kuuluisi olla ns kuiva kausi?

Miehen työkamu oli eilen kysynyt mieheltä, jotta joka naisesi on tiineenä, johon mies oli vastannut, että ei tiedä :D , huomaa kuulemma sitten kun masu kasvaa :heart: .
Miehen pian 19v poika kysyi myös la, hei ootatko sä vauvaa jo? Vastasin, en kai. Hän kysyi oletko varma? Johon, etten ole varma, mutta toivottavasti odotan;=))))

Ihanaa tätä päivää kaikille!
Kirjoitelkaahan millaisia olotiloja teillä on?

Odottavan aika on piiiitkä! :D

Heippa
Rakkain terveisin
-pikkumyy- :heart: :wave:

Huomenia =)

Täällä mä olen hienan ymmälläni.. eilen mulla oli ihan älyttömän kipeet "vatsalihakset" ja kipu vaihtui alavatsalla semmosiksi repäseviksi. Tissit oli (kerrankin :LOL: ) suuret ja kuumat ja myös kosketusarat. Nyt kun aamulla heräsin, ni olo on miltei normaali. Alavatsalla on edelleen outo tunne kun nousee ylös tms, mutta muuten ei mitään. Piti taas mennä kuvittelemaan kaikenlaista omassa pikku päässään... :/

Mullaki on yks "raskausoire" :xmas: . Eilen ja toissa iltana naama helotti ihan tulipunaisena pitkän aikaa. Aivan niin kuumat posket että ois voinu kananmunan paistaa.

Joopa. Mulla on edelleen lämmöt alhaiset, että se siitä raskausoireesta. :LOL: Aivan normaali olo muutenki, ei mitään tunnu ei sitten missään. Paitsi hartiasärkyjä ja pääkipua välillä, mutta ne johtuu maalaamisesta/maalinkatkuista.

Tuota mietinki että voiko nuo maalinkatkut vaikuttaa jotenki nii että mun kroppa katsoo parhaimmaksi olla ovuloimatta..? Päivittäin joudun maalinkatkuissa olemaan, ja nyt koko viikko aamusta iltaan. Toki taukoja pidän ja ovea sen verran ravollaan että ilma pääsee vaihtuun.

Huomena verikokeisiin. Turhalta tuntuu mennä, mutta saadaanpa ainaki varmuus. JOS vaikka olis niin kummasti käyny, että olisinki ovuloinu mutta se ei vaan oo näkyny / ei näy missään. Onkohan se ees mahollista, ettei lämmöt nouse vaikka ovuloiski..??

Joka tapauksessa, odotan verikokeen tulokset ennen kuin alotan terot. Jos taas verikoe näyttäis että ovis olis tapahtunu, odotan jonnekin isänpäivän tienoille ennen testausta, jos niin pitkälle mennään ilman menkkoja.

RouvaSumppisuu
Bayan Fare: kuinka kauan joudut odottelemaan verikokeen tuloksia? Meinaan vaan, että noi terothan on ihan turvallisia syödä, vaikka hedelmöittyminen olisi tapahtunut...vahvistavat vain oman keltarauhasen toimintaa silloin ja menkat jää tulematta. Mulla 1. raskaus tärppäs terokuurista ja nyt syön taas teroja kun kierrot on niin pitkiä imetyksen jäljiltä. Tikutin oviksen oiskos ollut kp 19 ja samana päivänä aloitin terot.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSumppisuu:
Bayan Fare: kuinka kauan joudut odottelemaan verikokeen tuloksia? Meinaan vaan, että noi terothan on ihan turvallisia syödä, vaikka hedelmöittyminen olisi tapahtunut...vahvistavat vain oman keltarauhasen toimintaa silloin ja menkat jää tulematta. Mulla 1. raskaus tärppäs terokuurista ja nyt syön taas teroja kun kierrot on niin pitkiä imetyksen jäljiltä. Tikutin oviksen oiskos ollut kp 19 ja samana päivänä aloitin terot.
Kyllä se ens viikon puolelle menee, ei ehkä ihan loppuviikkoon asti.
Mä mietinki että alottaisinko terot heti verikokeen jälkeen, mutta kun ei noita hirveesti ole jäljellä, ni ajattelin odottaa tulokset ensin. Ettei heti tarttis olla reseptiä uusimassa... JOS vaikka jotain oiski tapahtunu..

huomenet vaan kaikille :wave:

mä vielä pyörin täällä lukemassa teidän viestejä kun ihana pinon ootte taas saaneet aikaiseksi! :heart:

mulla on huono olo vetänyt sängyn pohjalle jo useasti, eilen sit olinkin koko päivän sängyssä. jotenkin on sellainen olo kun olisi pyörinyt liikaa ympyrää ja nyt heikottaa ja oksettaa, edottaa, kaikki pyörii päässä. vitsailinkin just kaverille että parempi olla ainakin viitoset ku tässä vaiheessa jo niin heikoille vetää :LOL: mulla kun on hyvin muistissa kahdesta edellisestä raskaudesta kuinka pahoinvointi oli aivan kamalaa; ekasta meni yli puolen välin päivittäin pönttöä halaillen ja tokasta sit loppu "jo" rv16+, mutta oksentelinkin sit about 5 kertaa päivässä.. väsymys on kans kyllä ottanut vallan aivan täysin. keskimäärin olen nukkunut 10-14 tunnin yöunia ja siihen vielä 1-2 päiväunet päälle. toivottavasti olo kohenee pian.

hei, jos haluutte käydä raskausblogia lukemassa (ja kommentoimassa) niin ossu löytyy profiilista.

hyvät päivänjatkot tänne ja paljon plussatuulia!! :heart:

ögh..täällä taas kuvotus jatkuu?Mistähän mä tänkin olon oon hommannu?
Voiiiii että kun mä niin toivosin oviksen olleen kp 9-10,kun sillon tuntu niin kovat kivut,kävellessä oikeen puristi ja lauantaina kun tuntu niin kamalaa menkkakipua oikealla alamahassa ja kun tuota valkkista on ollu niin paljon.Normaalisti olen korppu..Ei valkkista juuri lainkaan,ovislimoista puhumattakaan,mutta nyt tässä viimepäivinä sitä on ollut ja paljon!
Aamulämpöjäkään ei voi seurata,kun työajat vaihtelee niin paljon,ettei samaan aikaan ole mahdollista niitä mittailla..

Noh,ylihuomenna alkaa tuhrutus varmasti,niin se on sitten taas sitämyöten selvä!

Mua kyllä nukuttaa kiitettävästi :D , nukuin yli 10:00 uudestaan aamupalan syönnin jälkeen, miulla kanssa nuo vatsalihakset kippeet, mutta kai ne on nyt tällä kertaa vatsalihasten tekemisestä;=) Ajattelin tänäänkin kipaista sen 3,6km matkan sauvakävellen.Muutaman vatsalihaksliikkeen teen sen jälkeen sekä rintalihasliikkeitä, molempia melko pienin painoin;=)

Ps mie oon laihtunut tämän viikon aikana, turhat makeilut,keksit,pullat ,ym herkut oon jättänyt. Nyt pittää vaan jatkaa samaan malliin. Ps tuolla yhdessä pinossa vk 42 yksi juuri tuskailee, kun on niin paljon märkyyttä, jotta saisi pikkuhousunsuojaa käyttää, sama täällä, en mie töihin voi mennä ilman sitä ens vklla,jos sama jatkuu. Siis tää kyseisellä hlöllä menkat myöhässä! :heart:
Tulkaahan käymään meillä , kun täällä on nyt jotain kummaa, kun koko ajan haisee jokin! :headwall: , Eka kerta kun eilen pesin wc:n koin saman , yökkäsin, kun pesin sitä!Luulin sen aineen vaan menneen nenuun.
Mitäs työtä se Bayen Fare tekee jos saapi kysyä?;=) Ja kyllä tuo sinun kasvojesi kuumotus on yksi merkki sekin! :heart:

Hei taas nyt selaan muita kirjoituksia läpi!

Teillä monilla on todella lupaavia oireita.. toivotaan plussaa! Mut voi poistaa haamuilijoista, mammaksin herkkään ei tullut äskeen sitten minkäänlaista viivaa :( .. ei taidakaan olla masussa ketään.

Zora: :hug: ,jospa joku muu testi sulle vielä sen uuden plussan antais! :heart:

pikkumyy42:millos meinasit testata?Meillä onpi sama kp nyt ja kiertokin taitaa suht samanlainen olla?Millon oviksen bongasit?
Mä en testaa ennenku kaikki täti-oireet on pysyny poissa ja tietysti itse täti!Mulla kun ne oireet alkaa samalla viikolla kun menkat sitten alkaa;tuhrua ja jalkoja särkee,mutta toivon käden kyynärpäitä myöten että oireet pysyvät poissa!!Mitenköhän tää mun äklö olo,eikai nyt vielä voi öklöttää jos tärppi käyny (tuskin on,eikä ookkaan),mahd. ovis ollu 8 pvää sitten..
Voi jumankekka,että alkaa jo jänskättää!!Hiiihh!!! :D

Zora: Älä nyt vielä luovuta, kun minä olin just tulossa kertomaan, miten sain tänään rfsu:n testiin haamun samalla tavalla kuin sinäkin olit saanut. Eli ensin ei mitään, mutta sitten testiajan loppupuolella selvä haamu. Joku muuten jossainkertoi, ettei mammaksin herkät ole näyttäneet yhtään aikaisemmin plussaa kuin eiherkätkään.....joten ei luovuteta vielä, eihän?? :hug:

Pikkumyyn ja Tinttaran oireet kuulostavat kyllä tosi lupaavilta. Plussapuhureita puuh++++++++++++++++++++++

Yhteistyössä