*-*-*Piinaviikko 44*-*-*

Etsin äsken kuumeisesti pinoja, joissa plussanneilla on ollut menkkamaista jomotusta raskauden alussa. Löysin onneksi ja Helistimestä varsinkin, joten kaikki toivo ei vielä mennyt. Myös raju valkkari on ollut monella ihan normaalia, kuten tämä minun nyt yhtäkkinen näppyily naamassa. Aamulla kauhistuin peiliin katsoessa, että mikä puberteetti minuun nyt on iskenyt... :D

Arabelille ja Zoralle voimahalit :hug: :hug: Jos meillä ei nyt onnistu, niin jatkamme sitkeästi seuraavalle kierrolle. Minäkin olen antanut itselleni armonaikaa ainakin vuoden loppuun, katsotaan sitten mitä teen, jos ei tärppää ennen sitä. Ehkäsy ainakin on niin lopullinen, ettei mieli tee ihan siihenkään lähteä. Höh, keljua olla näin vanha... :eek:

Zoralle ja arabelille iso :hug:
Aina iso pettymys vaikka miten koittaisi optimistisesti ajatella.
Gallup: Oon koittanut aina sinnitellä päivään jolloin kuukautisten pitäis alkaa, asun pk-seudulla,ja ehdottomasti jatketaan tätä pinoa.
Toivotaan, että mahdollisimman moni plussailee täällä viikonlopun aikana. Lähden 700 km päähän vanhempiani katsomaan pitkästä aikaa ja en siis pääse koneelle jännittämään.
omia kuulumisia sen verran että kuukautiset ovat edelleen kadoksissa, josta vauvakuumeinen mieli keksii kyllä vaikka mitä... :LOL:
Pysyisivätkin poissa!
Paljon plussatuulia ja onnea kaikille!

Karpalo: Mulla on ollut menkkakipuja raskauksien alussa. Itseasiassa viimeksi arvasin tärpin käyneen, kun menkkakipuja oli monta päivää ennen kuukautisten alkamispäivää. Normaalisti mulla ei juurikaan ole menkkakipuja, eikä varsinkaan ennen vuotoa.
Olen satavarma että plussaat!! :heart:

Pantalaimon: Myös oireettomuus voi olla hyvä juttu! Toivotaan niin.

Emppu: Toivotaan että unet on oire! :D

Zora ja Arabel: :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Hathor: Koskas meinaat testata? Plussaonnea!!!

Itselläni on nyt ristiriitaisia fiiliksiä. Toisinaan tuntuu että tärppi olisi mahdollinen, mutta hetken päästä tuntuu että se olisi liian hyvää ollakseen totta.
Joitain oireita on, jotka voisi raskausoireiksi kuvitella.
Huomenna kyllä teen testin, vaikka tiedän jo nyt ettei se varmaan vielä näytä vaikka raskaana olisinkin.

Huomenna on kp25/27, mutta vasta dpo9, joten kierto on varmaan pidempi.

Onko muita hätähousuja, jotka huomenna testaavat?

palellaan ja myös on sitä ns menkkakipua, ollut jo monena pvnä, ensin vihloi nivuset, nyt alavatsa..ja tissit tänään kanssa aikaslailla kipeytyneet+ nuo hajut! :headwall:

Olin rohkea sanoin jopa miehelle, että nyt on tärppi käynyt! :heart:

Noomi kiva kun testailet! Eli kun mä olin siel gynel viime ti ja se käski pupuilla ti ja ke, sitten pe ja la ovistestissä plussaa., milloinkohan se aikasintaan näkyis jos testaa?..10 pv lauantaista, vai mistä pvstä

*oon niin jäässä * :ashamed:

Heippa ja onnea!!!!

pikkumyy: mulla näkyi 11 päivää ovulaatioplussan jälkeen haamu, joka ilmeistyi testiajan ulkopuolella ja 12 päivää ovisplussan jälkeen tuli haamu testiajassa. ne kuvat onkin tuolla pinossa jossa niitä kuvia esitellään :heart:

blogi:
http://hibbula.blogspot.com/

arabel:
ihanaa kun olit uskaltanut kommentoimaankin :flower:

Pikkumyy: Se koska jonkunlaisen viivan voi testiin saada on yksilöllistä. Acon10-testissä sanotaan että näyttää mahdollisesti raskauden jo 7-11 päivää hedelmöityksestä.
Uskon silti että nuo AnnaMannan antamat päivät ovat lähempänä totuutta. Jos olisi maltillinen niin testaisi aikaisintaan 12-14 päivää oviksesta.
Itse siis ajattelin kokeilla onneani huomenna (9 päivää oviksesta), eikä testi muuten ole Acon10, mutta yhtä herkkä kuitenkin.

Heissulinveissulin!

Tää on niin mahtavan aktiivinen pino. Ihanan paljon tullut tekstiä parin päivän aikana. Hyvä kun tällainen hidas pirkanmaalainen pysyy vauhdissa mukana :D

Zoralle ja Arabelille oikein lämpimät lohdutushalaukset :hug:
Arabel: Meillä mies kanssa aluksi suunnitteli kaikkea junaradan ostoa ja nimiä :heart: Sitten, kun aikaa alkoi kulua, niin jatkuva negaaminen oli melkein jo päivänselvää... Ei tuo ole paljoa enää edes kysellyt miltä tuntuu, kun kierto on lopuillaan =)

Karpalolle sylintäydeltä onnitteluja haamusta :heart:

Tinttaralla, pikkumyyllä ja merillä kuulostaa lupaavalta plussauutisia ajatellen ;)

Galluppiin: Testailen mieluiten pari päivää ennen kuin menkkojen pitäis alkaa. Viimeistään kuitenkin alkamispäivän iltana, jos ei oo siihen mennessä lorahtanut - Pirkanmaalta ollaan - Jatketaan ihmeessä =)

).( Tänään dpo4. Valkkaria alkanut pikkuisen tulemaan ja varmaan lisääntyvään tahtiin seuraavien päivien aikana... Siitä ja mahtavasta leukafinnistä alkaa yleensä mulla menkkojen lähtölaskenta :D

+++++++++++Plussia puhkun kaikille pinoilijoille+++++++++++++

Äsken jo kirjottelin ennenku saunaan menin,mutta sivusto tökki..

Askuliini83onnea plussasta! :flower: :hug:

Menkkakipua taas tuntuu nyt kun rauhottu yhteen kohtaan työpäivän jälkeen.
Vihleksii ja nipistelee ja noita lirahduksia valkkista tuli silloin yöllä runsain mitoin vihlaisun jälkeen.Ihanata,kun kaikki on niin kannustavia mun oireiden pohjalta! :hug:
Karpalo67Mä kanssa kolunnu sivustoja ja lukenu kaikkia mahdollisia tuntemuksia ja tuo menkkakipu on aika tavallista!Voiiihh,toivotaan että saatais plussat,me kaikki!!!

Pantalaimon.....1/29..........yk2.......1. haaveissa Lounais-Suomi
arabel...... ........3/26....yk6...1. haaveissa Etelä-Suomi
meri-77...........20/28-30...yk27 .2. haaveissa
pikkumyy42.....20/28........yk 4....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Tinttara84 ......20/16-29....yk56..1. haaveissa Savo
nanna81.........22/28-36....yk11...1. haaveissa
Karpalo67.......23/28........yk yli 3 vuotta..2. haaveissa Itä-Suomi
April................23/27...........yk 5 .....1. haaveissa
Bayan Fare......24/30-32...yk10.....1. haaveissa
kaneliomena....25/29..........yk17.....1. haaveissa Pirkanmaa
Sarah85...........25/28-36.....yk15.....1. haaveissa
Noomi..............25/27...........yk2.......3. haaveissa
Emppu80..........26/30..........yk1.......2.haaveissa/ Etelä-Suomi
Jouskari-82.......26/28-32......yk2......1. haaveissa
Annuli81............27/28-35......yk7......1. haaveissa
RouvaSumppisuu.27/?.............yk2......2. haaveissa/Etelä-Suomi
Zora...................28/22-28.......yk1.......1. haaveissa
Hathor................32/28-31......yk2.......1. haaveissa/pk-seutu

Plussanneet:

Anskuliini83yk4./2.yhteinen haaveissa
:heart: :flower:

Hei taas! Tuli nukuttua taas pidempää, kun se mahdollisuus oli ja kyllä minua eilen väsyttikin! :headwall:

Toivon mukaan nyt plussaharavamme on avattu ja paljon plussia saisimme pinoomme, eikös? :heart:

Miun pittää varmaan jotain juoda tai syödä, olo on vähän sellainen..

Niin tietääkö kukaan , missä Citymarketeissa myydään raskaustestejä, jos myydään, siis millä osastolla?

Mukavaa aamua kaikille!

Rakkainterveisin -pikkumyy- :heart: :wave:

Tein sitten sen testin ja tulos oli odotettu negatiivinen. Nyt harmittaa kun piti taas liian aikaisin testata. Toivoa kuitenkin vielä on :) Tänään siis dpo 9, joten aika varhaista vielä testailla.
Testi oli Advance10 jossa on muuten tosi selkeä viivanpaikka. Ensin meinasin innostua, että sain haamun, mutta kyllä se on vaan se viivanpaikka. Löysin yhden vanhan samanmerkkisen testin ja siinä oli ihan samanlainen. Tämä vanha on siis varma negatiivinen.

Seuraavan kerran ajattelin kokeilla onneani maanantaina jos menkat ei ole alkaneet sitä ennen.

Plussaonnea kaikille!

Jaahas, että näin täällä. Vuoto alkoi tänään. Nyt suoraan sanottuna v.tuttaa. |O Ilmeisesti mulle ei sitten tule mitään PMS-oireita, tosin viimeksikin kunnon menkkakivut alkoi vasta toisena vuotopäivänä. Pillerien ja renkaan kanssa mulla alkoi kivut jo mooonta päivää ennen vuotoa ja muitakin oireita oli. Nyt ei mitään. Voi perse.

Menen lyömään päätäni tenttisalin seinään.. :headwall:

Toivotan silti sydämeni pohjasta plussaonnea kaikille muille! :heart:

Anskuliinille hurjan paljon onnea :hug:
Toivotaan, että me kaikki tulemme perässä hurjaa vauhtia!
Noomille :hug: Aina on kuitenkin velä toivoa ennenkuin menkat alkavat. Näin koitan ainakin itselleni todistella, menkat edelleen kadoksissa, mut tiistaina tuli nega, laskeskelin kyllä, että oli myöhäinen ovulaatio, tällä kertaa taisin sen osata jopa bongata. Sen mukaan vielä toivoa, että tiistaina ei olisi näkynyt testissä. Tai sitten olen vain epätoivoisen vauvakuumeinen :LOL:
Oireita kyllä piisais, mutta se voi enteillä myöskin alkavia menkkoja...
Huh, tulipas taas vuodatusta.

Pantalaimon: :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon!

Hathor: Kiitos. En itsekkään vielä heittänyt haaveitani romukoppaan tämän kierron osalta. Sulla kyllä vaikuttaa nuo päivät jo lupaavalta!

ON uudelleen: Tosiaan pidän vielä toivoa yllä. Oireita ei kyllä juurikaan ole, mutta kerkeehän niitäkin vielä tulla.
Tässä kierrossa totesin ekaa kertaa ovulaation muullakin tavoin kun tuntemuksista, eli lämmöistä. En siis tarkalleen tiedä kuinka pitkä luteaalivaihe mulla on, mutta jos se olisi sen 14 päivää, niin kiertoni pitenisi 30 päivään. Tuo mun jana on siis hieman hämäävä.

Ihanaa viikonloppua kaikille, ja toivotaan että ensi viikko tuo mukanaan monen monta plussaa!!!
:heart: :heart: :heart:

Pantalaimonille suuri lohdutushalaus :hug: Hurjasti tsemiä seuraavalle kierrokselle.

Anskuliini: Sylintäydeltä onnea :heart: Nyt on sitten ihan virallisesti pinon plussaustili auki - toivottavasti saat vielä paljon seuraa :)

).( Tänään on alkanut menkkajuilinnat mahan puolella. Tuntuu pikkuisen liian tutulta... Eiköhän se oo ens viikolla icsiin lähtö edessä...

Hyvää viikonloppua kaikille! Paljon plussia pinoon +++++++ :whistle:

Juu kortsujen vierestä sattumalta löysin raskaustestejäkin;=), en sitten kyll kortsuja tullu ostaneeksi! :LOL:
Niin Prismassa kävin, samalla kun olin muuallakin myllyssä. Aika kylmä pyöräillä jo
:headwall: .Ens vklla jatkuu taas pyöräilyni töihin;=)

Pantalaimokselle pahoittelut menkkojen alkamisesta! :hug: . Onnea kuitenkin tähän uuteen kiertoosi! :heart:

Ja Noomi oli testaillutkin jo, no se oli varmaan liian aikasta vielä, ens vklla paremmella onnella sitten! :heart:

Täällä tuntemukset on samanlaisia, alavatsaa-kohtua? vihloo.Miulla siis 3 sektiota takana ja nämä samanlaiset tuntemukset oli kyllä kun kuopusta aloin oottamaan, soitin jopa TYKS:iin silloin, mutta ovat normaaleja kohdunkannatinlihasten ym muutoksia.
Siis tosissaa toivon nyt aika kovin, jotta se plussa miuta oottaa viikon päästä sunnuntaina*aina saa ja pitää toivoa* :ashamed:

Toivottavasti karpalon haamu vahvistuu nyt plussaksi! :heart:

Milloinkas niitä testauksia teette? Eli viikon päästä su, minä, ellei menkat ole yllättäneet.Ostin siis sellaisia,joilla voi testata vasta sinä pvnä,jolloin menkkojen pitäisi alakaa.Pregent stick, onko jollain kokemusta niistä?

Hei taas ja saakaamme plussia lissää!

Yhteistyössä