Hakutulokset

1. N

***Piinaviikon 44 jatkot***

Arabel: Tiedätkö että tuollainen lämpöjen lasku, mikä sulla oli eilen ollut, voi johtua kiinnittymisestä :D Joillakin sellainen näkyy selvästi lämpökäyrässä. Yhtenä aamuna lämmöt on matalalla ja seuraavana taas korkealla. Tälläinen dippi voi joillan tulla toki myös ilman kiinnittymistäkin...
  2. N

HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

Upeita uutisia [/b]Masukki[b]!!! Olen todella iloinen puolestasi =)
  3. N

Laitan tämän osoitteen tähänkin pinoon. Itse olen jo liittynyt :D http://groups.yahoo.com/group/heinikset/
  4. N

Muita kolmosten odottajia...?

Onkohan Pikku Myyn äiti jo saanut vauvat? Heti tuli mieleen, kun ei ole käynyt kirjoittamassa mitään.
  5. N

Meni taas korostukset tekstissä päin pyllyä... :p
  6. N

Masukki: Ihana kuulla että vuoto on rauhoittunut! Diodium: Olen pahoillani puolestasi. Keskenmeno on kamala kokemus. Ruttukurttu ja minttumaaria76 : Tervetuloa joukkoon!! [/b]HooWee[b]: Mitä Omega 3:sta syöt? Onko siinä jotain vitaamiineja kalaöljýn lisäksi? Noomi ja Nasu 6+0
  7. N

Masukki08: Voi kuvitella tuon tunteen..epätoivo iskee heti. Tuliko heti kirkasta verta? Toivotaan silti parasta :hug: Itse olen kokenut myös keskenmenon, ja tiedän että siinä vaiheessa kun verta näkyy toivominen tuntuu aika turhalta. Kaikki on kuitenkin mahdollista. Munkki: Meillä mies on...
  8. N

Ajattelin jättää puumerkin, kun taas kävin lukemassa kuulumisianne. Arabelilla ja Zoralla alkaa olla jo jännät ajat käsillä...PLUSSAONNEA!!! Tinttara: Olisi hienoa jos valemenkat olisivat yllättäneet sinut! Peukut ovat pystyssä!! Mutta jos ällötys ei johdu raskaudesta, niin se voi johtua...
  9. N

raskaus kun puuhat n. vrk oviksen jälkeen?

Ei se tietääkseni mikään urbaanilegenda ole. Munasolu elää max. 24h, jopa vain 12h. Tämän takia yhdyntä pitäisi ajoittaa ennen munasolun irtoamista, jotta siimahännät olisivat valmiina odottamassa.
  10. N

Kamala kuhina käy täällä pinossamme, kiva! Diodium: Onneksi rusehtava vuoto on sitä "parempaa" vuotoa, eli luultavasti vanhaa verta ja vaaratonta. Itselläni keskenmeno takana, ja se alkoi kirkkaan punaisella vuodolla. Räpätäti: Kiitos vinkistä, että janan voi laittaa profiiliin...
  11. N

HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

Aikas samalaisia oireita ja fiiliksiä näyttää kaikilla olevan, on sitten tulossa ensimmäinen tai neljäs lapsi =) Itselläni pahoinvointi on lisääntynyt. Ällötystä alkaa olla jatkuvasti :p Pohdin tässä varaisinko ajan alkuraskaudenultraan. Aika kallista lystiä se on, mutta silti tekisi...
  12. N

Mitä maksaa ultra pääkaupunkiseudulla?

On se kallista touhua. Läheisellä lääkäriasemalla sanoivat että maksaa n.120e miinus kelakorvaus. Paljonko tuo kelakorvaus on? En älynnyt puhelimessa kysyä.
  13. N

HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

Muistuttaisin tästä yhteisöstä. Muutamia jäseniä meitä siellä jo on, ja lisää mahtuu runsaasti! http://groups.yahoo.com/group/heinikset/
  14. N

HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

Tiedän tasantarkkaan miltä susta tuntuu :'( Sure ja käsittele asia rauhassa, niin voin luvata, että jossain vaiheessa helpottaa.
  15. N

Onkos joku muu käynyt ultrassa?
  16. N

Missä olette käyneet alkuraskauden ultrassa ja mitä maksoi? Harkitsen menoa, ja olisi kiva saada kuulla onko hinnoissa paljonkin eroja.
  17. N

Hanniii... testasitko? *minäkö utelias?* :p Pikkumyy: Itselleni ei ole ks. valmiste tuttu. Paljon se on vaan vilahdellut keskusteluissa näillä palstoilla.
  18. N

HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

Löysin toiselta palstalta linkin yhteisöön äideille joiden laskettuaika on heinäkuussa 2008. Viime raskaudessa liityin vastaavaan ja voin vain suositella =) Nyt kaikki liittymään!! http://groups.yahoo.com/group/heinikset/
  19. N

Ikävää lukea että Karpalo ja Zora olette tipahtaneet :( Tsemppiä uuteen kiertoon!! :heart: Toivottavasti Myy, luget auttavat teitä raskautumaan heti seuraavasta kierrosta! :) Arabel: Onnea oviksen kanssa! :) Pantalaimon ja Hanni: Plussaonnea kilokaupalla!!! Tulethan Hanni heti...
  20. N

Pahoittelut Pikkumyylle :hug: Kiva lukea, että olette jo paremmalla mielellä ja lähdössä positiivisella asenteella uuteen kiertoon. Pantalaimon, jään odottelemaan torstain testaustasi suurella mielenkiinnolla. Pidän peukut pystyssä! Huhuu..Hanni, Karpalo ja Zora, mikä on tilanne??

Yhteistyössä