Hakutulokset

1. N

HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

Tervetuloa uusille! Niin, ja onnittelut raskaudesta!! :heart: Narya: Mullakin on ollut jomotusta mahassa ja selässä. Toki olen myös miettinyt onko se merkki jostain, mutta taitaa se olla normaalia. Muistan ettei edellisissä raskauksissanikaan ole ollut kivutonta. ON: Täällä porskutellaan...
  2. N

***Piinaviikon 44 jatkot***

Missäs on neljä piinailijaa jotka eivät ole mitään ilmoitelleet itsestään? Pantalaimon: Toivon ettei täti löydä luoksesi ollenkaan, vaan saan viedä sinut mukanani odotuspuolelle =) Onko sulla ennen kierto noin heitellyt? Oletko mittaillut lämpöjä, ja jos oot, niin miltä ne näyttää?
  3. N

Kuvia plussatesteistä

Oho, tulipas iso kuva! Ainakin näkyy viivat :laugh:
  4. N

Kuvia plussatesteistä

Kokeilen jos saan laitettua omista tikuistani kuvaa.. Nämä siis noin viikko sitten tehtyjä :D
  5. N

HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

Kiitos hienosta listasta Sumppis! Noomille on tulossa kolmas lapsi :) Osaisiko joku tehdä meille sivustoa Yahooseen? Edellisessä odotuksessa liityin sellaiseen ja se on aktiivinen edelleen. Siellä on mukavampi kirjoitella henkilökohtaisemmistakin asioista, kun se on ns. suljettuyhteisö.
  6. N

Pikkumyy: Hienoa että olet edelleen kyydissä! Meinaatko todellakin odottaa vielä lähes viikon ennen testiä? Vai onko jana vaan suuntaa antava? Voihan olla että kohta voit tehdä uudenlaisen janan.. =)
  7. N

4D Ultra

Olen käynyt kolme kertaa. Muistaakseni joka kerta olen varannut ajan 1-2kk ennen. Paras aika käydä on mielestäni n. rv25. Maksoi muistaakseni kelakorvauksen jälkeen n.150e.
  8. N

Muita kolmosten odottajia...?

Kiva huomata, että olet vielä yhdessä koossa! Toivotaan että vauvelit pysyvät kolmiossaan vielä monta viikkoa. Voi hyvin! :heart:
  9. N

Töpötupsukorva: Minä ainakin pahoittelin kaikkia pudonneita ja lähetin tsempitykset seuraavaan kiertoon kaikille yleisesti. En tänään jaksanut alkaa kaikille henk.koht. pahoittelemaan. Olen pahoillani, jos tunnet olosi loukkaantuneeksi, mutta ei täällä mitään sisäpiiriä ole. Itse olen ainakin...

Yhteistyössä