Hihi,onpa hauska lukea muiden heinämammojen kommentteja alkuraskudesta.Minulla on laskettu aika 5.7 mutta tod.näk. sektiolla ainakin viikkoa aikaisemmin tulee.Mulla on entisestään 12 vuotias poika(varhaismurkku) joten tämä raskaus on ihan uusi ja ihmeellinen.Olen ollut huolissani myös oireista ja oireettomuudesta.Tuntuu että en muista enää yhtään koska mikäkin oire alkoi viime kerralla, siitä on niin kauan....pojan kanssa muistan kaamean pahoinvoinnin (oksentelua päivin ja öin) joka loppui sitten 3 kk jälkeen kun seinään.Mutta koska se alkoi?En enää muista.Nyt olen huolissani siitä kun menossa rv 5 eikä pahoinvointia näy (pientä etovaa oloa ehkä???vai kuvitelmaa? silloin tällöin).Alaselkää vihloo kyllä aivan tolkuttomasti ja rinnat(nännit) kipeät.
Olen menossa ultraan ensi viikon loppupuolella jotta näkee että onko ketään edes kotona?Neuvola on vasta marraskuun lopulla.
Niin ja tervetuloa kaikki uudet!!!!!!Että meitä onkin monta?
Onnea!!!!!!!!!!
Olen menossa ultraan ensi viikon loppupuolella jotta näkee että onko ketään edes kotona?Neuvola on vasta marraskuun lopulla.
Niin ja tervetuloa kaikki uudet!!!!!!Että meitä onkin monta?
Onnea!!!!!!!!!!