HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille :flower:

Tänään soitin neuvolaan kun aamulla tehty testi oli hieman tummentunut eilisestä. Varas mulle ajan alkuraskauden ultraan kun ei oo mitään tietoa et kuin pitkällä tässä ollaan kun kierto on ollu vielä sekaisin. Huomenna ois menkkojen mukaan 7+0 mut jos mun aavistukset pitää paikkaansa niin sit mulla ois jotain 5+0. Tän takia se ultra sit tehään 16.10 et osataan ottaa se seerumiseula ja np-ultra oikeeseen aikaan.
Hieman mua kyllä jännittää tää raskaus et miten tää menee kun edellisessä jäätiin kiinni veriseulassa ja käytiin lapsivesipunktiot ja kaikki. Terve lapsi kuitenkin synyi. Sit oli raskausajan diabetes ja lopussa sit vielä lievä raskausmyrkytys. Et kaikenlaista siinä raskaudessa koettiin vaikka kaikki meni lopulta oikein hienosti.
Yritän vain pitää mielessä et kaikki raskaudet on yksilöllisiä.

Nyt taidan mennä lepäileen sohvan pohjukalle

:wave:
 
onnea kaikille plussanneille :hug:
kyllä nää oireet on tärkeitä et tietää oleansa raskaana.
ainut oire mitä en tarvitsisi on väsymys.
aloitin työt torstaina ja pikkku neiti melkien 1v tarhan.
mut olikin jo eilen isin kans kotona ku tuli kaamea nuha ja lämpöä.
täälläkin on koettu noita keskenmenoja aika monta.
et toivotaan tarrasukkia kaikkien meidän vaaveille
 
Vahvempi viiva testattu tänä aamuna. Tarkemmin noita laskureita katsellessa taitaa meidän la olla 13.7.
Selkää pakottaa aika paljon ja varsinkin tyttöä nostaessa. Illalla nukkumaan käydessä jalat oli todella kipeät. Ihan kuin olisi kasvukipuja :D Esikoiselta ei tässä vaiheessa ollut mitään muita oireita kun tissit oli erittäin kipeät. Nyt oireita on paljon enemmän. Kipuja,kolotusta,väsymystä ja mielitekoja jo tässä vaiheessa. :/
 
Onpas uusia heinäkuisia tullut monta ihan viime päivinä! Tervetuloa ja onnea plussasta!

NARYA: Minullakaan ei ole mitään kovin kummoisia oireita, ainoastaan tissit on vähän herkät ja ihan pikkuriikkisen on huono olo joskus mutta se voi johtua muustakin kuin raskaudesta.

Menen jo ensi keskiviikkona ultraan, jolloin viikkoja vasta 6+2 (tai 6+0). Mutta ultraus pakko tehdä nyt työkiireiden vuoksi.
 
Taidan minäkin liittyä heinäkuun pinoon. Raskaustesti näytti vihdoin kaksi (vahvaa) viivaa ja veritestikin sen jo todisti. Taustaa sen verran, olen 33v. ja mies 38v. Olemme toivoneet esikoista jo pitkän aikaa. Toivon, että tämä 1.positiivinen uutinen toisi sen kauan odotetun nyytin.

t: Frida rv 4+3

1.ultra 20.11. ja nettilaskurin mukaan LA 09.07.

 
Oireet alkaa pikkuhiljaa lisääntymään.. Tähän asti ollut vaan jatkuva vessahätä, välillä vähän kipee vatsa ja tissit hieman arat. Tänään oli aamulla vähän pahoinvointia( |O ), ei onneksi vielä kuitenkaan oksennus tullut. Ja väsymystä pukkaa..

Tänään alkais miehellä 2vk loma, ihanaa :)

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
RouvaSumppisuu
HooWee: Muistelenko oikein, että olit jo jonkinlaista listaa tehnyt tuolla aiemmin? Jaksatko väsätä sitä jatkossakin? Tarvittaessa voin minäkin sellaisen tekaista...Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Maanantaina plussattu. La olisi laskurien mukaan 6.7.
Olen siis 29v ja kolmatta odotellaan poikien 02 ja 04 jatkoksi.
Oireita ei kauheesti ole, mutta edellisessä raskaudessa alkoikin vasta 6.viikolla että sitä kauhulla odotellessä.
Rinnat on arat ja hajuaisti on herkkä. Oli järkkyä olla kaupassa kun tuntui että jotkut ihmiset haisi siis oikeasti todella pahalle. järkkyä.
Niin ja siis seinäjoelle mennään synnärille.toivottavasti sinne asti päästään.
kaikille oikein paljon tarrasukkia maha-asukeille :attn:
 
Mua on koko loppuviikon peloteltu kaikilla KM-tilastoilla (epäreilua!) ja itekin oon lisänny vettä myllyyn lukemalla blogeja ja lisä"kirjallisuutta" aiheesta. Juuri, kun päätin lopettaa opiskelun, heräsin nyt aamulla ja eiköhän musta tullut jotain inhaa ruskeaa vuotoa, joka kyllä loppui heti siihen paikkaan. Kuulemma kyllä ihan normaalia, mutta...Sitä paitsi alaselkään sattuu pikkiriikkisen. Saattaa toki olla jotain mielikuvituskipuakin, silti on paniikki. Kaiken lisäksi oon vanhempieni luona kylässä, ja he eivät vielä asiasta tiedä mitään, niin joudun nyt vaan näyttelemään viilipytyn tyyntä. Toisaalta ihan hyvä, etten lietso itseäni hirvittävään paniikkiin, joka nyt ei auttaisi mitään, mutta toisaalta...KAUHU.
 

Huomenta kaikille, plussasin tänä aamuna. Haalea oli vielä kyllä viiva, mutta silti niin selvä että mieskin näki.Olo on onnellinen, mutta vielä ei uskalla täysillä intoilla. Pitää vaan odotella ja toivoa parasta. Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä ja kasvaa terveeksi. Olo on vaan niin onnellinen, ehdin jo tämän kierron huolehtia ettei meille tule vaavia luomusti, mutta toivottavasti tämä yk5 toden sanoo :)
Onko teillä muilla ollut vihlaisu ja repäisy kipuja alavatsalla, heräsin siihen nimittäin ihan yöllä? Onnea kaikille plussanneille ja pidetään yhteyttä..
 
Nyt kannattaa varmaan yrittää vain ajatella jotain muuta. Tiedän kyllä että se ei ole helppoa mutta itse olen ainakin kieltänyt itseltäni kaikki jutut mitkä koskee km:ää.
:hug: :hug: ollaan varmaan aika moni samassa veneessä.
Mulla itellä ei ole km ollut mutta siskolla sitäkin enemmän. Ja siksi olen aina pelännyt tosi kovasti että kesken menee. Mutta ei sille ajatukselle kannata kaikkea valtaa antaa.
Olikohan tästä nyt sulle mitään apua?? :ashamed:
Onneksi täällä palstalla saa pelkojaan jakaa.
 
Hei!
Yksi heinäkuun masu lisää. La on kesä heinäkuun vaiheessa joka tarkoittaa minulla sitä, että sektio on joskus kesäkuussa ennen Juhannusta. Itselläni on ennestään yksi ihme poika 7 v ja miehelläni on yksi ihana 5 v tyttö. Nyt sitten jännänä odotellaan tätä uutta masuasukkia.
Oireena on ollut mahan turvotus ja rintojen pinkeys. Jännää kun edellisestä raskaudesta ei muista muuta kuin pahoinvoinnin ja mahan pienuuden ja nyt tuntuu että se alkaa heti tulla.
Onnea kaikille massuasukin omaville :hug: =)
 
ronja 78
ota vaan ihan rauhallisesti,ei kaikki vuoto ja pikku kipu km tarkoita.
jos vuoto rupeaa haisemaan niin kannattaa käydä kokeissa ettei ole tulehdus.
itse yritän olla ajattelematta tota km.
täytyy muistaa myös et yhdynnän jälkeen voi tulla vuotoa kun limkalvot ovat herkemmät.
kaikille meille tarrasukkia :heart: :wave:
 
RouvaSumppisuu
HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

1.7
Piparminttu75 32v, 4.lapsi, LUS
Narya 28v, 3.lapsi, NKL
rinkinki 24v, 2.lapsi, Hyvinkää
SatuKa 30v, 1.lapsi, Hämeenlinna
masukki0826v, 4.lapsi, TYKS

2.7
papu1
katariina-, 3.lapsi, LPKS
mamma7328, 3.lapsi (1.yhteinen)
viisikonmamma +40v, 7.lapsi
Ievaliina 30v, 2.lapsi, PKKS

3.7
Nelli84 23v, 2.lapsi
Niive 21v, 2.lapsi, OYS
Vio-la, 1.lapsi, LKS

4.7
gataa 22v, 1. lapsi, NKL

5.7
jane70, 1.yhteinen lapsi
oinas95, 2.lapsi
Karenina 26 v. 2. lapsi, Jyväskylä

6.7
SmileX 27v, 3.lapsi (1.yhteinen), PHKS
juska 29v, 3.lapsi
MargeSimpson 25v, 4.lapsi, PHKS

8.7
Noomi, 3.lapsi
nansotar 31v, 4.lapsi
bambiino, 3.lapsi
Oone79 28v, 1.lapsi

9.7
Frida74, 1.lapsi
Anzzu1984 23v, 1.lapsi, MKS
ronja78 29v, 1.lapsi, Kät

10.7
RouvaSumppisuu
, 2.lapsi, LUS
Krissie, 2.lapsi, Kät/H

11.7
Minttu28, 1.lapsi

12.7
pallo 35v, 3.lapsi
äitylix3 36v, 4.lapsi

13.7
tirpiäinen 27v, 2.lapsi, K-SKS
hilistin 31v, 1.lapsi

14.7
Räpätäti 29v, 4.lapsi, K-SKS

15.7
t-06 28v, 2.lapsi, TYKS
Toukomamma07 32v, 2.lapsi, SeKs
Anniel 24v, 2.lapsi, EKKS

18.7
Neleka 31v, 4.lapsi, KOKS

Ei vielä tarkkaa LA:
Narya, 3.lapsi, LA 27.6-1.7
anskuliini83 24v, 4.lapsi, LA 2.-3.7, TAYS
Mame 33v, 2.lapsi, LA 2.-4.7 Kät
HooWee +30v, 2. lapsi (1.yhteinen) LA 30.6-2.7 K-HKS
Diodium, 1.lapsi, LA n. 15.7
Äitee2 28v, 3.lapsi, EKKS
senjuska, 2.lapsi
Joko, 2.lapsi
magia, 4. lapsi (1.yhteinen)
liisaihmemaassa, 2. lapsi
telma
fairytale84
nasu08 30v, 2.lapsi, TAYS
 
RouvaSumppisuu
Väsäsin alustavaa listaa...meitä on jo niin paljon, ettei muuten pysy perässä =) . Siinä on varmasti satamiljonaa virhettä, joten ilmoitelkaa, niin korjataan...
 
Kiitos hienosta listasta Sumppis! Noomille on tulossa kolmas lapsi :)

Osaisiko joku tehdä meille sivustoa Yahooseen? Edellisessä odotuksessa liityin sellaiseen ja se on aktiivinen edelleen. Siellä on mukavampi kirjoitella henkilökohtaisemmistakin asioista, kun se on ns. suljettuyhteisö.
 
kiitos RouvaSumppisuu!

täällä oireettomia ja oireellisia päiviä :headwall: joku päivä etoo lähes koko päivän ja toisena taas ei mitään.
kaipa tämä muuttuu todellisemmaksi vielä. mies muistutti että viimeistään ensi juhannuksena on todennäköisesti hyvinkin raskaana oleva olo :LOL: totta jos niin pitkälle päästään. pitäsi osata nauttia vielä tästä "vatsattomasta" olosta. uskallan varmaan vasta ensimmäisen ultran jälkeen hengittää normaalisti ja alkaa nauttimaan.

jaksamisia.... :hug:
 
Kiitos listasta! =)
ronja mulla oli esikoisen alkuraskaudessa koviakin alaselkäkipuja, oikeen kunnon menkkamaisia ja pikkasen tuhrutteli verta. Ei sitä siteeseen saakka tullu eli tosi vähän. Kyllä sitä vaan aina raskausaikana pienikin verimäärä saa paniikin aikaan, ei sitä haluis nähä ollenkaan. :hug: Uskon kyllä, että kaikki on sulla hyvin! =)
Mulla selkein oire on närästys! :x Ja tolkuton väsymys...
14.11 mulla on sit se ultra yksityisellä. Sillon rv7+1. Jänskättää! Siihen saakka vaan pitää elää toivossa, että masussa joku asustaa.
 

Yhteistyössä