***Piinaviikon 44 jatkot***

Heipähei!

Täälläpä on hiljaista? Toivottavasti kaikki olette varmistamassa, että mahdollisimmn monta plussaa saadaan pinoon ;)

Meillä on satanut koko päivän vettä ja jatkuu edelleen... eli pimeää on :/ No, ajattelin laittaa parvekkeelle ja mahdollisesti sisällekkin paaaljon kynttilöitä, luovat ihanaa tunnelmaa! Jospa vaikka muakin vähän piristäisi. Meillä ollaan sairasteltu tässä viime päivinä, iki-ihana vatsatauti tuli meillekkin kylään. Puistattaa vieläkin, vaikka jo voiton puolella ollaan.

Muuten kierto etenee omaa hiljaista tahtiaan. Olen tietoisesti yrittänyt olla hihkumatta mitään suuntaan tai toiseen, aamulämpöjenkin mittauksen unohdin sen ekan päivän jälkeen! Tissejä aristaa vähän, mutta laitan sen uusien (ja todella epämukavien) liivien piikkiin. Miten ne olevinaan olikin niin hyvät siellä kaupassa, kun nyt tuntuu että ovat ihan liian pienet :LOL: meikä on sitten väkisin niitä yrittänyt pitää, mutta kaipa se on uskottava että huono ostos oli..

Mutta huomenna onkin isänpäivä: olisi ollut ihanaa kertoa plussauutisia sillon miehelleni, mutta niin ei kai vaan ollut tarkoitettu. Kyllä se meidänkin vuoro (toivottavasti) vielä tulee :)

Viikonlopun jatkoja!

Sunnuntaina 11.11.-07
Pantalaimon.....41/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Uuteen yritykseen:

Hanni..............4/26-32...yk2.....1.haaveissa
pikkumyy42.....7/30........yk 5....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Bayan Fare......8/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........8/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
Töpötupsukorva..9/28-33.yk5....6.haaveissa
amalia81.........8/28-30...yk4......1.haaveissa
Karpalo67.......9/28........yk yli 3 vuotta. 2. haaveissa, Itä-Suomi
Tinttara84 ......11/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........11/27-33....yk12...1. haaveissa
April................12/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............13/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........13/30..........yk2.......2.haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................13/28-31......yk3.......1. haaveissa, pk-seutu
Jouskari-82.......14/28-32......yk3......1. haaveissa
Zora...................18/27.......yk2.......1. haaveissa
arabel...............19/26....yk6......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussanneet :

Anskuliini83..............yk4......2.yhteinen haaveissa
Noomi.......................yk2......3. haaveissa
RouvaSumppisuu......yk2......2. haaveissa, Etelä-Suomi

Ihanaa isän päivän aamua kaikille! :heart:

Ja rakkautta paljon tähän päivään, hellikäähän miehiänne myös sängyn puolella! :heart: +++++++++++++++++ :heart:

Plussasateita tovotellen

rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:

Ihanaa maanantaita, viikon alkua jokaiselle! :heart: ....Testailkaahan oviksia taas, kellä mahtanee nyt olla lähellä? Minulla varmaan viikon keskivaiheilla-viikonloppuna :D , pupuilua sen mukaan siis ja ilolla ja innolla muutoinkin hyvä saldo jo saatu pupuilua tälle kierrolle :heart:

Heippatirallaa jokaiselle, olkaahan varovaisia , saattaapi olla ulkona myös liukasta!

Rakkaudella plussatuulia puhalteleva-pikkumyy- :heart:

++++++ :whistle: :wave:

Huomenta kaikille!

Mulla alkaa piinaviikko jo.. *jännää* Tissit on vähän kipeet, mutta se nyt on aika normaalia ennen tätiäkin.. Muuten ei vielä mitään. Mites sulla menee, Zora? Muistelin et aikas samoilla mennään...

Tulkaahan esiin sieltä taustalta!

*ottaa kiinni Myyn plussatuulista ja puhaltaa lisää menemään*

Maanantaina 12.11.-07

Pantalaimon.....42/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Uuteen yritykseen:

Hanni..............5/26-32...yk2.....1.haaveissa
pikkumyy42.....8/30........yk 5....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Bayan Fare......9/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........9/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81.........9/28-30...yk4......1.haaveissa
Karpalo67.......10/28........yk yli 3 vuotta. 2. haaveissa, Itä-Suomi
Töpötupsukorva..10/28-33.yk6....6.haaveissa
Tinttara84 ......12/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........12/27-33....yk12...1. haaveissa
April................13/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............14/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........14/30..........yk2.......2.haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................14/28-31......yk3.......1. haaveissa, pk-seutu
Jouskari-82.......15/28-32......yk3......1. haaveissa
Zora...................19/27.......yk2.......1. haaveissa
arabel...............20/26....yk6......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussanneet :

Huomenia! Ja ihanaa viikonalkua kaikille! Zoralla ja Arabelilla onkin kohta jo jännät päivät!!

Tänne ei kuulu oikein mitään uutta... Mies oli loppuviikon kipeenä kotona ja ovis ilmeisesti oli kanssa viikonloppuna, eli meillä on kyllä vauvan siemeniä pistetty matkaan oikein urakalla... :D Isänpäivää vietettiin likan serkun synttäreillä ja aamulla kotona kahvittelemalla. Ostettiin uusi tyyny isille likan kanssa ja oli siihen tosi tyytyväinen!

Kaikille puhakoita plussatuulia!!!

Töpötupsukorva
Voiskohan muka olla jo ovis..Eilen tuli ikävä klöntti ja vihlo oikeelta puolelta ja kyl tekis mieli ukko tonne kiikuttaa... :LOL: . Painoo pudonnu joku 3kg..Jippiii!!!
Pisteet riittää hyvin
=) . Kaunko siinä oli aikaa, kun on ovis?? Mä en ny tiiä oikeen..Tyhmiä kyselen...

Lumista viikon alkua!! Toivottavasti nuo lumet nyt pysyvät, olisi kivempi ajella työmatkoja kun ei ole niin pimeät tien reunat.
Ovikseen vielä monta päivää, aikasintaan perjantaina, mutta ainahan se on hyvä harjoitella jo nyt. Tosin tämä kierto saattaa mennä ohi, sillä oli pakko ottaa apteekista hoitokuuri, on niin paha hiivatulehdus. Ja ne tökötithän kai haittaavat hedelmöittymistä. Mutta ei se kuitenkaan ihan 100 % mahdotonta liene, eli mukana ollaan jännäämässä.

Toivotan kaikille kunnon lakananpöllytysviikkoa, eikös aika moni ole ovistelemassa lähiaikoina...

Moikka moi! Noh,täälläkin taas jälleen kerran meni ovis sivusuun,prkl! :headwall:
Oli kyllä semmoset vaakamamboilu-sessiot toissapvänä,että huh huh,mutta simpat ei sitten lähteny sinne osotteeseen minne piti,vaan ihan muualle.. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ja uusinta kai vasta ens kuussa,jos viime kierto toistaa itseään :headwall:

Nyt mä oikeesti tutkailin ovi-oireita ja kuinkas ollakkaan,menkkakivut ihan selvät ja pientä nippailua.Nännit tuli aroiksi tuon kipuilun jälkeen ja voi ihme,että mua nyt harmittaa kun ei saatu simppoja matkalle,kun niin ovisoire päivälle muuten vielä osuttiin.Mutta kovasti tsemiä teille muille! :heart: bd
Lisäys vielä,että nyt bongasin jopa ovislimatkin,joita ei niin usein näy edes!

Elossa ollaan ekan työpvn jälkeen tällä viikolla,loppujen lopuksi oli ihan mukava päivä kaikin puolin, sain miljooniakin jo lahjaksi! :heart: :D

Keskiviikkona alan kp 10 ovulaatiota metsästämään :heart:

Tinttara jos tänään kovia kipuja niin yleensä munasolu irtoaa siitä kahden pvn päästä, jotta koitahhan kellistää ukko uudemman kerran! *onnea siihen*! :flower:

Nyt selailen, mitä tänään tapahtunut muissa pinoissa, tehdäämpä tällä kerralla kaunis plussasaalis,., eikö vain? Arvaan neljää plussaa, mites muut?

Plussatuulia kaikille vielä oikein, oikein paljon! :heart: +++++ :heart:

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:

siis ainakin näin monta plussaa arvioin:;=)

Iltaa!

Arabel, samoissa päivissä suunnilleen mennään.. Mulla ei ole mitään raskauteen viittaavia oireita, rinnat on kipeät samalla tavalla kuin aina oviksen jälkeen, eli ei mitään erikoista täällä suunnalla. Ja toisaalta noita pupuilukertoja oli aika vähän, tosin eihän se määrä vaan se ajoitus.. Meinasitko testata vasta, kun menkat on myöhässä? Itse ajattelin odotella tällä kertaa ihan rauhassa, ettei tule pettymyksiä.. Edellisessä kierrossa kun ehdin innostua haamusta, mutta eipä se sitten vahvistunut.

Mä veikkaan tähän pinoon 3 plussaa =) . Toivottavasti tulisi enemmänkin. Ja vaikka itse tippuisinkin, niin varmasti jännäilen teidän muiden puolesta taustalla :heart: . Toiveikasta mieltä ja voimia tälle viikolle =)

Minä kanssa odotan tässä kierrossa siihen asti, että menkat on myöhässä. Olen aina tehnyt sen yhden testin liian aikasin ja mesonut sitten sen haamun kanssa ja pudonnut loppujen lopuksi syvälle ojaan.......... :/ Mutta nyt on onneksi muutakin ohjelmaa tällä kierrolla, että maltan kyllä odottaa... :whistle:

Ihanaa, täällähän on vaikka mitä kirjoituksia! =)

Zora: mullaon sitä "tavallista" eli tissit kipeenä ja turvonneet. Tänään mua on kiukuttanut ihan hulluna ja maha ollut myös kipeänä. Mieskin totesi että taitaa olla PMS:t ajoissa tälläkertaa.. :D Toista viikkoa mulla on maha ihan sekasin, joku pöpö varmaankin jäänyt jylläämään.. toivottavasti alkaa helpottaa kohta. Olen yrittänyt olla ajattelematta koko raskaus -asiaa, mikä kuitenkin on helpommin sanottu kun tehty! Sen verran päätin että testiä en tee ainakaan ennen 26/26 ja sen jälkeen katellaan sit taas eteenpäin..

Ja mun veikkaus on 4 plussaa (mun onnenluku ;) )

Täällä taas... Eihän täältä osaa pysyä poissa. :D

Rutkasti plussaonnea arabelille ja Zoralle! :heart: Muille paljon onnea ovisbongailuun! :flower: Laihduttajille onnittelut pudonneista kiloista! Tiedän tunteen! :)

Isänpäivää vieteltiin mökillä ja isän luona. Oli mukavaa, pääsi näkemään kaikki. Veljen koira riehui isän koiranpennun kanssa monta tuntia putkeen. Saatiin mökkikin talvikuntoon juuri ajoissa, tälle viikolle on jo talviset kelit luvassa tänne lounaaseenkin.

ON: Kivut loppuivat viime viikolla, samoin tuhruilu. Nyt on ihan normaalit fiilikset. Olisikohan jäänyt vaan menkat välistä. Huomenna menen verikokeeseen ja juttelemaan terveydenhoitajan kanssa. Katsotaan sitten jatkot.

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille! :heart:

Täällä taas!Ei oo tänään ollu mitään,en osannu fiksusti kirjottaa :ashamed:
Menkkakipuja tuntui eilen,olikohan se sitten toissapvänä kun vihleksi ja perjantaina oikeen juoksevaa limailua ja paljo,mikä on todella harvinaista mulla! :eek: Nyt sitten on tissit kipeet,oli jo lauantaina vähän nännit.Lämpöjä en hitsi vie oo pystyny seuraamaan.Ukko on taas 22 töissä ja sen kyllä arvaa että se sanoo heti että: "kohta nukkumaan ja aion nukahtaa heti",ennen ku ehin ees "siihen" suuntaa vinkata,mutta yritetään! :D

Vieläpä pitää tulla kertomaan mitä tuossa aloin jokunen päivä sitten mielessä pyöritellä.
Menkat siis tuli ja meni,mutta ne oli vähä oudot ja ennenku alkoivat "oikeesti" tuli tuhrun mukana jotain verisiä ikäänkuin likakalvo-riekaleita/palasia.Suht lievät kivut verrattuna muihin kiertoihin ja aika niukat,tosin eivät kyllä oo koskaan kovin runsaat olekaan olleet.
Sitä pahaa oloahan mulla oli sillon reilun viikon ennen menkkoja,joka sitten taukosi hetkeksi,mutta jatkui sitten kun menkat loppui ja pe-la yönä äityi niin huonoksi,että piti juosta vessaan ja työntää päätä pönttöön.Mitään ei tullut mutta todella paha olo oli.Nytkin tässä oksu-olossa kärvistelen.MUTTA syy miksi aloin pyöritellä ajatuksia vale-menkoista alkoi siitä,että rinnat on muuttuneet todella paljon;nännipihat on selvästi ruskeet ja nännit itsessään nöpöttää koko ajan,mutta nännipihat on "lepotilassa".Yleensähän nekin vähän vetäytyy,kun esim. kylmän takia nännit alkaa nöpöttää,eiks vaan?Muutenkin ollu niin itkunen ja väsyny olo menkoista asti,jotenki uupunut olo..Nytkin tämä ovis-aika kun olisi/on niin ne tavalliset ovisnippailut,jotka yleensä joka kierrossa esiintyny jommalla kummalla puolella,puuttui kokonaan,mutta sitä menkkakipua on ja niitä nippailuja ympäri alamahaa. Mutta en tässä nyt aio ruveta testailee turhaan,kattelen seuraavat menkat ja jos/kun ne tulee,otan lääkäriin yhteyttä tuon menkkakivun ja huonon olon takia,jota siis on jatkunut n. 3 vkoa,lukuunottamatta muutamia väliä päiviä=menkkojen ajan.
Että näin,siinä loppuillaksi pähkinä,ken sitä tahtoo purra! :D

Ajattelin jättää puumerkin, kun taas kävin lukemassa kuulumisianne.

Arabelilla ja Zoralla alkaa olla jo jännät ajat käsillä...PLUSSAONNEA!!!

Tinttara: Olisi hienoa jos valemenkat olisivat yllättäneet sinut! Peukut ovat pystyssä!!
Mutta jos ällötys ei johdu raskaudesta, niin se voi johtua ovulaatiosta. Mulla on ollut ovulaatioviikoilla pahoinvointia. Ei siis kestä mitään päivän, vaan yleensä useamman.

Kaikille muille tsemppiä oviksen metsästykseen ja hyödyntämiseen :heart:
Veikkaan että vähintään 3 plussaa tulee tähänkin pinoon.
=)

Tinttara, voihan sulla olla ollut valemenkat! Mun äidillä tuli parit kuukautiset vaikka oli raskaana =). Toivotaan parasta! Mä en sun tilanteessa jaksaisi kyllä odottaa testausta, mutta hienoa että maltat :). Arabel, toivottavasti nuo mielialan heittelyt ym. viittaisi toivottuun asiaan ;).

Tiistai 13.11.-07

Pantalaimon.....43/29......yk2....1. haaveissa Lounais-Suomi

Uuteen yritykseen:

Hanni..............6/26-32...yk2.....1.haaveissa
pikkumyy42.....9/30........yk 5....1. yhteinen ,Lounais-Suomi
Bayan Fare......10/30-32...yk11.....1. haaveissa
meri-77...........10/28-30...yk27 .2. haaveissa, Etelä-Suomi
amalia81.........10/28-30...yk4......1.haaveissa
Karpalo67.......11/28........yk yli 3 vuotta. 2. haaveissa, Itä-Suomi
Töpötupsukorva..11/28-33.yk6....6.haaveissa
Tinttara84 ......13/16-29....yk57..1. haaveissa Savo
Sarah85
nanna81.........13/27-33....yk12...1. haaveissa
April................14/27...........yk 6 .....1. haaveissa
Annuli81............15/28-35......yk8......1. haaveissa
Emppu80..........15/30..........yk2.......2.haaveissa, Etelä-Suomi
Hathor................15/28-31......yk3.......1. haaveissa, pk-seutu
Jouskari-82.......16/28-32......yk3......1. haaveissa
Zora...................20/27.......yk2.......1. haaveissa
arabel...............21/26....yk6......1. haaveissa, Etelä-Suomi

Plussanneet :

Tähänkin päivään jokaiselle, aloitetaan vauvaplussaharava jo tällä viikolla, eikö vain ja jatketaan myös komeilla ovulaatioplussaharavilla.
:heart: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Iltaan siis!

Pikkumyy- :heart: :wave:

Huomenia!

Zora - Mulla esikoista odottaessa oli ihan ekoja oireita tuo maidon tuleminen! Nyt imetyksen lopusta on kohta jo puoli vuotta ja eilen suihkun jälkeen huomasin, että taas tulee maitoa! Tässä on kuitekin ollut pitkä tauko ettei ole mitään tullut! Tiedä nyt mistä tämä sitten johtuu, mutta toivotaan että sulle se toisi plussan! :heart:

Kolmea :heart: :heart: :heart: plussaa veikkaan minäkin! Enemmänkin saa toki tulla!!

Nyt pihalle! :wave:

Mä oon jo 99% varma, että meni tämäkin kierto sitten huti.. lämmöt aamulla 35,9 ja kokeilin kn niin oli taas auki ja pehmeä. Toivon vaan että kierto ei ainakaan enää lyhenisi tästä 26 (ennen 28)! Eli kyllä se täti sieltä tulee, valitettavasti.. :(

Plussia kaikille muille toivottelen, edelleen!

Yhteistyössä