Hakutulokset

1. D

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Villisilmä: voi eii, se on ihan hirveetä jos jonkun merkin saa ja sit se onki vaa normikiertoon kuuluvaa. Negatestit on kyl masentavia. Mä oon sen takia just jättäny noi oireet et kaikkee voi tulla oli raskaana tai ei. Viime kierrossa rintojen pistelyä ja lantiossa ihme kiristys/vihlontaa oli...
  2. D

M|ra: On kuukautishäiriötkin varmasti inhottavia. Vaikka mulla onki normaali kierto ja yleensä aina ovis niin helposti huolta ja stressiä kantavana ihmisenä jänskättää et jos tää on jarruttava tekijä tässä raskautumisessa. Eihän me kauaa olla lopulta edes yritetty mut sitä nyt vaan keksii syitä...
  3. D

Jennipä: pahoittelut negasta. Tiedän tunteen :( Onnea muille piinailijoille ja uusiin kiertoihin. Itellä yk4 lähenee loppuaan ja tosiaan negaovis kierto. Vkloppuna pitäis alkaa menkat ja nyt menkkamaksia tuntemuksia alavatsalla sekä vähän rinnat arat. Enää en tikuttele ens kierrossa. Ei ollu...
  4. D

Jennipä: lisäystä vielä et jos sul on vasta dpo9 ni ei monillakaan edes näy siinävaiheessa edes haamua. Monethan saa haamun vasta pari pv ennen menkkojen alkua tai vasta menkkojen 1.päivänä. Niin yksilöllistä. Aikaiset testailut ja negat voi onneksi muuttua. Mun ystävä sai haamun plussaan vasta...
  5. D

Jennipä: se on totta ja jokainen meistä tekee aina niinku siltä sillähetkellä tuntuu. Niin mäki aina sanon et seuraavan kerran odotan menkkojen alkuun mut siltiki jostain syystä löydän itseni varuiks testaamasta 3-4pv ennen. Sit masentuneena odottelee menkkojen alkua. Nyt yritän enskerralla...
  6. D

MerMer: Voimia paljon :( tuo on varmana pahin pelko ennen ensimmäistä ultraa. Niin epäreilua että..tuhannesti onnea ensikerralle, että vielä tuleva pikkuinen pysyisi masussa <3 Jennipä: voi ei, tiedän tunteen kun testaa jo aikaisin toivon kipinä silmissä. Se samalla jännittää mut vetää mielen...
  7. D

Jennipä: mun käsittääkseni dpo on ovulaation/hedelmöittymisen jälkeinen pv. Eli laskisin ovistikkuplussasta 2pstä alkaen dpo 1. Ovulaation jälkeinen päivä. Tsemppiä piinailuun ja plussatuulia :) <3 M|ra: toivotaan et Teroluteilla lähtis kierto tasaantumaan. Joo täällä on nyt aika kylmä ja...
  8. D

Villisilmä: joo ja toi vaihe mikä sulla, on tosi hirvee ja piinaava. Kokoajan odottais jotain merkkiä raskaudesta. Tuntuu et se sekottaa pään. Sit jos ei mitää merkkiä oo ni iskee epätoivo et entä jos ei taaskaa. Toivotaan onnea sulle <3
  9. D

Villisilmä: niin onhan mulla aikaisen oviksen mahis toki kp9-10 kun aloin testaamaan vasta kp 10 illalla sitä ovista. Et jos aikainen ovis ois mahdollista. Ovistyylistä limaa mul oliki jo menkkojen jälkeen kp8-9 ja ma kp10 valkosta purukumimaista limaa. Et mitähän se tarkotti, vaikee sanoa...
  10. D

Paputoive: Voi ei, pahoittelut menkoista. Toivon niin paljon että saat apua uudelta gyneltä. Jospa asiat lähtis sitä kautta selkenemään ja löytymään jokin syy. Voihan se olla että luteiinivaihe liian lyhyt ettei ehtis kiinnittymään. Onneksi noita pystytään tosi hyvin hoitamaan. Paljon tsemppiä...
  11. D

Villisilmä: no viimeks tein testin viime kierron lopulla ja negahan se oli niinku aina. Ei sitä plussaa osais edes kuvitella tapahtuvan. Tuntuu ettei oo mitään mitä odottaa, muuta kuin menkkoja. Masentavaa. Kuitenki niin vahva epäilys ettei sitä ovista tuu millään nyt. :(
  12. D

Siis tää on ihan älytöntä. Tänään otin tosiaan aamulla ja illalla testit ni ei noi kyllä miksikää muutu. Mulla taitaa nyt vaan olla ovuloimaton kierto. Se siitä raskaudesta sit. Tosi inhottavaa odottaa 6 pitkää viikkoa et pääsee testaamaan taas ehkä mahdollista raskautta. Tuntuu et tää on niin...
  13. D

Onnea plussanneille <3 Voimia teille, joilla alko taas uus kierto. Se on raskasta, vaikka samaan aikaan taas saakin uusia voimia ja toivoa uuteen kiertoon jostain kumman syystä. Jenetsu: ihanaa että miehesi on lämmennyt perheenperustamiseen. Itse koin samaa oman miehen osalta,ettei hän aluksi...
  14. D

Kinderkitty: minä uskoisin kans julkisen puolen lausuntoa pco:sta. Ehdottomasti. Sehän varmana selittää senkin, miksi raskautuminen vei niin kauan aikaa jos toinen munasarja on vaan täysin kunnossa, vaikken ite sen tarkemmin pco:hon ole perehtynykkään. Jennipä: joo ovulaatio on yleensä plussaa...
  15. D

Kinderkitty: suosittelen varaamaan ajan tutkimuksiin. Varsinki jos on todettu nyt tuo pco. Mitä ajoissa sen parempi. Jos ei itselläni yk6 mennessä tärppää niin varaan ajan gynelle. En vaan jaksa odotella epätietoisuudessa yhtään enempää. Jennipä: näyttäis et sulla olis ovis ollu sillo...
  16. D

Tervetuloa Kinderkitty takaisin. Niin paljon onnea uuteen kiertoon <33 Paputoive, Villisilmä ja kaikki muutkin, tosiaan kohta päästään jännän äärelle taas. Mä aloin sittekin testaamaan ovista, alko häirittee et onhan varmana ajotus oikea. No haaleempi ovisplussa tuli tikkuun, mutta luulen et...
  17. D

Paputoive: Te ootte sit touhuillu just hyvin. Mä uskon siihen et mitä enempi ja usein seksiä ni on tuoreita ja virkeempiä siittiöitä. Itekki 3 aikasemmassa kierroissa touhuiltiin vaan 3vrk välein eikä mitään tulosta. Saas nähdä auttaako tää tiheämpi seksi nyt. Toki näissä on vaan sitä tuuriakin...
  18. D

Paputoive: kyllä sulla ovisplussa näyttää olevan :) mulla ei aina ovisplussa ole edes yhtä vahva mut lähes. Tulkitsen sillon ovikseksi ja rfsu testit ei oo edes kauheen hyviä. Mulla pitäis ovis tulla nyt tulevalla viikolla. Siis jokupv about ke-la. Mut en oo varma. Nyt jo limat lisääntyny et...
  19. D

M|ra: Mistä tilasit spermatestin ja miten se toimii? Saako siitä tietää et onko tarpeeksi siittiöitä vai miten? mä oon sellanen hätähousu et haluisin kaikki mahdolliset testit ja tietää et onko mahiksia saada luomuna lapsia. Nyt yk4 käynnissä ja sellanen juupaseipäs fiilis koko kierrosta. Tosin...
  20. D

Kinderkitty: oon sanaton. Ei vaan tajua miks juuri heille, jotka lasta on kipeimmin ja pitemmän kaavan mukaan yrittäneet ni annetaan kokea vielä sillä ainoalla toivonkipinällä jotain tällasta :'( todella surullista ja väärin teitä kohtaan, mutta toivon vain parasta ja nopeaa raskautumista...

Yhteistyössä