Tsemppiä, Kinder_Kitty! Toivottavasti on vain jotain vaaratonta vuotoa. Kuinka pitkällä raskautesi on?
Kiitos! Nyt on menossa 8+3 eli aika alussa ollaan..Tsemppiä, Kinder_Kitty! Toivottavasti on vain jotain vaaratonta vuotoa. Kuinka pitkällä raskautesi on?
Heipsan! Täällä ilmoittautuu yksi haaveilija lisää! Olen pari kuukautta taustalla seuraillut ja nyt uskaltauduin rekisteröitymään. Itsellä ollut vauvakuume jo monen monta vuotta, vähintään siitä asti kun mieheni tapasin Jos vähän taustoja kerron, niin ollaan miehen kanssa oltu yhdessä reilu 5v. ja alusta asti ollut selvää että perheenlisäystä sitten aikanaan hankitaan, ja NYT on se aika! Sain itse kouluni loppuun tuossa keväällä ja se on vauvakuumeen nyt nostanut pintaan. Meillä on molemmilla vakituiset työpaikat ja syksyllä ollaan mahdollisesti omaa asuntoa ostamassa eli puitteet vauvan tulolle olisi kunnossa.
Yritän ottaa mahdollisimman rennosti tämän yrittämisen, en siis tikuttele ovista, juo greippimehuja tms. Haluan uskoa, että kyllä se vauva sieltä tulee kun sen aika on. Katsotaan sitten vuoden päästä jos edelleen yritetään että ollaanko yhtä rennolla asenteella liikkeellä Eilen alkoi yk2 eikä kyllä masenna ollenkaan ettei heti tärpännyt, tässä on kuitenkin kivoja kesätapahtumia tulossa, joissa on kiva mm. vähän viiniä maistella. Eikä edes viime oviksen aikoihin päästy kunnolla puuhailemaan, koska futishullu mies ja futiksen EM-kisat ei oikein ole hyvä yhtälö vauvantekopuuhia ajatellen, kun mies töröttää koko illan sohvassa eikä suostu katsettaan telkkarista irrottamaan.....
No mutta siis: pehmis26 26v. mies 26v. ya 6/2016 yk2
Voimia <3Saas nähdä palaanko tänne takas...eilen alkoi pieni menkkamainen vuoto..koko yön menkkajomotuksetja nytkin kokoajan jomottaa..verta tulee pyyhittäessä..huomenna lääkäri 13.30..ite varaudun siihen että kaikki ei välttämättä oo ok...jotenkin helpompaa itelle kun elätellä turhaa toivoa...
Foolihappoa ja mama-vitamiineja suositellaan kaikille, mamat sisältää vähän rautaa ja myös foolihappoa muiden vitskujen lisäksi! Niissä ei oo sitä A-vitamiinia jonka saantisuositus on raskaanaoleville tosi pieni. Mies voi popsia samoja, ja syömään voi motivoida kertomalla että tekee hyvää siemennesteelle muiden hyötyjen lisäksiMitkäs muuten olisivat sellaisia vitamiineja, mitä miesten kannattaisi syödä? Foolihappoa kai voisi miehetkin popsia ainakin.
Omia vitamiinejani kans mietin. Mulla on sitä foolihappoa ja sitten on sinkki-biotiinin -tabletteja ja talvisin D-vitamiinia aika reilulla annoksella. Olisiko jotain muuta järkevää?
Kiitos! Kyllä tästä noustaan..toivon kovasti ettei seuraavan plussan saamiseen mene ihan sitä 1,5vuotta... Onnittelut sinulle plussasta!Voi oon tosi pahoillani Kinder_Kitty!! Voimia! <3 <3
Mä olen niin pahoillani Kinder_Kitty Voimia teille <3Kohtu oli tyhjä kuten arvasin tiesin tänään pussi tuli ulos ennen lääkäriä ja kivut loppu kun seinään viime yö oli ihan tuskaa kipujen kanssa...
Taidan pitää hieman taukoa täältä vaikka lukemassa käynkin mutta palaan myöhemmin listoille..kun pitää odottaa vuodon loppumista...seksiä ei saa harrastaa korkean tulehdusriskin vuoksi..
Kokeiltu se spermatesti.Mä ainakin haluan tietää vauvan sukupuolen! Odotan niin kovasti että pääsen kutomaan peittoa sille, onko se sitten vaaleanpunainen vai sininen Veljen vaimo kun odotti lastaan niin he kyllä tiesivät kumpi sieltä on tulossa, muttei kertonut siitä muille. Aivan järkyttävää arvuuttelua koko suvulta mahan muodosta että kumpi siellä nyt on. Mua alko jo ärsyyttää se kauhea olettamus niin jotenkin ihan senkin takia haluan sen tietää ja kertoa myös muille.
Olen töissä paikassa jossa myydään myös vauvatavaraa niin sieltä olen jotain pientä välillä hommaillut, aina "kaveri sai lapsen" -verukkeella. Mutta ihan pientä, yksi viltti, body ja pipo. Muuten ajattelin hurahtaa vasta sitten ostoksille kun ultrassa joskus käyty! Tuntuu että tulee vaan liikaa huonoa karmaa jos liikaa innostuu.
Ajatuksissa, täälläkin mies oli ensin vähän vastaan, sitten tuli se että "no joo kohta voisi yrittää", sitten jätettiinkin jo ehkäisy pois ja alettiin molemmat syömään vitamiineja yms. Nyt kun ilmoitan oviksen olevan ovella niin siellä se peiton alla iltaisin mua odottaa jo puuhiin Miehet tarvii vaan vähän aika siihen..
Maanda, en osaa nyt kyllä sanoa juuta enkä jaata, mutta voin vain kuvitella ton kuinka stressaavaa on!
Ainiin, tilailin sitten vähän raskauskeijulta tavaraa kun en enää kehtaa lähikaupasta ostella Ostin myös miehelle ton spermatestin, en tiedä kuinka huuhaata se on mutta mitäpä sitä ei nyt testailisi plussan eteen.
Voi ei ! Voimia ja jaksamista!Kohtu oli tyhjä kuten arvasin tiesin tänään pussi tuli ulos ennen lääkäriä ja kivut loppu kun seinään viime yö oli ihan tuskaa kipujen kanssa...
Taidan pitää hieman taukoa täältä vaikka lukemassa käynkin mutta palaan myöhemmin listoille..kun pitää odottaa vuodon loppumista...seksiä ei saa harrastaa korkean tulehdusriskin vuoksi..