♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiitos Villisilmä! Tsemppii sinnekin ovulaation metsästykseen.

Löysin eilen hauskan jutun kun etsin tietoa ovulaatiosta ja vatsan turvotuksesta. (Tää juttu ei liity siihen turvotukseen kylläkään.

"Iho ruskettuu helposti ovulaation aikaan

Iho on usein parhaimmillaan ovulaatiohetkellä. Kollageenin tuotanto on runsasta. Iho on kirkas ja ihohuokoset pienentyvät. Tosin jos ihotyyppisi on luonnostaan rasvoittuva, estrogeeni voi nostaa näppyjä etenkin leukaan.

Ovulaatiohetkellä melaniinipigmentin tuotanto kasvaa. Melaniini aiheuttaa ruskettumisen. Iho päivittyy hyvin, mutta käytä aurinkosuojaa, koska maksaläiskiä voi tulla helposti."

Viikonloppuna kun arska paistoi niin se tarttui myös hyvin. Tosin keneenpä ei olis tarttunu kun uv-indeksit oli huipussaan.
 
Tervetuloa Kinderkitty takaisin. Niin paljon onnea uuteen kiertoon <33
Paputoive, Villisilmä ja kaikki muutkin, tosiaan kohta päästään jännän äärelle taas.

Mä aloin sittekin testaamaan ovista, alko häirittee et onhan varmana ajotus oikea. No haaleempi ovisplussa tuli tikkuun, mutta luulen et huomenna tulis kunnon ovisplussa. Nyt on pupuilua 3pv putkeen ja huominen testi varmana näyttää et ollaan varmasti vielä huomenna. Toivotaan et näillä annoksilla tuolla olis valmiina hyviä siittiöitä odottelemassa. Veikkaan et oma ovis on ke-to, riippuen antaako huomenna vahvemman ovisplussan.
On tää tikuttaminen sittenkin helpompaa jotenkin. Mulla nyt vasta kp10 menossa, mut ennen pitemmilläkin 31vrk kierroilla oon saanu ovisplussan jo kp12.
 
http://aijaa.com/1F6EEx tuosta tämän aamuinen, eilen ehdittiin aloittamaan tallettelu :). Eiliseen asti oli tullut tasasen haaleaa viivaa ja eilen sitten hitusen tummempi ja tänään lähes kontrolliviivan värinen (y). Pitää testata vielä toistamiseen tänään ja huomennakin, mutta olettaisin oviksen olevan huomenna. Olinkin laskenut kierron alussa, että oviksen pitäis 6.7 paikkeilla olla mutta jotenkin ajattelin että kierto kuitenkin heittää mitä sattuu :rolleyes:
 
Moikka kaikki!
Onpas täällä ollut vilskettä! Kiva lukea kaikkien kuulumisia,!

Kinder_kitty hurjasti voimia sinne! <3

Villisilmä, meillä on aika samoihin aikoihin kierrot menossa ja samat yrityskerrat mittarissa, aika hauskaa! :)

Joku kyseli mitä odottaa raskaudelta eniten, odotan sitä että pääsen kertomaan kaikille niille joidenka tiedän kovasti ilahtuvan, odotan myös että maha alkaa kasvaa ja saa käyttää kaikkia raskausajan vaatteita, eniten odotan raskausajan pöksyjä!
Odotan myös että pääsen kokemaan synnyttämisen ja sen kun saan pienen ensikertaa syliin, odotan onnen kyyneleitä, vauvan huoneen sisustamista ja ihan vaan sitä perusarkea. Odotan että pääsen työntämään vaunuja ja näkemään lapsen kehitystä ja kasvua. Odotan sitä kaikkea. <3

Oon nähnyt kolmesti unta että meille syntyisi toukokuussa vauva. Toivon niin että se olisi enneuni!

Täällä alkoi yk 4 ja nyt on kp 6/27-28
Ei ollut greippimehusta apua eikä maca jauheesta.
Poistun koko heinäkuuksi kesälaitumille ja otan kesän rennosti yrittämättä, mieheni joutuu jäämään töihin joten tallettelutkin jäävät tosi vähäisiksi. Palaan elokuussa taas tänne. Hauskaa ja Plussaista heinäkuuta kaikille!
 
Juu ei oo näkyny! Kävin ostaa terolut kuurin jos vaikka alkais jo ihan sen takia menkat et ostin nää "turhaan". Luin ohjeet ja nyt mietin et KANNATTAAKS NÄIT OIKEESTI SYYÄ. Saan näist viel jonku veritulpan?! Tai sydärin..
Mulla ainakin teroluteista oli enemmän hyötyä kuin haittaa.. uskon todellakin et niiden avulla tää luomu raskautuminen oli mahdollista..ite söin niitä puol vuotta putkeen..ja sen jälkeen omat kierrot oli sen 38-39 pvä...kun pillerien lopetuksen jälkeen oli kierrot jopa 40-100pvä terolutien kanssa kierrot oli sen 27-29
 
Kohtu oli tyhjä kuten arvasin tiesin :cry: tänään pussi tuli ulos ennen lääkäriä ja kivut loppu kun seinään viime yö oli ihan tuskaa kipujen kanssa...:cry:

Taidan pitää hieman taukoa täältä vaikka lukemassa käynkin mutta palaan myöhemmin listoille..kun pitää odottaa vuodon loppumista...seksiä ei saa harrastaa korkean tulehdusriskin vuoksi..
Oon todella pahoillani sun puolesta! Ei ole sanoja, muuta kuin paljon voimia <3
 
Mä käyn aina säännöllisen epäsäännöllisesti lukemassa täällä kaikkien kuulumiset, itse en jaksa oikein enää kirjoitella mitään kun meillä alkaa hoidot vasta syyskuussa niin, ei tässä mitään muuta voi kun sitten nauttia kesästä. Ja sitä on sitten myös tehty oikein urakalla. :D

Ihan vähän kerron vaan että mitä tänne nyt sitten kuuluu. Eli tosiaan mieheltä tuli se aika pysäyttävä simppatestin tulos (siittiöitä nolla) ja nyt on mies sitten rampannut verikokeissa, ultrassa ja uusinta simppatesti tulossa tossa kuukauden päästä. Siinä yritän vielä pitää peukkuja pystyssä että sieltä jotakin löytyisi. Jos ei löydy niin olisi sitten se koepalan otto kiveksistä ja kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että sieltä jotakin löytyisi. Oli miten oli, meillä todennäköisesti on suoraan edessä tuo koeputkihedelmöitys, joko omilla siittiöillä (jos löytyy) tai sitten luovutetuilla. Aluksi oli aika shokki, mutta nyt aletaan pikkuhiljaa tokeentumaan tästä. Ollaan puhuttu, puhuttu ja puhuttu. Lopputuloksena, että tärkeintä olisi että minä saisin raskautua ja kantaa meidän lasta, oli se miehen siittiöistä tai sitten luovutetuista, mutta kaikkemme tehdään että me lapsen saisimme. Mua helpotti ihan hirveesti kun sain sen varmuuden, että kesti minkä kesti ja vaatin mitä vaati, niin vasta sitten luovutetaan kun kaikki ja todellakin ihan KAIKKI on tehty ja yritetty.

Anteeksi tämä oma napailu, mutta kenellekkään ei olla tästä puhuttu ja syksyllä häämöttävät hoidot alkaa vähän jännittämään. Kuitenkin tuntuu, kun on yli vuoden päivät täällä jo kirjoiteltu, että teistä syntynyt jo aikamoinen tukiverkosto näihin vauva asioihin :)
 
Mä käyn aina säännöllisen epäsäännöllisesti lukemassa täällä kaikkien kuulumiset, itse en jaksa oikein enää kirjoitella mitään kun meillä alkaa hoidot vasta syyskuussa niin, ei tässä mitään muuta voi kun sitten nauttia kesästä. Ja sitä on sitten myös tehty oikein urakalla. :D

Ihan vähän kerron vaan että mitä tänne nyt sitten kuuluu. Eli tosiaan mieheltä tuli se aika pysäyttävä simppatestin tulos (siittiöitä nolla) ja nyt on mies sitten rampannut verikokeissa, ultrassa ja uusinta simppatesti tulossa tossa kuukauden päästä. Siinä yritän vielä pitää peukkuja pystyssä että sieltä jotakin löytyisi. Jos ei löydy niin olisi sitten se koepalan otto kiveksistä ja kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että sieltä jotakin löytyisi. Oli miten oli, meillä todennäköisesti on suoraan edessä tuo koeputkihedelmöitys, joko omilla siittiöillä (jos löytyy) tai sitten luovutetuilla. Aluksi oli aika shokki, mutta nyt aletaan pikkuhiljaa tokeentumaan tästä. Ollaan puhuttu, puhuttu ja puhuttu. Lopputuloksena, että tärkeintä olisi että minä saisin raskautua ja kantaa meidän lasta, oli se miehen siittiöistä tai sitten luovutetuista, mutta kaikkemme tehdään että me lapsen saisimme. Mua helpotti ihan hirveesti kun sain sen varmuuden, että kesti minkä kesti ja vaatin mitä vaati, niin vasta sitten luovutetaan kun kaikki ja todellakin ihan KAIKKI on tehty ja yritetty.

Anteeksi tämä oma napailu, mutta kenellekkään ei olla tästä puhuttu ja syksyllä häämöttävät hoidot alkaa vähän jännittämään. Kuitenkin tuntuu, kun on yli vuoden päivät täällä jo kirjoiteltu, että teistä syntynyt jo aikamoinen tukiverkosto näihin vauva asioihin :)
Aika jännät paikat. Pääasia että itse olette sinut päätösten kanssa. Mukava kuulla erilaisia tarinoita vaikka en mäkään ole kovin perillä kaikkien täällä olevien jutuista. Vaan ne tietyt jää mieleen. Toivotan teille todella suuret zempit syksyyn ja toivotaan että tulee plussauutisia pian!
 
Hirmusesti tsemppiä kaikille vaikeiden aikojen kanssa painiville, kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu <3

Tsempit myös kaikille joilla ovis nyt käsillä, jännäämistä tiedossa (y) Kerrotteko muuten miehelle kun on otollisin aika vauvojen teolle, vai viettelettekö muuten vaan miehen silloin petipuuhiin?

Mainostin tuolla aiemmin etten aio mitään poppaskonsteja (mm.greippimehua) käyttää raskautumiseen, niin arvatkaa mitä mies oli meille eilen ostanut! Greippejä! Meillä ei ikinä ole greippejä :eek: nyt oon varma että se on lukenut jostain greipin auttavan vauvojen teossa ja yrittää syöttää niitä mulle.... Hyviä ne kyllä on, joten pitäähän ne pois syödä :p Täällä kp 9/27-30 eli ei mitään raportoitavaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Sandelinos
Onpas kiirettä pitänyt, eikä tänne ole ehtinyt mitään kirjoittaa. :)

Anteeksi heti alkuun vain omien asioiden valitus, mutta nyt en kännykällä kirjoittaessa muista, kenelle piti vastata ja kommentoida. Sori. Mut en tiiä, näinköhän on oma kierto nyt mennyt ihan sekaisin. Menkkojen pitäis alkaa (vasta) lauantaina, jos tyypillinen 25vrk pitää paikkansa. Kuitenkin jo maanantaina tuli valkovuodon seassa vähän punertavaa, samalla tavalla kuin paria päivää ennen menkkoja yleensä. Pyyhkeessä ei mitään. Ja tuo on nyt jatkunut. Ja rinnat alkavat kipeytyä ja vähän menkkamaista jomotusta/painetta alavatsalla ollut pari päivää. Ja kiukuttaa. Eli siis aivan tyypilliset oireet mitä aina ennen kuukautisia. Mut mitä ihmettä ne nyt jo tekee tuloaan, lauantaihin on vielä pitkä aika?! Harmittaa, jos tää mun jo ennestään lyhyt kierto lyhenee entisestään... En muista, että olisin ennen bongannut näin paljon etukäteen tuollaista "värillistä" valkovuotoa. Pöh. :(
 
Ihanaa kun keskustelu on ollut vilkasta. :)

Kinder_Kitty tervetuloa takaisin <3, toivotaan pikaista plussaa keskenmenon jälkeen. Onhan se niinkin että usein keho muistaa raskautumisen ja uudelleenraskautuminen voi olla helpompaa, eikä veisi niin pitkää aikaa.

danissa1 saitko ovisplussan?

Jennipä hyvältä näyttää. Vieläkö tummeni?

lakritsijukurtti ehkä se on enneuni! Ainakin toivotaan niin. Pidän peukkuja! ;) IHANAA KESÄÄ SINULLE!

M|RA toivotaan et Terolutista on apua sinulle kierron pituuteen. En usko että niistä mitään haittavaikutuksia tulee, ainahan lääkkeissä on vaikka mitä ukaaseja haittavaikutuksista mitä voi tulla.

ladygreen kiva kuulla sinusta. Aikamoisia uutisia ootte kuullut miehen simppatestituloksesta. Toivotaan kuitenkin että jatkotutkimuksissa olisi paremmat tulokset ja omiakin simppoja löytyisi. Toisaalta toki on hyvä olette keskustelleet myös siitä että mitä jos simppoja ei löydy. Tsemppiä kovasti. Eläkä huoli tommosista omanapailusta, se on ihan normaalia täällä, tänne jos minne kuuluu omanapailla. Todellakin tästä palstasta on tullut hyvä tuki itse kullekin.

pehmis26 selvästi mies on perillä greipin hyödyistä! ;) Minä oon kertonut miehelle tärppipäivistä. Meillä kyllä muutenkin pupustellaan aina ahkerasti kun mies on kotona.

ajatuksissa voisko tuo punertava valkovuoto olla kiinnittymisvuotoa?? :eek: Toivotaan ainakin niin ja sitä että muutkin oireet ei oliskaan pms-oireita, vaan raskauteen liittyvää!! :barefoot:
 
ajatuksissa, oireet kuulostaa tosi lupaavilta, toivottavasti eivät enteile menkkoja vaan jotain ihan muuta ;)

pehmis, kerron yleensä miehelle millon ovis ovella, senkin vuoksi että meillä molemmilla on yhtä iso toive raskautumisesta (minun raskautumisesta siis :D). Meillä ei myöskään ole yleensä muissa vaiheissa kiertoa niin aktiivista makkarin puolella, ja luonnollisestikin halujen kasvaessa oviksen aikaan sitä aktiivisuutta tulee lisää :whistle: Ollaan ihmetelty yhdessä sitäkin, miten nyt luomukierroissa tuo ovulaatio lisää haluja ihan massiivisesti, sitä enemmänkin tarvitsee kuin haluaa :X3::censored:

Täällä siis kp 10/27, ja jonkun laskurin mukaan tästä päivästä alkaa tämän kuun hedelmällinen jakso :X3: ovistikut vedin peliin jo eilen, näytti selkeätä viivaa mutta vielä haaleata vs. kontrolliviiva. Saapa nähdä tuleeko ovis aiemmin kun viime kuussa (ovisplussa kp 13). Mutta eikai se pitäis niin paljoa vaihdella? (n)
 
ON: http://aijaa.com/lA5JBM tuossa sitten tämän kierron sarja. Ei tuo tainnut ihan kontrolliviivan väriseksi tummua, mutta tänään jo lähtenyt haalenemaan. Uskon kyllä että ovis tapatui, voihan olla että se huippu jäi jonnekkin testausten väliin. Eli uskoisin että ovis on tänään ollut. Itse osaan nyt yhdistää edellis ja tämän kierron oireista ovisoireiksi nännien kipeytymisen ja turvotuksen/painon tunteen alavatsalla +jotain pieniä jomotuksia. Jos vielä tänään ehtis tallettelemaan :whistle:. Puolitoista viikkoa vielä lomaa jäljellä, kohta se arki pamahtaa päälle :mad:

Ajatuksissa: toivon kanssa että oireesi johtuisivat raskaudesta (y)

Ja tsemppiä muillekkin piinailijoille ja muissa kierron vaiheissa oleville. paljon plussia :love:
 
Ihanaa kun keskustelu on ollut vilkasta. :)

Kinder_Kitty tervetuloa takaisin <3, toivotaan pikaista plussaa keskenmenon jälkeen. Onhan se niinkin että usein keho muistaa raskautumisen ja uudelleenraskautuminen voi olla helpompaa, eikä veisi niin pitkää aikaa.

danissa1 saitko ovisplussan?

Jennipä hyvältä näyttää. Vieläkö tummeni?

lakritsijukurtti ehkä se on enneuni! Ainakin toivotaan niin. Pidän peukkuja! ;) IHANAA KESÄÄ SINULLE!

M|RA toivotaan et Terolutista on apua sinulle kierron pituuteen. En usko että niistä mitään haittavaikutuksia tulee, ainahan lääkkeissä on vaikka mitä ukaaseja haittavaikutuksista mitä voi tulla.

ladygreen kiva kuulla sinusta. Aikamoisia uutisia ootte kuullut miehen simppatestituloksesta. Toivotaan kuitenkin että jatkotutkimuksissa olisi paremmat tulokset ja omiakin simppoja löytyisi. Toisaalta toki on hyvä olette keskustelleet myös siitä että mitä jos simppoja ei löydy. Tsemppiä kovasti. Eläkä huoli tommosista omanapailusta, se on ihan normaalia täällä, tänne jos minne kuuluu omanapailla. Todellakin tästä palstasta on tullut hyvä tuki itse kullekin.

pehmis26 selvästi mies on perillä greipin hyödyistä! ;) Minä oon kertonut miehelle tärppipäivistä. Meillä kyllä muutenkin pupustellaan aina ahkerasti kun mies on kotona.

ajatuksissa voisko tuo punertava valkovuoto olla kiinnittymisvuotoa?? :eek: Toivotaan ainakin niin ja sitä että muutkin oireet ei oliskaan pms-oireita, vaan raskauteen liittyvää!! :barefoot:
En oo uskaltanu viel alottaa sitä xD
 
Ihanaa kun keskustelu on ollut vilkasta. :)

Kinder_Kitty tervetuloa takaisin <3, toivotaan pikaista plussaa keskenmenon jälkeen. Onhan se niinkin että usein keho muistaa raskautumisen ja uudelleenraskautuminen voi olla helpompaa, eikä veisi niin pitkää aikaa.

danissa1 saitko ovisplussan?

Jennipä hyvältä näyttää. Vieläkö tummeni?

lakritsijukurtti ehkä se on enneuni! Ainakin toivotaan niin. Pidän peukkuja! ;) IHANAA KESÄÄ SINULLE!

M|RA toivotaan et Terolutista on apua sinulle kierron pituuteen. En usko että niistä mitään haittavaikutuksia tulee, ainahan lääkkeissä on vaikka mitä ukaaseja haittavaikutuksista mitä voi tulla.

ladygreen kiva kuulla sinusta. Aikamoisia uutisia ootte kuullut miehen simppatestituloksesta. Toivotaan kuitenkin että jatkotutkimuksissa olisi paremmat tulokset ja omiakin simppoja löytyisi. Toisaalta toki on hyvä olette keskustelleet myös siitä että mitä jos simppoja ei löydy. Tsemppiä kovasti. Eläkä huoli tommosista omanapailusta, se on ihan normaalia täällä, tänne jos minne kuuluu omanapailla. Todellakin tästä palstasta on tullut hyvä tuki itse kullekin.

pehmis26 selvästi mies on perillä greipin hyödyistä! ;) Minä oon kertonut miehelle tärppipäivistä. Meillä kyllä muutenkin pupustellaan aina ahkerasti kun mies on kotona.

ajatuksissa voisko tuo punertava valkovuoto olla kiinnittymisvuotoa?? :eek: Toivotaan ainakin niin ja sitä että muutkin oireet ei oliskaan pms-oireita, vaan raskauteen liittyvää!! :barefoot:
Kiitos! Keskiviikkona siis tämä gyne joka totes sen keskenmenon niin sanoi heti kun kattoi vasenta munasarjaa et pco, oikea oli kai normaali... no eipä tullu yllätyksenä tuo ite oon koko aika sitä epäilly.. nyt vaan mietin et pitäiskö tässä yrittää pyytää lähetettä tutkimuksiin vaikka raskauduinkin, kun jostain oon lukenut että pco on syy hakeutua aiemmin tutkimuksiin..
 
Kinderkitty: suosittelen varaamaan ajan tutkimuksiin. Varsinki jos on todettu nyt tuo pco. Mitä ajoissa sen parempi. Jos ei itselläni yk6 mennessä tärppää niin varaan ajan gynelle. En vaan jaksa odotella epätietoisuudessa yhtään enempää.

Jennipä: näyttäis et sulla olis ovis ollu sillo vahvimpana ovisplussana. Mulla taas ollu nyt 3pv putkeen kp10 eteenpäin aivan samantasosta haamua.

Mulla on nyt tosi omituinen kierto ja huoli ettei tästä kierrossa tuu ovulaatiota. Lauantaina kp8 tuli ovisliman tyylistä hyytelömäistä kirkasta venyvää ovislimaa ja samaa tuli sunnuntaina kp9. Se loppu kuin seinään ja ma, ti ja nyt ke ollu aika kuivaa mut välillä tullu valkoista kermamaista vuotoa mut ei paljoa. Maanantaina kp10 tuli ihan valkosta purukumimaista klönttiä.
oon aivan ihmeissäni ku ma vasta aloin testaamaan ovista ja nyt vieläkin kp 10-12 on aihan samallainen haamu. Ei siis oo tummentunu ja limat vaan vähentyny. Nyt on vasta kp12 menossa ni pelottaa et tää kierto on menetetty. Joutuis odottelemaan taas 6.5vk ennenku pääsis uudelleen testailemaan mahdollista raskautta. Aivan tosi turhauttavaa.
Aikaisemmin aina mul menny niin et ovisplussa tullu selkeesti vahvana kp13. Ja ovulaatiolimat tullu usiamman päivän siinä kp10 jälkeen jo kestäen sinne kp13-14. Eli ovis ollu aina kp14-15. Mut nyt pitäis olla limat parhaimmillaan eikä oo ku ke oli vkloppuna. Ei mulla ovislimoja oo koskaan menkkojen jälkeen tullu vaan menny aina oppikirjan mukaisesti ne limakaudet. Tätä valkosta kermamaista vuotoa on tullu kierron loppuvaiheessa ja menkkojen jälkeen pari pv.
Jatkan oviksen bongailua tän vkn loppuun mut jotenki tää sotii ristiriidassa näiden limojen kanssa ku niitä pitäis olla. Tuntuu et seksin harrastaminen on lapsentekomielessä turhaa ku ei ne siittiöt tuolla kuivemmassa olosuhteissa pärjää.
 
Kinderkitty: suosittelen varaamaan ajan tutkimuksiin. Varsinki jos on todettu nyt tuo pco. Mitä ajoissa sen parempi. Jos ei itselläni yk6 mennessä tärppää niin varaan ajan gynelle. En vaan jaksa odotella epätietoisuudessa yhtään enempää.

Jennipä: näyttäis et sulla olis ovis ollu sillo vahvimpana ovisplussana. Mulla taas ollu nyt 3pv putkeen kp10 eteenpäin aivan samantasosta haamua.

Mulla on nyt tosi omituinen kierto ja huoli ettei tästä kierrossa tuu ovulaatiota. Lauantaina kp8 tuli ovisliman tyylistä hyytelömäistä kirkasta venyvää ovislimaa ja samaa tuli sunnuntaina kp9. Se loppu kuin seinään ja ma, ti ja nyt ke ollu aika kuivaa mut välillä tullu valkoista kermamaista vuotoa mut ei paljoa. Maanantaina kp10 tuli ihan valkosta purukumimaista klönttiä.
oon aivan ihmeissäni ku ma vasta aloin testaamaan ovista ja nyt vieläkin kp 10-12 on aihan samallainen haamu. Ei siis oo tummentunu ja limat vaan vähentyny. Nyt on vasta kp12 menossa ni pelottaa et tää kierto on menetetty. Joutuis odottelemaan taas 6.5vk ennenku pääsis uudelleen testailemaan mahdollista raskautta. Aivan tosi turhauttavaa.
Aikaisemmin aina mul menny niin et ovisplussa tullu selkeesti vahvana kp13. Ja ovulaatiolimat tullu usiamman päivän siinä kp10 jälkeen jo kestäen sinne kp13-14. Eli ovis ollu aina kp14-15. Mut nyt pitäis olla limat parhaimmillaan eikä oo ku ke oli vkloppuna. Ei mulla ovislimoja oo koskaan menkkojen jälkeen tullu vaan menny aina oppikirjan mukaisesti ne limakaudet. Tätä valkosta kermamaista vuotoa on tullu kierron loppuvaiheessa ja menkkojen jälkeen pari pv.
Jatkan oviksen bongailua tän vkn loppuun mut jotenki tää sotii ristiriidassa näiden limojen kanssa ku niitä pitäis olla. Tuntuu et seksin harrastaminen on lapsentekomielessä turhaa ku ei ne siittiöt tuolla kuivemmassa olosuhteissa pärjää.
aionkin soitella gynelle josko laittais lähetteen julkiselle... mutta saas nähdä ottaako ne tutkimuksiin kun raskauduin kuitenkin.. mulla ei oo siis mitenkään katottu hormooni verikokeita..siitähän se pco selviää..mutta kirjoitti kuitenkin tuonne omakantaan että pco...eli pcomainen rakenne ainakin..kun yksityisen gynen mukaan mun munasarjat on normaalit ja tämän julkisen gynen mukaan ei oo vasen ainakaan normaali...enempi kyllä taidan uskoa tuota julkisen puolen..ite oon pitkään jo epäilly tätä..
 
Kinderkitty: minä uskoisin kans julkisen puolen lausuntoa pco:sta. Ehdottomasti. Sehän varmana selittää senkin, miksi raskautuminen vei niin kauan aikaa jos toinen munasarja on vaan täysin kunnossa, vaikken ite sen tarkemmin pco:hon ole perehtynykkään.

Jennipä: joo ovulaatio on yleensä plussaa seuraavana pvnä. Tarkalleen 12-48h sisällä mut kannattaa olla 3 pv putkeen ovisplussasta alkaen ni saavuttaa ainaki maksimaaliset ajotukset hedelmöitykselle :)
 

Yhteistyössä