Moikka! Täällä liittyis keskusteluun 29v, loppuvuodesta 30 täyttävä pitkään vauvakuumeillut nainen.
Ensin piti löytää se oikea mies, kun sen löysin 3v sitten, ei hän vielä ollut varma lapsista. Oli aika raastavaa, mutta muuten niin hyvän parisuhteen takia päätin vaan antaa aikaa. No se kannatti, meillä on nyt alkanu just yk4 ja kp2 menossa. Aivan järkyttävä halu saada vauva ja liikaa stressailin tossa 3kk. Nyt oon päättäny et koitan mahdollisimman vähän ajatella asiaa ja keksiä töiden jälkeen muuta tekemistä, varsinki dpo päiville ku sillon eniten stressaa ja kuulostelee niitä oireita et voisko mikää merkki olla raskaudesta.
Oon alkanu pelkää hirveesti sitä et jos en nyt luomuna tulis, vaikka vasta yk4 lähti just käyntiin. Mun moni ystävä on tullu 2kk sisällä raskaaksi ni se jotenki saa aikaa sen pelon et mikähän mua vaivaa. Mulla ei siis pitäis olla mitään vikaa kehossa, toisaalta koskaan ei oo ollu tarvetta munasarjojen ultraamiselle tms mut uskon ainaki kaiken olevan kunnossa.
kierto välillä vaihtelee siinä varsinki talvisin on pitkiä 31-34vrk ja kesäisin nyt lyhentyny kokoajan ja siihen 29vrk. Tuhrua tulee muutama pv ennen varsinaisia menkkoja mut lasken kiertopvt kunnon ekasta vuotopäivästä.
Ennen tikutin ovista, mutta oon lopettanu tikuttamisen koska sain kaks selkeetä plussaa kierron puolivälissä ja 5vrk ennen menkkoja. Ajattelin et nyt loppuu tää tikuttelu ku se sekottaa mun pään vaan ku tulee niitä plussia miten sattuu. Olen siis testaillu huvikseni miten ne lähtee haalenee ja yks pv usein tulee sitä vahvaa plussaa joka sit haalenee kuitenki seuraavana pvnä. Mut kaks vahvaa ovis plussaa eri aikoina kiertoa tuli yk2.
Ovislimat tunnistan todella selkeesti et niiden perusteella sit ollaan touhuiltu, ei tosin ihan jokapv kuitenkaan.
Tavallaan tekis mieli kokeilla päivittäin ovisviikolla, mutta sit se on sellasta lapsentekoseksiä, kun ei me normaalistikkaa jokapv jaksettais
Tuntuu kauheen pitkältä ajalta alottaa kierto aina alusta ja elää siinä toiveessa et jokos nyt. Yksi parhaista ystävistäni raskautui ilman yrittämistä vaan ihan tulee jos on tullakseen meiningillä ekasta kierrosta nyt ja se tietyllä tapaa ottaa koville, kun itse haluais olla samaan aikaan hänen kanssa raskaana ja vaikee iloita ku itellä kauhee huoli omasta raskautumisesta. Mä en oo koskaa saanu nähdä sitä plustestiä omalla kohdalla ja varmaan tippuis silmät päästä jos näkisin. Tuntuu niin kaukaiselta ja utopistiselta haaveelta tää vaikka silti ollaan kokoajan lähempänä tätä haavetta ku koskaan
mulla on ollu 3kk jo mammavitskut käytössä sekä gelee royale kuningatarhyytelökapseleita. Koitan syödä rasvaisia maitotuotteita, kun olen aika hoikka ja tuntuu et se mitä syön, tulee myös nopeesti ulos eli rasvaa ei vaan kerry kroppaan jostain syystä. Painoindeksi 17.9.
Ajattelin jos lisäis vähän liikuntaa ihan mielen virkeydeksi ja stressin vähenemiseksi jos stressaaminen vaikeuttais tätä raskautta kumminki. Epätietoisuus omasta onnistumisesta on pahinta, kun ei tiedä millon saa kokea sen onnen ja tuntuu et muulle lähipiirille satelee vauvoja ku sieniä sateella. Ei tää nyt niin vaikeeta pitäis olla ku tehdään mielestämme kaikki niinku pitääkin. Sen takia sitä saa päähänsä kaikenlaista, kun yksiviidestä on lapsettomuudesta kärsivistä aika iso osa kuitenkin. Jos nyt hedelmöityshoitoihin joutuis niin ei se maailmanloppu ole, mutta toki tää vois luomunain nyt vaan onnistua ni ei tarvis enää murehtia näitäkää asioita joka kierrolla.
nyt vaan niitä plussia meille kaikille sitä kaipaaville olis maailman siistein tunne, et masussa alkais pian kasvamaan maailman kallein aarre