Täällä kans piinailaan
. Kp 30/35, dpo 9(?). Vai mites noi dpo:t lasketaankaan? Onko dpo 1 vai 0 silloin oletettuna ovispäivänä? Jos tikutin plussan tiistaina ja oletettava ovin olis keskiviikkona niin onko keskiviikkona dpo 1? ärsyttää kun kaikki kp:t, dpo:t ja rv:t lasketaan vähän eri tavalla niin menee itse vähän sekasin
.
Oon tehnyt samaa kuin
Villisilmä, eli kytännyt tulisko mitään kiinnittymisvuotoja
. Eipä näkynyt ja enään ei pitäis näkyäkkään. Olishan se ollut kiva jos olis tullut jotain merkkejä että olis tärpännyt. Muuten onkin ollut ihan tavalliset olot. Nännit oli kipeät oviksen aikaan ja muutama päivä sen jälkeen, nyt ei enään. Eilen rupes sitten tissit kipeytyy lievästi sivuilta, mutta sekin menee yhtälailla menkkaoireiden piikkiin
. Huomen aamulla varmaan hieman hätäilen ja tikkua uittelen, vaikkei varmastikkaan kannattais. On noita tikkuja tullut tilattua useampia kaappiin odottelemaan hätäilyjä varten
.
Paputoive: Harmi että menkat alkoivatkin noin yllättäen
Mutta ihanaa että on nyt aika varattuna, ainakin jos saisitte tuota luteaalivaiheen pituutta korjattua heti alkuunsa ja muutenkin homman pyörimään kovemmilla tehoilla
.
Jenetsu: Pistän kans tilauksen tänään tuost opuksesta. En tiiä innostuuko mies mutta pitää itse päästä lukasee
Danissa1: Harmi kun ovistestit ei lähtenyt vahvistumaan
Onneksi ilmeisesti tiedät jo kiertosi noin hyvin. Itselläni kun on tämmönen pitemmänpuoleinen kierto (vaikkakin normaalirajoissa) niin ei vissiin kannata alkaa tikuttamaan kuin vasta joskus kp 20 tietämillä..
Stillnobaby tervetuloa, hihittelin tässä nimimerkkiästi, että toivottavasti ei olisi kohta enään kovin paikkansa pitävä
Omanapaa vielä sen verran, että vika lomaviikko käynnissä. Tuli mökkeiltyä muutama päivä ja aika hyvin sain pidettyä piinailut pois mielestä. Nyt sitten olikin kotiin paluu ja saa piinailla kahta kauheammin