Olisinkohan nyt sitten kuitenkin raskaana..
On kyllä niin pöljä olo. Oon tuolta hätäilevistä himotestaajista lukenut, kuinka sofi näyttää vaaleanpunaista viivanpaikkaa vaikka ei olis raskaana. Päätin sitten että hyi tuommoiset kakkatestit ja minäpä käytän ne nyt kiireesti pois että kehtaa tilata parempia. Olen sitten testaillut joka aamu ja samanlailla tihrustellut viivanpaikkoja, joita näkyi siis alkuun hyvin pitkän ajan päästä testauksesta (aluksi näkyi värittömänä, myöhemmin hieman punertavana roskishaamuna). Eilen koin olevani kehittynyt hommassa, kun onnistuin bongaamaan mokoman varmaan jopa testiajalla.
Tänään loppui loma ja oli eka aamuvuoro sitten neljään viikkoon. Tein tänäkin aamuna testin ja tihrustelin ja hekottelin kun näkyy vähän väriä niin selvästi. Suunnittelin vaan että raskauskeijun sivulta tilaan pc:n testejä, ehkä jo tänään. Odottelin vaan että pääsen lähtee töihin (ja metsästämään pokemoneja matkalla
). Töissä sitten varmaan rupesin kelaamaan tarkemmin puolen päivän aikaan, et olihan se tavallaan aika voimakas haamu aamulla testaillessa..........?....?!. Nyt sitten pääsin kotiin ja vertaamaan kuivunutta testisarjaa. Ja jumpeli se "viivanpaikka" on hitusen tummempi kuin edellisissä ja selkeämpi
.
Ja minähän olen aina ihmetellyt mikä ihme siinä raskaustestin tulkitsemisessa muka voi olla vaikeaa. Se joko on tai ei ole positiivinen. Tunsin itseni hieman höperöksi kun aloin töissä miettimään, että
ei sitten aamulla tullut mieleen... Olen koko turvonneen olon ja rintojen arkuuden pistänyt tulevien kuukautisten piikkiin. Ja mielialan. Ja väsymyksen. Ja finnit.
Kai se pitää tänään mennä hakemaan apteekista tai kaupasta parempi raskaustesti jolla varmistaa tämä höperöinti. Jotenkin uskon että olisin raskaana noiden testien perusteella, mutta toisaalta taas hankala uskoa ja pelkään putoavani korkealta (etenkin tälläisen avautumisen jälkeen).
http://aijaa.com/J4NdLX
Tuossa kuvat testeistä. Testit ovat aikaväliltä dpo 9-12 ja
ylin on dpo 12, eli uusin ja alin vanhin. Mielipiteitä?