Hakutulokset

1. D

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Kiuski:voi ei toi on niin inhottavaa ku menkat alkaa :( kaikista hulluinta on viikko ennen menkkoja. Koko pitkä viikko ennen menkkoja sitä vaa potee juupaseipäsjuupas eipäs fiiliksillä raskaudesta. Niin ahdistavaa. Mulle kans sanotaan et älä stressaa kyllä se plussa sieltä vielä tulee. No nyt...
  2. D

Kinderkitty: nyt niin paljon onnenhippuja tähän teidän matkaan <3 toivottavasti pikkuinen vain säikäytti tulevaa mammaa eikä sen ihmeellisempää. Niin sen täytyy olla <3 voimia paljon. Ei oo varmana helppoa ku niin pitkää ootte yrittäny muutenkin. Kaiken täytyy olla hyvin.
  3. D

Sandelinos: teet kyllä arvokasta työtä. Kasvattaa varmana vauvakuumetta syntymien näkeminen. Mulle synnytys on aika tabu vielä, tai koen sen todella kauniina, mutta samaan aikaan kauheelta möröltä. Siis tosi pelottavaa ku pelkään piikkejä ja varsinkin sietämätöntä kipua. Mulla on muutenkin arat...
  4. D

Mustikk4 mua jotenkin eniten koskettaa raskaudet, jotka eivät ole olleet itsestäänselviä. Johon on saanut oikeesti pinnistellä. Se on niin vaikea ja raskas tie varmana. On ihanaa nähdä sinulla plussa ja niin paljon onnea tulevaan <3 ihanaa että hoidoilla saa ihmeitä aikaan. Lohduttavaa samalla...
  5. D

Sandelinos, jännittävää todellakin. Muutenkin ensimmäinen yk on ehkä jännittävin kaikista kun kaikki on vielä niin uutta :) Mitkä on muuten ne eniten innostavimmat asiat raskautuessa? Mitä odotatte koko prosessissa eniten ihan vauvan syntymään saakka? Mä en malttais odottaa et näkisin itseni...
  6. D

Ajatuksissa, ompas sulla lyhyt kierto. No ainaki pääset useemmin uuteen kiertoon jos tarvii. Itellä oli vielä keväällä 31vrk kiertoja ja yks 35vrk kierto. 5vk alkaa olee jo pitkä aika mut se on jännä et kesäisin tulee aina se 28-29vrk. En tajua miten talven kierrot on niin pitkiä itellä...
  7. D

Tervetuloa Ajatuksissa tänne kuumeilemaan. Välillä on hyvä pitää mielen vuoksi toki taukoa, mutta on ihanaa saada vertaistukea ja jutella samoista tunteista ja ajatuksista yhdessä. Se auttaa jaksamaan tässä prosessissa. Toivotaan et sun kysta häviäis tai ainakaan et siitä ei olis haittaa...
  8. D

Paputoive ihanaa että pääsette kuitenki syksyllä hoitoihin jos nyt ei tärppäis. Toivotaan silti et niistä ovistesteistä olis apua. Onhan moni kuitenkin tärpänny just vuodenkin jälkeen. Mut eihän nuista aina tiedä mistä kiikastaa. Kiinnittyminenkin vissii aika monella hankalaa et vaikka...
  9. D

Paputoive ihania ajatuksia sinulla. Vaikutat tosi vahvalta ihmiseltä. Ihan varmana tekin saatte lapsen vielä, jos hoidoillakin jopa 80% ihmisistä saa. Uskon näin. Onko sulla ollu mitään kiertohäiriötä tai muuta juttua mikä vois haitata raskautumista sit? Vai pitäiskö olla kaikki kunnossa ja...
  10. D

Sit se et ystävä on raskaana. Monilla mun ystävillä on jo perheet. Tuntuu et heidän kanssa oleminen ja heidän raskauden seuraaminen tuo mulle surullisen olon niinku omasta kohtalosta ja tilanteesta. Haluais olla iloinen ihminen niinkuin oikeesti olenkin ja onhan mulla hyviä päiviä paljon, mut...

Yhteistyössä