Hakutulokset

1. D

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Jennipä: toivotaan et saat plussan ni sun ei tarvi enää säätää näiden kans mut jos onki nega ni täältä ite tilasin :) www.kotitesti.fi ja sieltä dual hormone kahden hormonin mittaava cleat blue ovulaatiotesti. 10 kpl paketti makso 34.90e
  2. D

Jennipä: minä kun aikani halvemmilla liuskatesteillä arvonneena ja lukuisina epämääräisinä tuloksina niin plussaa,kuin haamua tulkinneena. Tulin siihen tulokseen että Clearblue dual hormonetestit lähti tilaukseen. Se tehdään nimenomaan aamupissasta, mahdollisimman monta tuntia yön ainana...
  3. D

Meillä monella näköjää kierronpuoliväli meneillään tai tuloillaan. Toivotaan että saatais kaikki ovisplussa ja siitä sitte kunnon plussa <3 <3 lakritsijukurtti: voin niin samaistua tunteisiisi. Tuntuu et kaikki muut kyllä saa nauttia nopeista raskautumisista ja perhe-elämästä, mutta itellä tää...
  4. D

Pahoittelut negoista :( Paputoive: onneksi sait aikaistettua ajan. Jo tämä todellakin tuntuu ikuisuudelta tää projekti, jo nyt. Puhumattakaan sinulla. Verinen vuoto varmaan johtuu siitä kystasta ja onneksi otetaan kaikki arvot. Voimia tähän odotteluun ja kestämiseen <3 toivotaan et pian...
  5. D

Onnea Stillnobaby plussasta! :) <3 Kinder_kitty jännittää sun puolesta! :) Joo nimenomaan tässä on nyt tää vaihe ku viikon päästä saa alkaa miettimään ovulaation mahdollista lähenemistä. Pehmis26 sama täällä, työjutut on nyt aika tärkee ku alkaa toukokuuhun asti oleva sijaisuus koulumaailmassa...
  6. D

Toi kuulosta samaanaikaan niin pelottavalta et ihmisen pitäis unohtaa maailman ihanin asia et sit kroppa voi ottaa sen vastaan. Moni on kyllä sanonu just tuon et ku unohtaa ja ei toivo liikaa ni tärppää. Onhan mulla nyt odotukset laskenu aika paljon. En enää nii innoissaa odota mitään...
  7. D

Viime kesänä ku ei viel yrityksestä ollu tietoakaan niin sain 3 ovisplussaa peräkkäin ku testailin ja just puolivälin kiertoa. Katokku ei ollu yritysstressiä. Testasin vaan huvikseni ekaa kertaa et oonko hedelmällinen. Mul on yleensä aina niin selkee kierto et menkkojen jälkeen kuivempi kausi ja...
  8. D

Niin ja tiedän kyl muutamia jotka on tullu yli vuoden jälkeen luomuna raskaaksi. Se on lohduttavaa,ettei toivo oo menetetty. Sit jos käy tutkimuksissa ja ei mitään poikkeavaa löydy ni sit mahikset ois ainaki raskautua luomuna. Se sit vaa kaikilla ottaa oman aikansa. Sitä aina miettii et moni...
  9. D

Ai sullakin ollut ovuloimattomia kiertoja. Eli ehkä se on ihan normaalia, katokku aloin huolestuu tosta kystajutusta et jos se tarkottaa kystaa. Ei mulla kyllä mitää oireita siihe ole, mut tän kierron annan mennä ja katon oviksen. Jos ovuloin niin hyvä niin ja jos en ni soitto samantien...
  10. D

Kinder_kitty: joo sä oot kyl kauan yrittäny et enhän mä 4 kierrolla oo ees kauaa, vaikka se tuntuu pitkältä ajalta. Tosiaan ku ei multa oo munasarjoja ultrattu koskaan. Ei mulla oo mitään kipuja tms vuotoja ku menkkojen aikaan vaan. Toki hyvä siellä on käydä jos ei nyt ala tuottaa tulosta ja...
  11. D

Niin, tiedät ainaki että tuut raskaaksi. Eli voit hyvin olla. Mää oon halunnu lasta monta vuotta eikä vieläkää valoa näy tunnelinpäässä. Sen takia koitan mahd.vähän enää miettiä/suunnitella asiaa ku ei tähän kulkuun oikeen voi vaikuttaa. Onneks mulla on sen verran säästöjä et laitan ne rahat...
  12. D

Ehkäpä sä Kinder_kitty olet raskaana jos oireet on samantyylisiä ku edellisessä ;) Jennipä: mua vähän ihmetyttää, ku viimeks oli maaliskuun kierto kans 5vk tasan. Et näitä tulee tietyin väliajoin. En niin selkeitä limojakaan saanu tässä kierrossa, ku normi 29-31pvn kierroissa mulla on selkeet...
  13. D

Paputoive: äsken vasta luin noi edellisen sivun viestit, paljon oli tullu uusia asioita. Voi että onneksi syy lapsettomuuteen selvisi. Vaikka tietty se toisen munasarjan mahdollinen menettäminen varmasti kirpasee jollakitavalla, mutta toisaalta yhdelläkin munasarjalla ja terveellä vielä onneksi...
  14. D

Kinder_kitty: peukut pystyyn et olis tärpännyt <3 ON: lasketaanko 1 kp eilisestä vai tästäpäivästä?! Eilen alko vasta illalla n.19 aikaan menkat kunnolla. Mut onneks alko, nyt pääsee taas uuteen yritykseen. Niin utopiselta se tärppi edelleen tuntuis et ei mulla odotuksia ole sen kummemmin...
  15. D

Samdelinos: hyvä ku toinenki munasarja tallella ;) Pehmis26: nyt ku tää lapsi ei oo ihan heti tullu ni mies jotenki arvostaa enempi tätä. Se luuli niinku mäki omalla kohdalla et raskaaksi tullaan aika heti. Mut tää odottelu antaa enempi ymmärtää miten siunaus ja ihme se on, ehkä enempi sen...
  16. D

Pehmis26: lisäystä vielä tuohon sun työkaverihommaan, et on muutenkin todella törkeetä ladella toiselle ihmiselle "neuvoja" miten juuri hänen mielestä kuuluisi jonkun elää tai tehdä valintoja. Lapsettomuus voi olla myös vapaaehtoista, ja on hienoa että ihmiset uskaltaa elää juuri omannäköistä...
  17. D

Sandelinos: toivotaan, että tuut helposti raskaaksi, vaikka onkin vain yksi munasarja. Toivottavasti ehtisitte hyödyntää sen mahdollisen oviksen muutenkin, jos olette pari pv peräkkäin ennen miehesi lähtöä sinne reissuun. :) Pehmis26: no meitä samaan aikaan uuden kierron alottaneita on aika...
  18. D

Jenetsu: paljon tsemppiä endon kans yrittämiseen, tiedän muutaman jolla on endo ja ne on saanu luomuna lapsia. Toisella niistä oli viel tosi paha ja oli leikattu toinen munatorvi/sarja kokonaan pois et tosi heikot mahikset oli raskautua mut sai onneks silti. Se on totta et vaikka tulis mikä...
  19. D

Kinder_Kitty: on varmana raastavaa. :,( sulla vielä niin pitkään yritystä ja sit km ja pitäis kerätä voimia vielä tulevaan <3 olet kyllä plussan ansainnut, tuntuu et ihan liikaa sellaset ihmiset, joista tulis maailman parhaita vanhempia, koetellaan tässä elämässä sen saralta kaikkein huonoiten...
  20. D

Villisilmä: voi eii, meillä on kyl niin sama aika kierroissa. Itekki odottelen yk5 alkavaksi ja menkkamaisia tuntemuksia on mut missä ne viipyy?! Huomen pitäis alkaa eikä valkovuoto oo alkanu tummenee ku yleensä pari pv rusehtavaa vuotoa ennen kunnon alkamista. Taas näköjään varmaan pitenee...

Yhteistyössä