Hakutulokset

1. Ap.Sintti

Pituus/jalkojen sisäpituus?

Mulla oli 68cm ja pituutta 163cm...Mä oon persjalkanen :kieh:
  2. Ap.Sintti

Huomenna kiva päivä :) *turhis*

Mun 9v pikkuveli tulee huomenna yöksi, eka kertaa yksin (kerran aiemmin oli kaikki 3 sisarusta) :) Viime viikolla jo sovittiin että torstaina sitten voi tulla. Siitä asti on poika laskenu päiviä että millon pääsee ja makaroonilaatikkoa pitää kuulemma sitten olla :D Pitää kyllä kehitellä jotain...
  3. Ap.Sintti

Miksi tämä on niin halpa? (taloasiaa sis.linkin)

Sijainti ja talon ikä toki vaikuttaa. Ihan kivannäköinen talo :)
  4. Ap.Sintti

Millasen hytit otatte kun lähdette risteilemään?

Minä ja mies otetaan aina halvin mahdollinen :D Ei me siellä käydä muutakuin nukkumassa ja viemässä ostoksia :) Laivalla on niin paljon kaikkea muuta puuhaa, että hölmöähän se olis istuskella vaan siellä hytissä :)
  5. Ap.Sintti

Asuntolainoista tuli mieleen...

Saadaankohan me miehen kanssa ikinä ostettua omaa kotia? Tilanne on se, että mies on rakennusalalla, eikä vakituista työpaikkaa ole, eikä ole helposti saatavissa...Silloin tällöin on töitä, enimmäkseen kesäisin. Itse olen työtön, kuntouttavaan työtoimintaan menossa paniikkihäiriön vuoksi. Eli...
  6. Ap.Sintti

Millaisista syistä tiedät lasten jääneen tuplaamaan eskarin?

No mun sisko kävi kahteen kertaan...Osasi kyllä lukea ja laskea, eikä koulukypsyydessä ollut mitään...ainoastaan luonne oli niin "känkkäränkkä", eli hermostui jos vaadittiin tekemään jotain. Itkun kans monesti sisko tuli eskarista...Paikkakunta missä asuvat, on ahdasmielinen ja pieni, suurin...
  7. Ap.Sintti

Vois sitä paritella muuallaki, *kele.... (äärettömän turha)

Niillähän on kovat lemmenleikit siellä ;) Kohta syntyy uusia sukupolvia, oikea yhdyskunta värisyttelemässä takalistoaan :D
  8. Ap.Sintti

Hajumuisti. Mitä teillä tulee mieleen erilaisista tuoksuista?

Kesän tuoksut (kukat, ruohonleikkuun tuoksu ym) vie mut kauas lapsuuteen kesämökillemme, toisinaan Ahvenanmaalle (asuttiin siellä jonkin aikaa kun olin lapsi)...Ylipäätänsä lapsuus tulee kesän tuoksuista mieleen, aina :)
  9. Ap.Sintti

Auttakaa nyt :( mun maha on kuin olisin 8kk:lla raskaana... (enkä siis ole)

Mulla on ihan sama juttu! Kaikki kertyy mahalle...Mä oon isompi ku sä, 163 ja 85, mahanympärys 119cm :( Muuten en näytä ees niin lihavalta ku oon! Varmaan turvotusta suurimmaksi osaksi :(
  10. Ap.Sintti

Lentopelko

Kannattaa mennä lentämällä, jotta pelko ei kehity liian ylivoimaiseksi. Koita vaikka keksiä jotain rentoutusmenetelmiä, mitä voit koneessa ollessa tehdä.
  11. Ap.Sintti

mistä hakea apua masennukseen?

Juuri niin. Voit sanoa vaikka niin. Kunnallisessa terapiakeskuksessa hoito ei maksa mitään, joten kannattaa ehdottomasti ottaa sinne yhteyttä.
  12. Ap.Sintti

mistä hakea apua masennukseen?

Oman kunnan terapiakeskukseen, varaat sinne ajan.
  13. Ap.Sintti

pärjääkö kissa viikonlopun yli yksin?

Mä en tienny tästä :ashamed: Mutta onneksi ei olla rikottu tätä lakia, jos on pitempään mennyt niin aina on joku käynyt katsomassa kuinka kisulla menee :)
  14. Ap.Sintti

pärjääkö kissa viikonlopun yli yksin?

En jättäis yksin niin pitkäksi aikaa...Yhden yön ollaan itse oltu pois, sen ajan kyllä voi olla. Kannattaa kuitenkin kysellä vaikka joltain esim. naapurin nuorelta haluaisiko anstaita hieman rahaa hoitamalla teidän kissaa. Varmasti joku löytyy :)
  15. Ap.Sintti

Mikähän on kun...

Höh, meidän prismassa ei ollut eilenkään, siis eilenkin käytiin katselemassa kaupoista jotka oli auki...Onkohan kalantoimittajat unohtaneet tämän kyläpahasen kokonaan :whistle:

Yhteistyössä