aivan mahtavaa...2vuoden yrittämisen jälkeen:D tulos positiivinen<3

• Viestiketjun aloittaja ihanaa:)<3
  • Ensimmäinen viesti
ihanaa:)<3
ihanaa:) aivan tärisen täällä...ja kuvaa en pysty lähettämään. kameraa ei ole. just viime viikolla kirjotin tänne,että miks mä en saa ikinä vauvaa... niin nyt tärppäs... ootte ensimmäisiä jolle ekrron.. toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin.

ihanaa:)<3
kiitos paljon kaikille onnen toivotuksista,sitä tarvitaankin:)<3 oon aivan sekasin täällä... mitetin eka et odotanko aamuun,mut pakko oli tehdä se nyt äsken...ja onneksi tein:D ette usko mikä tunne tai no varmaan uskotte:D:..

poopi
Voi miten ihana juttu, toivotan kovasti onnea sinulle! :) Itse olin viime syksynä vastaavassa tilanteessa, positiivinen testi neljän vuoden yrityksen jälkeen oli ihan uskomatonta. Koko raskausaika meni epätodellisissa fiiliksissä. Mutta nyt on pakko viimeistään uskoa kun sylissä nukkuu 1kk ikäinen vauva.
Nauti raskaudestasi!
Neuvolaan voit ottaa yhteyttä vaikka heti :)

Onnea!

Ja tosiaan neuvolaan voi soittaa vaikka heti.

...itse tosin soitan vasta n. rv 6-7. Tämä vain kokemuksen kautta, kun ekassa kävi huonosti ja sit oli ikävä peruuttaa sitä aikaa. Eli eka käyn varhaisultrassa ja sit soitan neuvolaan. Mut kuten sanottu, tämä mun tapa.

Niin ja vaikka ihan sekavasti tuon kirjotin, niin en oo nyt raskaana. :D Noin vain tein sitten kahdessa muussa raskaudessa, jotka oli jo.

Ja laitetaan vielä kerran onnea, muistankin sen sun ekan ketjun. :D

Viimeksi muokattu:
ihanaa<3
aivan ihanaa...voisin huutaa vaikka kaikille miten ihana olo on...joo äsken ka´ävin kiskalla ja myyjä vissiin katto et mikä mulla on ku hymy perseesä kävelin siellä:D iiihanaa<3

elämä on ihmeitä täynnä
Onnea ap!
Itsellä 1½ vuoden hoitojen jälkeen esikoinen saatiin ja se oli uskomatonta kun se plussa testiin ilmestyi =) Muistaakseni odotin alkuraskauden ultran jonka jälkeen varasin aikaa neuvolaan. Esikoinen on nyt 2,5vee joten en muista tarkkaan missä vaiheessa soitin. Kakkosen yritys alkoi (hoitojen muodossa myöskin) esikoisen ollessa vajaa 1 vee. Viime syksynä jo plussasin ja olin iki-onnellinen, varasin neuvola aikaa yms mutta päädyinkin sairaalaan kaavintaan -raskaus ei jatkunutkaan =(. Nyt rv 14+3 ja yllätyskaksosia pukkaa =)

Yhteistyössä