Hakutulokset

1. M

Sisarpuoli ja vauvan hoito

Hmm, meillä on hieman samanlainen tilanne paitsi että tytär on jonkin verran nuorempi ja asuu äidillään... Kyllä tyttö on ainakin meillä vauvaa hoitanut, sen verran kuin osaa, lähinnä siis vienyt just vaunuttelemaan tai pitänyt seuraa kun teen kotitöitä. Ei kokemattomalta nuorelta tytöltä...
  2. M

Aion saada elokussa noin 4500? palkkaa käteen :)

Hö, onks toin nyt jokin ihmeliksa sitten, kuka tahansa n. 4000e bruttona tienaava saa helposti sunnuntailisien, ylityötuntien ja viikkolepojen kanssa tosi helposti kokoon 6000-7000e:n kuukausiliksan, josta tuo 4500 e netto about tulee...? Ei 4000e kuukausipalkka ole mikään harvinaisuus, jos...
  3. M

Kierukan poisto, argg...

Mene yksityiselle. Ei kai kenenkään perheen budjetti vajaaseen saturaiseen kaadu? Itse suosin yksityistä, paitsi jonotuksen myös hoidon laadun takia. Raskauden takia tuli tosin käytyä ne pakolliset käynnit terveyskeskuslääkärillä, mutta ne vain vahvistivat käsitystäni julkisen terveydenhuollon...
  4. M

Mitä luulette;kuinka käy tuossa Sievisten jutussa?

Joku tuossa kirjoitti että sympatiat Susannan puolella kun Jani jätti just sopivasti kilpauran jälkeen.. Tiedän kuviosta sen verran että eipä se Susannakaan ole ollut mikään pulmunen liiton aikana, vaikka pitikin huolen kodista ja lapsista. Että oli siihen eroon ihan oikeat syyt.
  5. M

Mitä luulette;kuinka käy tuossa Sievisten jutussa?

Tunnen erään Susannan tuntevan henkilön eikä tämä suinkaan ole eka kerta kun Susanna keksii tämänkaltaisia päähänpistoja. Nyt vaan sattui joku lehti siitä kirjoittamaan. Susannan upeat "työkuviot" Kreikassa ovat ihan bluffia, ehkä jotain viritelmää hänellä voikin olla mutta mieli ehtii muuttua...
  6. M

vastasyntyneistä

Kyllä se nykyään niin on, että suoraan vaan syliin. Itse jäin tästä ihanasta kokemuksesta paitsi, sillä meidän tyttövauvamme kiidätettiin heti syntymisen jälkeen vastasyntyneitten valvontaosastolle keuhkojen imuun, keuhkoissa oli limaa. Hyvä kun ehdin nähdä vauvan vilaukselta. Napanuorankin...
  7. M

Käyttäisitkö 2 pv vanhoja kananmunia?

Riko lasiin ja haista... Miten kuvittelet ennen vanhaan ihmisten selvinneen, kun munissa ei ollut parasta ennen -päiväyksiä ??? Järjen käyttö sallittua =)
  8. M

Vauva sitoo mut kotiin...

Meidän tyttö 3,5kk ei ole koskaan huolinut pulloa eli aika sidottu olen häneen. Mutta olin kyllä tähän henkisesti jo varautunutkin jo ennen syntymää; sitähän se arki pikkuvauvan kanssa aika pitkälti on. Mulla ainakin on mennyt tämä 3,5kk tosi nopeaa, eli en ole ehtinyt kauheasti kaivatakaan...
  9. M

Me ollaan rikkaampia kuin kukaan teistä!

Jännä juttu muuten, että olen huomannut että sossuasiakkaat ärsyttävät kaikkein eniten sellaisia, jotka ovat itsekin lähes tulkoon vaarassa pudota samaan jamaan. Hyväpalkkaiset ei sossun asiakkaita juuri mieti, vaikka hyväpalkkaiset tuskin käyttävät puoliakaan verovaroin maksetuista palveluista...
  10. M

Kummin tehtävästä kieltäytyminen

Niin, onko se "luvallista"? Minua nimittäin pyydettiin kummiksi, mutta minulla on jo entuudestaan kaksi kummilasta ja minulla ja miehelläni yhteisesti vielä toiset kummilasta (ja miehellänikin vielä yksi). En ole edes kovin läheinen tämän minua pyytäneen pariskunnan kanssa, ihmettelin tosi...
  11. M

Mitä hyvää tässä päivässä?

+ Sain imuroitua ja pestyä lattiat + Vauveli on nukkunut jo kohta 3h päikkäreitä ja oon ehtinyt itsekin vähän lepuuttaa + aurinko alkoi paistaa - miinusta on se, että mies on vielä töissä ja joutuu huomen aamulla aamuvuoroon
  12. M

Mistä tietoa firman perustamiseen?

http://www.yrityssuomi.fi/ Tuolla pääsin itse alkuun.
  13. M

G: Lauseita/sanontoja teini vuosilta

Ei jesus, olinkin ehtinyt tuonkin hokeman autuaasti unohtaa. Kamalanhauska ketju tämä :)
  14. M

Mutta mikä on vilpola?

Joku kysyi eteisen, porstuan jne. eroista. Mutta mikä ihme on vilpola? Törmäsin termiin viimeksi yhdessä amerikkalaisessa romaanissa.
  15. M

Jos ostatte kaupasta leivoksen tai jotain muuta hyvää kahvin kanssa niin, mitä ostatte?

Ostaisin mansikka- tai vadelmaleivoksen. Tai palan sacher-kakkua. Ai hitsi tekeekin mieli herkkuja, olen kova leipomaan jälkiruokia, kakkuja ja pullia, mut nyt imetysdieetillä melkein kaikki hyvä on kielletty :(
  16. M

Vi**u MÄ VIHAAN TÄTÄ MUN TAVISELÄMÄÄ!!!

Täh? :laugh: Tää on pakko olla provo. Tai et muuten vaan ole tosissas.
  17. M

Mullakin, kuten varmaan monilla muillakin, on ollut villit sinkkuvuodet joihin on kuulunut bilettämistä ja baarittelua, irtosuhteita, krapula-aamuja... Mutta en mä ainakaan kaipaa hetkeäkään sitä elämänvaihetta takaisin! Ei se ollut oikeastaan hauskaa edes silloinkaan, koko ajan oli kuitenkin...
  18. M

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä