G:Oletko vaimo,tyttöystävä vai toinen nainen?

mie vaan suomussalmelt
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan suomussalmelt:
ihqun poliiisin tyttöystävä:p!!!!
No niin :D Nyt on siis kahdella Suomussalmelaisella poliisilla tyttöystävä/salarakas.Muista sinä nainen suomussalmelta tuokin ilmoittaa sille sinun "surkea sängyssä" poliisillesi :LOL:
HäH! siis mun poliisi on sängys aivan ihana!!! Parasta mitä koskaan ollut! huh!
Ihan rauhassa vaan!!! :wave: Ei ollut sinun miehestäsi kyse :wave: Tuolla toisessa ketjussa yks harmaa käytti itsestään "red" nimimerkkiä ja hälläkin on suomussalmelainen poliisi joka ei kuulemma todellakaan ole lähelläkään seksipetoa :D Häntä siis tarkoitin tuossa =)
no sitä minäkin! Mun mis on sellainen et oksat pois:). Kyllä täällä suomussalmella osataan!

ihqun poliiisin tyttöystävä:p!!!!
No niin :D Nyt on siis kahdella Suomussalmelaisella poliisilla tyttöystävä/salarakas.Muista sinä nainen suomussalmelta tuokin ilmoittaa sille sinun "surkea sängyssä" poliisillesi :LOL:
HäH! siis mun poliisi on sängys aivan ihana!!! Parasta mitä koskaan ollut! huh!
Ihan rauhassa vaan!!! :wave: Ei ollut sinun miehestäsi kyse :wave: Tuolla toisessa ketjussa yks harmaa käytti itsestään "red" nimimerkkiä ja hälläkin on suomussalmelainen poliisi joka ei kuulemma todellakaan ole lähelläkään seksipetoa :D Häntä siis tarkoitin tuossa =)
no sitä minäkin! Mun mis on sellainen et oksat pois:). Kyllä täällä suomussalmella osataan!
Todellakin :p :p :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja elämää vaan:
Heila puoli vuotta sitte valitti yksinäisyyttään,mutta nyt hän on löytänyt onnen; ja todella kestävän ihmissuhteen; olemalla toinen nainen!! Ihanaa, tää yh ajatteli; en olekkaan enää yksin; ja kyllä mulle nyt on kaikki kateellisia, koska sentään poliisi!! Kuinka mua onkaan onnistanut!!! Kaikki päätökset teemme toki yhdessä lapsen hankinnan suhteen, ja tulevaisuus on jo niin suuniteltu!! Tosin vaimo ja lapset ei tiedä vielä mitään
Ja siis tää heilan mies ei varmaan enää köyri nykyistä vaimoaan? :whistle:

Yhteistyössä