juuheh
Alkuperäinen kirjoittaja No:en oo tyttöystävä enkä varatun munan metsästäjä (tätä viimesintä en o ikinä ollut, enkä tuu olemaan).
Vaimo siis.
Miä kuulun kategoriaan tyttöystävä.
Alkuperäinen kirjoittaja No:en oo tyttöystävä enkä varatun munan metsästäjä (tätä viimesintä en o ikinä ollut, enkä tuu olemaan).
Vaimo siis.
Oujee! Heilassa on lady dominan elkeitä! Uusia piirteitä pikku pullerosta. Mutta sanotaan suoraan:VAIMO, eli siis VAI-MO!Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Galluppia :wave:
Ja koska minä aloitin tämän niin määrään säännöt:muiden vastauksia ei kommentoida,jokainen laittakoon omansa ja katsokaan mitä lajia tulee eniten
Minä olen toinen nainen :wave:
Mäkin voin tituleerata itseäni vaimoksi ja tyttöystäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja mä:oon yhdenmiehen vaimo ja toisen tyttöystävä
No niin Nyt on siis kahdella Suomussalmelaisella poliisilla tyttöystävä/salarakas.Muista sinä nainen suomussalmelta eli harmaa red-nimimerkki tuokin ilmoittaa sille sinun "surkea sängyssä" poliisillesiAlkuperäinen kirjoittaja mie vaan suomussalmelt:ihqun poliiisin tyttöystävä!!!!
HäH! siis mun poliisi on sängys aivan ihana!!! Parasta mitä koskaan ollut! huh!Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No niin Nyt on siis kahdella Suomussalmelaisella poliisilla tyttöystävä/salarakas.Muista sinä nainen suomussalmelta tuokin ilmoittaa sille sinun "surkea sängyssä" poliisillesiAlkuperäinen kirjoittaja mie vaan suomussalmelt:ihqun poliiisin tyttöystävä!!!!
just muuten tulin tänne hehkuttamaan mun ihanaa poliisiani, jännä kuulla että muillakin on suomussalmelta poliisi!Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan suomussalmelt:HäH! siis mun poliisi on sängys aivan ihana!!! Parasta mitä koskaan ollut! huh!Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No niin Nyt on siis kahdella Suomussalmelaisella poliisilla tyttöystävä/salarakas.Muista sinä nainen suomussalmelta tuokin ilmoittaa sille sinun "surkea sängyssä" poliisillesiAlkuperäinen kirjoittaja mie vaan suomussalmelt:ihqun poliiisin tyttöystävä!!!!
Ihan rauhassa vaan!!! :wave: Ei ollut sinun miehestäsi kyse :wave: Tuolla toisessa ketjussa yks harmaa käytti itsestään "red" nimimerkkiä ja hälläkin on suomussalmelainen poliisi joka ei kuulemma todellakaan ole lähelläkään seksipetoa Häntä siis tarkoitin tuossa =)Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan suomussalmelt:HäH! siis mun poliisi on sängys aivan ihana!!! Parasta mitä koskaan ollut! huh!Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No niin Nyt on siis kahdella Suomussalmelaisella poliisilla tyttöystävä/salarakas.Muista sinä nainen suomussalmelta tuokin ilmoittaa sille sinun "surkea sängyssä" poliisillesiAlkuperäinen kirjoittaja mie vaan suomussalmelt:ihqun poliiisin tyttöystävä!!!!
Se voi riippua vähän naisestakin onko mies seksipeto vai ei. Sama mies voi olla yhden naisen kanssa seksipeto ja toisen kanssa ei...Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Ihan rauhassa vaan!!! :wave: Ei ollut sinun miehestäsi kyse :wave: Tuolla toisessa ketjussa yks harmaa käytti itsestään "red" nimimerkkiä ja hälläkin on suomussalmelainen poliisi joka ei kuulemma todellakaan ole lähelläkään seksipetoaAlkuperäinen kirjoittaja mie vaan suomussalmelt:HäH! siis mun poliisi on sängys aivan ihana!!! Parasta mitä koskaan ollut! huh!Alkuperäinen kirjoittaja Heila:No niin Nyt on siis kahdella Suomussalmelaisella poliisilla tyttöystävä/salarakas.Muista sinä nainen suomussalmelta tuokin ilmoittaa sille sinun "surkea sängyssä" poliisillesiAlkuperäinen kirjoittaja mie vaan suomussalmelt:ihqun poliiisin tyttöystävä!!!!