Mitä luulette;kuinka käy tuossa Sievisten jutussa?

• Viestiketjun aloittaja Hilma
  • Ensimmäinen viesti
!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja :
Lapset jää suomeen ja sussu lähtee yksin.Palaa viikon päästä maitojunalla kotiin. 7 uutisoi: -Minua huijattiin! Yhteistyökumppanit hävisivät...
Tuohan "huijaus" voi olla totta jo nyt, siitä kuka huijaa ja ketä, voi heittää arvailuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Inka:
Jännä miten lehtien palstoilta ja mediasta saadaan ihmisistä tommoinen kuva. Heidät tuntien en allekirjoita mitään ed.väittämiä.
Eikö sitten Susanna kirjoitakaan itse omaa blogiaan, vaan joku muu? Ja vaikka sen joku muu olisikin tehnyt, en voi käsittää, että ihminen omissa nimissään antaa tuollaista sontaa mennä nettiin.

Surettaa oikeasti se, että äitiys tai isyys ei sen vertaa tuo ihmiselle viisautta, että edes yrittäisi käyttäytyä kuin aikuinen.

Tunnen erään Susannan tuntevan henkilön eikä tämä suinkaan ole eka kerta kun Susanna keksii tämänkaltaisia päähänpistoja. Nyt vaan sattui joku lehti siitä kirjoittamaan. Susannan upeat "työkuviot" Kreikassa ovat ihan bluffia, ehkä jotain viritelmää hänellä voikin olla mutta mieli ehtii muuttua niin monta kertaa sen oman lähdönkin suhteen... Eli mitä yritän sanoa: Susanna itsekään ei lähde Suomesta mihinkään! Muistakaapa tämä sitten kun asiasta uutisoidaan lehdissä... Susanna on tosiaan ollut eron jälkeen hieman sekaisin...

Joku tuossa kirjoitti että sympatiat Susannan puolella kun Jani jätti just sopivasti kilpauran jälkeen.. Tiedän kuviosta sen verran että eipä se Susannakaan ole ollut mikään pulmunen liiton aikana, vaikka pitikin huolen kodista ja lapsista. Että oli siihen eroon ihan oikeat syyt.

sockervadd
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Ja mitenhän mahtaa käydä Janin ja Marin liiton, kun yhtäkkiä jaloissa pyöriikin vauvan sijasta 2 lasta. Luulempa ettei sekään helppoa tule olemaan.

Mun mielestä Jani on yököttävä, ja sen vuoksi sympatiat Susannan puolella, vaikka sekin sekoilee ihan liikaa.
Peesi!

liinatukka
Enpä tiedä miten käy, mutta kummastuttaa tuo, että monet pitävät lasten ulkomaille muuttoa jotenkin pahana. Itse ajattelisi, että olisi maailmankuvaa avartavaa asua jokunen vuosi ulkomailla lapsena. Kun kuitenkin varmaan kävisivät paljon kotimaassakin.

Sitä kumpi olisi parenpi huoltaja pojille en osaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Ja mitenhän mahtaa käydä Janin ja Marin liiton, kun yhtäkkiä jaloissa pyöriikin vauvan sijasta 2 lasta. Luulempa ettei sekään helppoa tule olemaan.

Mun mielestä Jani on yököttävä, ja sen vuoksi sympatiat Susannan puolella, vaikka sekin sekoilee ihan liikaa.
Peesi!
Onhan ne pojat nytkin sielä joka toisen viikon. :/

Alkuperäinen kirjoittaja liinatukka:
Enpä tiedä miten käy, mutta kummastuttaa tuo, että monet pitävät lasten ulkomaille muuttoa jotenkin pahana. Itse ajattelisi, että olisi maailmankuvaa avartavaa asua jokunen vuosi ulkomailla lapsena. Kun kuitenkin varmaan kävisivät paljon kotimaassakin.

Sitä kumpi olisi parenpi huoltaja pojille en osaa sanoa.
Ei siina mitaan pahaa olekaan muuttamisessa ulkomaille. Mutta kylla siina aidin vastuu on aika kova. Ei ole muuta sosiaalista verkkoa ymparilla. Aiti keskittyy omaan duuniinsa. Mutta kuka keskittyy poikiin siina vaikeassa muuttoajassa. Aitia tarvitaan paljon varsinkin siina muuton alkuvaiheessa ja yleensa ulkomaille muutossa on syyta toinen vanhemmista "kotiuttaa/lomauttaa",varsinkin siina alkuvaiheessa

Niin
Alkuperäinen kirjoittaja Mannaryyti:
Tunnen erään Susannan tuntevan henkilön eikä tämä suinkaan ole eka kerta kun Susanna keksii tämänkaltaisia päähänpistoja. Nyt vaan sattui joku lehti siitä kirjoittamaan. Susannan upeat "työkuviot" Kreikassa ovat ihan bluffia, ehkä jotain viritelmää hänellä voikin olla mutta mieli ehtii muuttua niin monta kertaa sen oman lähdönkin suhteen... Eli mitä yritän sanoa: Susanna itsekään ei lähde Suomesta mihinkään! Muistakaapa tämä sitten kun asiasta uutisoidaan lehdissä... Susanna on tosiaan ollut eron jälkeen hieman sekaisin...
Jotkut epätoivosena tekee mitä vaan jotta pysyisi otsikoissa.

No sehän on päivänselvää että lapset saavat jäädä Suomeen! He ovat sen ikäisiä jo, että heidän mielipiteelleen annetaan todella paljon painoarvoa oikeudenkäynnissä, samoin heidän koulunkäyntimahdollisuuksilleen jne. Itse veikkaan, että he tulevat ilman muuta jäämään Janin luokse, elleivät jostain ihmeen syystä itse halua sinne Kreikkaan kovasti äidin kanssa muuttaa.

Musta sillä Susannalla ei oo oikeutta viedä niitä poikia niin kauas isästään. Tuntuu, että se tekee sen tahallaan, kiusatakseen Jania, muttei ollenkaan ajattele, mitä se tekee isä - lapsisuhteelle, jos nyt lähtevät. Ja varmaan pojat haluais tutustua myös pieneen siskoonsa.

pojat jää suomeen.

Jos olis ollu fiksu niin olis keskustellut poikien isän kanssa aikeistaan muuttaa suomesta pois ja miten he voisivat hoitaa tapaamiset jne. Tollanen ilmotus yhtäkkiä muutosta kreikkaan niin ei kannata ihmetellä et laitetaan kapuloita rattaisiin.. dorka muija

Yhteistyössä