Hakutulokset

1. M

mitä isä voi tehdä teini tytön kanssa

En minäkään harrastanut vanhempieni kanssa yhtikäs mitään, ja kun mietin niin eipä siihen aikaan muutkaan teinit "harrastaneet" mitään vanhempiensa kanssa. Paitsi ehkä urheilutyypit, joitten vanhemmat oli ladun varrella tai kentän reunalla kannustamassa. Eli äläpä isä ota stressiä...
  2. M

Palstan innoittaman tutkin eilen naapureiden verotietoja ja voi helvetti miten persaukisilla ihmisillä on omakotitaloja!!!

Ansio- ja pääomatulot sekä varallisuusvero ovat julkisia tietoja, niitä voi tutkia esim. lähimmässä verotoimistossa. Kuten sanottu, em. verotiedot eivät kerro koko totuutta.
  3. M

Palstan innoittaman tutkin eilen naapureiden verotietoja ja voi helvetti miten persaukisilla ihmisillä on omakotitaloja!!!

Ota huomioon, että verotiedot kertovat ainoastaan ansio- ja pääomatulot, eli monenlaiset muut rahantulomahdollisuudet (esim. firman kautta yms.) eivät näy. Lisäksi talo tai tontti saattaa olla lahjoitus, josta tarvii maksaa ainoastaan lahjavero. Verotiedot ovat vain jäävuoren huippu ihmisten...
  4. M

MITEN saan hiuksista vaaleat??ei keltaset,eikä punaset

Et välttämättä mitenkään. Riippuu hiuslaadusta, miten edes kampaajien mömmöt niihin tarttuu. Jos paljon punapigmenttiä (ei välttämättä näy hiuksissa punaisuutena) niin vaalennettukin hius jää aina hieman keltaiseksi. Mutta kuitenkin suosittelen kampaajaa, ammattitaitoinen kampaaja näkee heti...
  5. M

hävettääkö/hävettikö sinua liikkua kaupungilla maha pystyssä?

Ei hävettänyt. Tosin kerran sain kuulla kivan kommentin ruokakaupassa Hesan asematunnelissa: ylileveät kuljetukset pois tieltä.
  6. M

mitä isä voi tehdä teini tytön kanssa

=) Odota vähän aikaa, tuo menee kyllä ohitse ajan kanssa. Turha tyttöä on nyt painostaa sen ihmeempiin tekemisiin jos kerran isän seura hävettää.
  7. M

Vauva itki, en herännyt

Ihan hyvä kuulla... ehdin jo säikähtää...
  8. M

Vauva itki, en herännyt

Jääkö tällaisesta vauvalle muistikuvaa tai "traumaa"? Laitoin eilen vauvan 3,5kk aamun ekoille päikäreille parvekkeelle, jätin oven auki ja menin itse tirsoille makkariin. Kuinka ollakaan, parvekkeen oven edessä ollut kenkä ei ollutkaan pitänyt vaan ovi oli painautunut kiinni. Kun ekan kerran...
  9. M

Äidit - milloin ekaa kertaa bilettään?

Tyttö on nyt 3,5kk ja haaveissa olisi että pääsisin loppukesästä / alkusyksystä esim. leffan vanhan kaveriporukan kanssa. Katotaan ny.
  10. M

Häät ilman lapsia!

Niin.. meillä tosin oli 230 hengen häät isolla nuorisoseuralla, joten siellä oli älämölöä jo ihan muutenkin, lasten leikkimisäänet ei tosiaan häirinneet juhlaa mitenkään. Ehkä pienet ja intiimit häät on erikseen.
  11. M

Häät ilman lapsia!

Mä olen samaa mieltä, että lapsien pitää saada tulla häihin! Mä ainakin muistan lapsuudessa oikein odottaneeni jokakesäisiä häitä seremonioineen jne. Meille oli selvää, että meidän häihin lapset oli tervetulleita. Hääkutsun oheisena tulleessa paperissa oli erikseen mainittu, että lapsille on...
  12. M

Äidit - milloin ekaa kertaa bilettään?

Kysymys äideille: minkä ikäinen oli vauva, kun piditte ekan vapaaillan ja lähditte ekaa kertaa esim. kavereitten kanssa leffaan / baarittelemaan tms.??
  13. M

Illalla ulos tyttöjen kanssa, mutta ei mitään päällepantavaa...

Nuo housuthan on makeet! Miksi aina ja iankaikkisesti ihmisten pitäisi tunkea jalkansa farkkuihin?? Housujen kanssa sopii just esim. valkoinen mielestäni tosi hyvin. Valkoinen toppi tai sitten valkoinen paitis, edelleen ehdotan. Jos paitiksen esim. solmii vyötäröltä ja käärii hihat (jos...
  14. M

OLEN NIIN VIHAINEN TUOLLE UKOLLE, ETTÄ JOS MINULLA EI OLIS IHAN PIENIÄ LAPSIA NIIN MINÄ TAPPAISIN SEN

Sikamaista! Jätäpä ruokahuolto yms. vähemmälle ja mies ulkoruokintaan niin oppiipahan oleen. Voimia sinulle!
  15. M

Lisää yliluonnollista...

Huomasin tuolla jutun itsekseen soivasta kellosta... Tää on kanssa aika merkillinen juttu, sattui mun äidille, tosin mäkin olin paikalla mut olin vielä niin pieni etten muista.. Eli äiti ja minä nukuimme mummolan vinttikamarissa (talo rakennettu jo 1830-luvulla) ja huoneen seinälle oli...
  16. M

Hotelli Hesasta

Crowne Plaza on tosi hieno hotelli, sinne vaan!!!
  17. M

kuulinpas taas tänään oudon lapsen nimen...

Muistelen taannoista lomalentoa Haniasta Hesaan, takana istui lapsiperhe jonka nuorimmainen n. 1,5v itki ja kitisi koko lennon, eivätkä vanhemmat juuri vaivautuneet häntä lohduttamaan, vaan komensivat tätä olemaan hiljaa mm. poskesta nipistämällä.. Lapsen nimi oli muuten Kiti.
  18. M

Hääohjelmasta..

Me ei todellakaan haluttu häihimme vaivaannuttavia leikkejä, joten meillä oli seuraavanlaista ohjelmaa: - Puheet: morsiamen isän puhe, sulhasen puhe, bestmanin puhe, sana on vapaa -osuus (jossa tuli neljä lyhyttä, humoristista puhetta) - läheinen ystävämme esitti meille tärkeän laulun...
  19. M

G: Minkä nimisen kirjan luit viimeksi?

Meren katedraali, 3 päivää sitten. Nyt meneillään Stieg Larssonin "Miehet jotka vihaavat naisia".

Yhteistyössä