MITEN saan hiuksista vaaleat??ei keltaset,eikä punaset

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:
kantsii varata aika perturista
Tästä pääsenki toiseen kysymykseen..MIKSI mennä parturiin kun ei ne ota vastuuta??sanovat heti että omalla vastuulla tehään tää ja tää..ei kiinnnosta maksaa sellasesta minkä voi tehä kotonakin.on niitä hyviä mömmöjä kaupaskin..vinkkiä?

vieras
osta vaalennusjauhetta ja tee sillä raitoja, anna vaikuttaa maksimi aika. tulee varmasti vaaleat. jos hiuksesi ovat nyt kovin tummat, saatat joutua tekemään tuon pariin kertaan ennekuin tulee hyvät. kyllä minäkin silti suosittelen kampaajaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ostat värinpoiston ja sitten vaalennus päälle.
Voiko heti peräkkäin? mites kun hiukset on tummat ja punasta väriä (pikkasen alla!)..tuleeko se oma väri sieltä ja sitten ne raidat?ku olisin haluunu näihin tummiin niitä raitoja,omat hiukset ovat kans aika tummat,mutta ei näin "tasasen" väriset..

MIKÄ OLIS HYVÄ VÄRINPOISTOAINE??

Et välttämättä mitenkään. Riippuu hiuslaadusta, miten edes kampaajien mömmöt niihin tarttuu. Jos paljon punapigmenttiä (ei välttämättä näy hiuksissa punaisuutena) niin vaalennettukin hius jää aina hieman keltaiseksi.

Mutta kuitenkin suosittelen kampaajaa, ammattitaitoinen kampaaja näkee heti, kannattaako edes yrittää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mannaryyti:
Et välttämättä mitenkään. Riippuu hiuslaadusta, miten edes kampaajien mömmöt niihin tarttuu. Jos paljon punapigmenttiä (ei välttämättä näy hiuksissa punaisuutena) niin vaalennettukin hius jää aina hieman keltaiseksi.

Mutta kuitenkin suosittelen kampaajaa, ammattitaitoinen kampaaja näkee heti, kannattaako edes yrittää.
Mulla on joskus ollu vuosikausia ihan vaaleet hiukset(värjätyt) että pitäs onnistua.Mutta parturit joissa olen käynyt,ovat niin huonoja!!tekevät miten sattuu.Kumpa löytäs jonku hyvän..

en mainitse
vaaleemmat hiukset saa kun on auringossa, mulla ne tulee vaaleiks vasten tahtoani. (eli jos joku tietää miten ne saa tummemmiks huikkaisko mulle??) vaaleet hiukset on isosiskolla,eli kysäsen siltä hieman... sitruuuna mehu auttaa kunhan lisäät siihen vettä ja suolaa.

en mainitse
vaaleemmat hiukset saa kun on auringossa, mulla ne tulee vaaleiks vasten tahtoani. (eli jos joku tietää miten ne saa tummemmiks huikkaisko mulle??) vaaleet hiukset on isosiskolla,eli kysäsen siltä hieman... sitruuuna mehu auttaa kunhan lisäät siihen vettä ja suolaa.

vieras
Voi tosiaan olla, että kampaaja kieltäytyy tekemästä värinpoistoa, joten ainoa vaihtoehto on tehdä se itse. Vaarana on kuitenkin että koko tukkasi tippuu päästä. Itse raidoitin kampaajalla kolmeen kertaan, kunnes oli oikeasti vaalea. (oli ennen tummanruskea punaisin raidoin)

ohikulkija
Itse olen käyttänyt Lorealin kirkas vaalea-väriä ja myös sitä missä vaalennusaineella tehdään päälle raitoja, sama sävy. Hyvä tulee, mutta mulla on oma väri sellanen maantie..

ohikulkija
Itse olen käyttänyt Lorealin kirkas vaalea-väriä ja myös sitä missä vaalennusaineella tehdään päälle raitoja, sama sävy. Hyvä tulee, mutta mulla on oma väri sellanen maantie..

Kampaaja
Voi luoja, mitä juttua!
Joo, vedä vaan värinpoisto ja väri päälle, jos tukka ei irtoa, niin irtoaa päänahka!
Ja jos sun hiukset on värjätyt, niin sun oma väri ei ole enää siellä alla, vaan sun pitää kasvattaa väri pois. Comprende?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mannaryyti:

Mulla on joskus ollu vuosikausia ihan vaaleet hiukset(värjätyt) että pitäs onnistua.Mutta parturit joissa olen käynyt,ovat niin huonoja!!tekevät miten sattuu.Kumpa löytäs jonku hyvän..
Mulla on juurikin tuo punaisen pigmentin ongelma, mutta siihen on löytynyt konsti.
Mulla laitetaan 9% tököttiä ja pidetään päässä 50 minuuttia, josta puolet lämmössä, ei ole koskaan senjälkeen tullut keltaiseksi =)

Mutta kampaajalla aina sen teettänyt, muuten tulee keltainen tai vihreä :|

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Mä menisin sellaselle kampaajalle joka osaa hommansa. Ei mulle oo koskaan sanottu että omalla vastuulla :eek: .
Mulle just sanottiin perjantaina. Ja hyvä niin. En halua että päännahka palaa karrelle aineista. Ja siis olisin halunut " vaan " vaaleanruskean" missä vaaleita raitoja, ja oma väri maantien, jossa nyt kuitenkin tummaa.

Onneks ei laiettu sitten.

Scorpio
Mulla on sellainen tyypillinen maantienruskehtava tukka, joka auringossa vaalenee hiukan. Lisäksi mulla on hiuksissa valmiiksi hiukan punertavaa pigmenttiä ( mulla on kesakoitakin ja hyvin valkoinen, helposti palava iho ). Omat värikokeilut menivät mönkään, joten käyn ammattilaisella, joka on sekoitellut mulle niin hyvän blondin värin, että kaikki luulevat sitä aidoksi, kunnes juurikasvu näkyy :-D Anyways, kampaajani käyttää Wellan värejä, hän tekee sekoituksen kahdesta eri vaaleasta sävystä, sekä vaalennusaineesta. Mönjä on hauskasti vaaleanlilaan vivahtava. Mönjä laitetaan vain juurikasvuun ja annetaan hautua kauan. Lopuksi pestessä mönjä levitetään koko tukkaan. Lopputulos on kaunis, vivahteikas vaalea, kullan ja vaalean sävyissä, täysin luonnollinen, ja ihonväriini tosiaan niin istuva, että kaikki luulevat väriä aidoksi. Huvittaakin, kun aidosti vaaleatukkaisesta tytöstämme sanotaan usein, että hän on muuten kuin ilmetty isänsä, mutta on perinyt äidin hiusten värin :-D

Yhteistyössä