vieras
vaan vaaleat??? helvetti soikoon ku koitin raitoja laittaa niin ihan sekaväristä..tahtoo vaaleat!!
Tästä pääsenki toiseen kysymykseen..MIKSI mennä parturiin kun ei ne ota vastuuta??sanovat heti että omalla vastuulla tehään tää ja tää..ei kiinnnosta maksaa sellasesta minkä voi tehä kotonakin.on niitä hyviä mömmöjä kaupaskin..vinkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja äiti 84:kantsii varata aika perturista
Voiko heti peräkkäin? mites kun hiukset on tummat ja punasta väriä (pikkasen alla!)..tuleeko se oma väri sieltä ja sitten ne raidat?ku olisin haluunu näihin tummiin niitä raitoja,omat hiukset ovat kans aika tummat,mutta ei näin "tasasen" väriset..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ostat värinpoiston ja sitten vaalennus päälle.
Mulla on joskus ollu vuosikausia ihan vaaleet hiukset(värjätyt) että pitäs onnistua.Mutta parturit joissa olen käynyt,ovat niin huonoja!!tekevät miten sattuu.Kumpa löytäs jonku hyvän..Alkuperäinen kirjoittaja Mannaryyti:Et välttämättä mitenkään. Riippuu hiuslaadusta, miten edes kampaajien mömmöt niihin tarttuu. Jos paljon punapigmenttiä (ei välttämättä näy hiuksissa punaisuutena) niin vaalennettukin hius jää aina hieman keltaiseksi.
Mutta kuitenkin suosittelen kampaajaa, ammattitaitoinen kampaaja näkee heti, kannattaako edes yrittää.
Mulla on juurikin tuo punaisen pigmentin ongelma, mutta siihen on löytynyt konsti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on joskus ollu vuosikausia ihan vaaleet hiukset(värjätyt) että pitäs onnistua.Mutta parturit joissa olen käynyt,ovat niin huonoja!!tekevät miten sattuu.Kumpa löytäs jonku hyvän..Alkuperäinen kirjoittaja Mannaryyti:Et välttämättä mitenkään. Riippuu hiuslaadusta, miten edes kampaajien mömmöt niihin tarttuu. Jos paljon punapigmenttiä (ei välttämättä näy hiuksissa punaisuutena) niin vaalennettukin hius jää aina hieman keltaiseksi.
Mutta kuitenkin suosittelen kampaajaa, ammattitaitoinen kampaaja näkee heti, kannattaako edes yrittää.
Mulle just sanottiin perjantaina. Ja hyvä niin. En halua että päännahka palaa karrelle aineista. Ja siis olisin halunut " vaan " vaaleanruskean" missä vaaleita raitoja, ja oma väri maantien, jossa nyt kuitenkin tummaa.Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Mä menisin sellaselle kampaajalle joka osaa hommansa. Ei mulle oo koskaan sanottu että omalla vastuulla .