Illalla ulos tyttöjen kanssa, mutta ei mitään päällepantavaa...

Ostin alennuksesta itelleni siniruudulliset housut, mutta ei ole mitään paitaa mikä sopis niiden kanssa. Mulla on aina sama paita kun lähden ulos, semmonen tosi antoisa tissitoppi. Kaikki mun muut paidat on tosi arkisia.
Mistäs mä nyt yhtäkkiä muutun bilepaidaksi? Ei, en aikasemmin aatellu asiaa, ku on ollu kaikkee muuta mielessä... Hittolainen, mitä mä keksin? Mikä väri sopii siniseen? Mun naaman lähelle ei voi sinistä laittaa, näytän ihan urpolle...

Mannaryyti
Valkoinen sopii aina sinisen kanssa, esim. valkoinen lyhythihainen paitapusero, jos haluat antavamman kaula-aukon niin avaa nappeja... Pitkähihainenkin tietty käy, aina voi kääriä hihoja. Valkoisia paitiksia löytää niin miehen vaatekaapista kuin mistä tahansa kirppariltakin :)

Onkohan toi oikein, en koskaan oo tota aijaata käyttäny :ashamed:
Paitapusero on mun mielestä ehkä liian virallinen tähän tilaisuuteen, ja sinne alle on pakko laittaa toppi ku mulla tuppaa ne napit aina sinkoilee jonnekkin illan mittaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika hurjat housut:eek: jos laittaisit ihan vaan vaikka farkut? niiden kanssa käy mikä vaan, noiden housujen taas ei..
Onko noi hurjat? :| No höh. Kai se on sit farkut laitettava, mulla ei vaan oo sopivan kokosia, ku kaikki putoo päältä. Nuo on ainoot jotka on oikeen kokoset.

Nuo housuthan on makeet! Miksi aina ja iankaikkisesti ihmisten pitäisi tunkea jalkansa farkkuihin?? Housujen kanssa sopii just esim. valkoinen mielestäni tosi hyvin. Valkoinen toppi tai sitten valkoinen paitis, edelleen ehdotan. Jos paitiksen esim. solmii vyötäröltä ja käärii hihat (jos pitkähihainen) ja jättää nappeja auki ja alle esim. musta avokaulainen toppi tai vaan mustat rintsikat, niin kokonaisuus olisi tosi sexy eikä lainkaan virallinen!
Kai sulla on korkkarit, muuten kyllä kaadut noihin lahkeisiin jos et lyhennä :D

muotitietoinen stylisti
Anteeksi nyt että sanon suoraan, mutta noi on aika kauheat. Ja varsinkin jos ne on tossa kuvassa sun päällä, koska nehän on liian isot sulle ! Tollaset housut pitäis olla vartalonmyötäiset, ei tiukat, mutta tiukemmat kuin ne sulla tossa kuvassa on..

Jos ne olis tiukemmat, niin ihan valkoinen (hihaton) kauluksellinen paitis sopisi hyvin ja joku yksivärinen isosolkinen vyö ! Nyt ei muuta kuin housuja pienentämään ! Saat niistä vähän naisellisemmat ! Tollain noi on vähän jätkämäiset...sori nyt vaan..ei millään pahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja muotitietoinen stylisti:
Anteeksi nyt että sanon suoraan, mutta noi on aika kauheat. Ja varsinkin jos ne on tossa kuvassa sun päällä, koska nehän on liian isot sulle ! Tollaset housut pitäis olla vartalonmyötäiset, ei tiukat, mutta tiukemmat kuin ne sulla tossa kuvassa on..

Jos ne olis tiukemmat, niin ihan valkoinen (hihaton) kauluksellinen paitis sopisi hyvin ja joku yksivärinen isosolkinen vyö ! Nyt ei muuta kuin housuja pienentämään ! Saat niistä vähän naisellisemmat ! Tollain noi on vähän jätkämäiset...sori nyt vaan..ei millään pahalla.
Jos mä ostan kokoo pienemmät niin niillä ei voi liikkua, nuokin on jo 34 kokoset...

Alkuperäinen kirjoittaja Mannaryyti:
Nuo housuthan on makeet! Miksi aina ja iankaikkisesti ihmisten pitäisi tunkea jalkansa farkkuihin?? Housujen kanssa sopii just esim. valkoinen mielestäni tosi hyvin. Valkoinen toppi tai sitten valkoinen paitis, edelleen ehdotan. Jos paitiksen esim. solmii vyötäröltä ja käärii hihat (jos pitkähihainen) ja jättää nappeja auki ja alle esim. musta avokaulainen toppi tai vaan mustat rintsikat, niin kokonaisuus olisi tosi sexy eikä lainkaan virallinen!
Kai sulla on korkkarit, muuten kyllä kaadut noihin lahkeisiin jos et lyhennä :D
Okei, kai mä laitan kauluspaidan, ja alle topin. Kuulostaa hyvälle :)
Lyhennän kyllä lahkeet, mutta laitan korkkaritkin, kun tämmönen hukkapätkä oon :D
Erotun taas porukasta, kun muut pukeutuu "teinisti" ja mulla on aikuisten vaatteet :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Komppaan stylistia:
Aika kamalat housut.Mieluummin sitten farkut.
Caprit ja joku kiva tunika? farkut ja toppi? mekko? ja korkkarit tietty :)
Mä en viihdy hameessa ollenkaan, ja capreilla tulee kylmä, palelen aina muutenkin.
Makuja on monia, mun mielestä noi housut on niin mun näköset ettei tosikaan :)

Ylläri ylläri mollaajat on harmaita. Onnettomat ossoo sannoo asiaansa rekkautuneena. Mut niin tai näin, ni mu mielest oikein kivat housut, erilaiset ainaskii! Ei aina niit iänikuisia farkkuja. Ja joku kiva valkone paita käy varmaan tosi kivasti, simmone rento kauluspaita :)

Yhteistyössä