Hakutulokset

1. T

äiti kasvissyöjä -lapselle ei anneta ollenkaan lihaa?

Niin sitäpä juuri. Kun ei ole ollut sitä pihviä mitä vetää! Eli sota-aikana ( tai siellä kehitysmaassa) äidit ottaisi todellakin vastaan sen lihan jos sitä olisi. Eli eivät tuskin jeesustelisi jollain eettisillä asioilla. Ja peruskoulua ei onneks tarvi aloittaa.. ei se nii kivaa ollu.. ehkä...
  2. T

äiti kasvissyöjä -lapselle ei anneta ollenkaan lihaa?

Ai miksi? Siksi että ihminen on pohjimmiltaan SEKASYÖJÄ. ravinteet kuuluu saada sekaravinnosta. Ei kivikaudella tai edes sota-aikaan kukaan jeesustellu jollain kasvisruoalla. Ja tuskin kehitysmaissa, jossa ruoasta on pulaa, kukaan alkaisi nirsoilla liharuoan kanssa. En itsekään ole mikään himo...
  3. T

Oisko kukaan nähnyt missään myynnissä pehmustettua wc-supistajaa?

Ok HIPPU.. anteeksi tyhmä kommenttini. Oletko kysynyt apuvälinelainaamosta/kaupasta?
  4. T

Mun eiliset syömiset...

Jos indeksis o noin matala ja imetät niin ihan liian vähän syöt.. Ihan oman jaksamises kannalta..
  5. T

ainahan lihavuus/laihuus on kiinni siitä mitä syö,vai onko?

Just näin, ASD! Samaa mieltä..
  6. T

Oisko kukaan nähnyt missään myynnissä pehmustettua wc-supistajaa?

Ainahan se voi päällystää :laugh: Mut joo. Samaa mieltä ku MAMMA!
  7. T

ainahan lihavuus/laihuus on kiinni siitä mitä syö,vai onko?

No joo. Monestihan syytetään esim lääkitystä mutta montako kaloria yks pilleri sisältää? ;) Ja toisethan ei liho vaik söis kolme täytekakkua .. mutta mutta.. sitä ilmiötä kutsutaankin sit bulimiaksi :p
  8. T

Miksi valtio on niin tyhmä ja päättäjät? elättävät loisia

Suomessa on ihan turha kenenkään tekopyhän väittää ettei käytä MITÄÄN etuuksia. Ellet asu ruohomajassa keskellä metsää (sekin on muuten yleensä valtion...) ja syö heinää.. Kaiken muun olemassa olo on todellakin enemmän tai vähemmän tuettu valtion varoista.
  9. T

Miksi valtio on niin tyhmä ja päättäjät? elättävät loisia

:laugh:Ei se pelkkä 3500e vaan kaikki muu päälle, ja periaate! Kas kun mun sukulaisen lentolippua ei valtio kustanna et hän pääsis ulkomaita tänne käymään ... Eikä kukaan ymmärrä mun "erityistarpeita" Voi hitto..ootko oikeesti noin naivi ja epäisänmaallinen??? Todellakaan suomalaiset ei saa...

Yhteistyössä