Tietääkö joku mihin kokoon saakka näitä bodyja on saatavilla ja ovatko kovinkin vanhoja? En siis löydä käytettyinä :( *kuva*

Eli hakusessa on tällaiset Lindexin nepparikietaisubodyt mutta olen löytänyt niitä kirppikseltä pääsääntöisesti vain koossa 56 cm ja yhden olen löytänyt koossa 62 cm.

Kävin huutiksen nyt läpi, enkä löytänyt sieltäkään :/

Onko näitä vielä kaupassa uusina saatavilla, vai onko kyseessä "vanha malli" jota on vaikea löytää enää edes käytettynä?

Ja tietääkö kukaan että mihin kokoon saakka noita saa?

mun mielestä noita kietasubodeja ei edes kovin isoja löydy... ainakaan noita lindexin. itekin muistan nähneeni 62cm asti vain... ja noita on aika vasta mun mielestä ollu siellä, mut en sitten tietenkään tiedä onko just enää :D

BJ harmaana
Meillä oli vuosi sitten pojalla Lindexin 68-koon kietaisubody (oli meidän lemppari). On siellä Lindexillä noita edelleen (ei kyllä varmaan tuota kyseistä kuosia) mutta kyllä ne koot on yleensä niitä pienimpiä.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mun mielestä noita kietasubodeja ei edes kovin isoja löydy... ainakaan noita lindexin. itekin muistan nähneeni 62cm asti vain... ja noita on aika vasta mun mielestä ollu siellä, mut en sitten tietenkään tiedä onko just enää :D
Ok...no se lohduttaa että jos edes vielä tuota kokoa 62 jostain sais, kun siihen ollaan parhaillaan siirtymässä :)

Mä käyn niin harvoin ostamassa muksuille vaatteita uusina, ettei mulla ole tosiaan hajuakaan siitä, että mitä milloinkin on uutena myynnissä, mutta nyt sitten tiedän, että mulla ehkä on mahdollisuus noita uusina löytää jos niitä ei kerran käytettynä kävele vastaan :D

Joten kiitos :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja BJ harmaana:
Meillä oli vuosi sitten pojalla Lindexin 68-koon kietaisubody (oli meidän lemppari). On siellä Lindexillä noita edelleen (ei kyllä varmaan tuota kyseistä kuosia) mutta kyllä ne koot on yleensä niitä pienimpiä.
Ei tartte olla samaa kuosia, kun en haluakaan joka koossa likkaa samanlaisiin vaatteisiin pukea :)

Ja kiva, kiva jos löytyy myös kokoa 68. Sen isompana noi neppairlliset ei varmaan enää edes käteviä ole :D

SD
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Ei tartte olla samaa kuosia, kun en haluakaan joka koossa likkaa samanlaisiin vaatteisiin pukea :)

Ja kiva, kiva jos löytyy myös kokoa 68. Sen isompana noi neppairlliset ei varmaan enää edes käteviä ole :D
no itseasiassa olisi ollu tarvetta kun tää neljäs syntyi. 50cm ei mahtunu ikinä päälle ja melkein heti siirryttiin 62cm. tytöllä oli niin pitkä selkä ettei menny kauaa noi pienet päälle. nyt ikää 10kk ja 86 käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja SD:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:

no itseasiassa olisi ollu tarvetta kun tää neljäs syntyi. 50cm ei mahtunu ikinä päälle ja melkein heti siirryttiin 62cm. tytöllä oli niin pitkä selkä ettei menny kauaa noi pienet päälle. nyt ikää 10kk ja 86 käytössä.
Meilläkin kestovaipat vie vähän enempi tilaa bodysta, kuin kertakäyttövaippa, mutta onneksi on bodyn jatkopalat, ettei tarvitse kauttaaltaan liian isoja bodyja pitää :)

Yhteistyössä