Hakutulokset

1. T

Miksi valtio on niin tyhmä ja päättäjät? elättävät loisia

Niin Niinpä olen minäkin. Mutta ihan kuule itsekin kiltisti sairaalaan kipität jos tappava tauti iskee tai lapsi on kipeä. Tuskin nyt sentään lastasi riskeeraat ja hoitelet taudit kotona. Ja ihan varmasti sulle kelpaa Kelan korvaus lääkkeistä jne.. Joten älä viiti olla tekopyhä :laugh:
  2. T

:laugh: Hei viherpipertäjät. Tehkää "olkaa kusematta ja paskomatta niin maailma pelastuu" -kamppanja niin ei tarvii murehtia jätevesien puhdistuksesta! Kyllä sulleki antibiootit "maistuu" jos tappavaan tautiin sairastut.. Kusetko sitten purkkiin ja säilöt sen, ettei vaan vesiä tarviis puhdistaa???
  3. T

PS Jep jep .. Kukahan muuten sinunkin sos-etuudet kustantaa..Vaikkapa vain yleisen terv.huollon?? Juurikin suhteessa eniten nämä hyvätuloiset ja "rikkaat" joiden hyvästä palkasta "rankaistaan" repimällä suurin veroprosentti, ja jotka taas itse eivät juuri käytä mitään sos-palveluja....
  4. T

Ai maanviljelijät loisia?? Ensinnäkin, ne maanviljelijät maksaa sentään veronsa Suomeen. Toiseksi, mun mielestä veronmaksajan oikeus on myös saada tarvittaesa tukea, siksihän veroja maksetaan. Miksiköhän valtion velka kasvaa?? Vois alkaa karsia ihan oikeesti näistä OIKEISTA loisista joita maa...
  5. T

Hankkisitko lapsia tällaisen miehen kanssa?

PS. rotupuhtautta opetti jo arvon mies Arvo Ylppö!
  6. T

Joo -o, voi laihduttaa ja ottaa silikonit joten ihan samallalailla "oma päätös" ku rasismi. Siis haluaako olla tai olla olematta rasistin tai isoperseisen tai pieniperseisen kanssa :xmas:
  7. T

No joopajoo ja hyvä päivä! Sarjassa, hankkisitko lapsia naisen kanssa jolla ei oo "hyvä perse " tai "tarpeeks isot tissit".. Jos on siitä kii nii miks ees oot ko.kundin kanssa? Kaikilla on oikeus mielipiteeseen.

Yhteistyössä