ap
Mies olisi muuten ihan kaikin puolin hyvä mies ja rakastaisitte toisianne, suhteenne olisi hyvä ja rakkaudentäyteinen, mutta... mies olisi ihan armoton rasisti?
Eikai tuo ole rasismia vai sulatatteko muka kuitenkin rikolliset suomalaiset ja lusmusuomalaiset?Mun mies on terveellä tavalla rasisti kuten olen itsekin (rikollisia maahanmuuttajia ja valtion tuilla "lusmuilijoita" ei sulateta) ja meillä on yhteinen lapsi. Sairaalloisen rasistin (uusnatsi tmv.) kanssa en ois menny ees naimisiin asti. Riippuu paljon tietenkin mitä kantaa itse kannatat, jos olet rasisti itsekin niin miksei...
Ei tietenkään sulateta mutta niitä on suomessa jo ihan riittämiin omasta takaa, eikä lisävahvistuksia ulkomailta enää kaivata..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikai tuo ole rasismia vai sulatatteko muka kuitenkin rikolliset suomalaiset ja lusmusuomalaiset?Mun mies on terveellä tavalla rasisti kuten olen itsekin (rikollisia maahanmuuttajia ja valtion tuilla "lusmuilijoita" ei sulateta) ja meillä on yhteinen lapsi. Sairaalloisen rasistin (uusnatsi tmv.) kanssa en ois menny ees naimisiin asti. Riippuu paljon tietenkin mitä kantaa itse kannatat, jos olet rasisti itsekin niin miksei...
Isoihin tisseihin ihmisellä itsellään ei ole juuri valtaa vaikuttaa (ellei käy teettämässä itselleen sellaisia). Sen sijaan rasistinen elämänasenne on ihmisen oma päätös, ja yleensä kertoo hänestä ja hänen itsetunnostaan paljon enemmän kuin hän ehkä välittäisi paljastaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja typy10:No joopajoo ja hyvä päivä! Sarjassa, hankkisitko lapsia naisen kanssa jolla ei oo "hyvä perse " tai "tarpeeks isot tissit".. Jos on siitä kii nii miks ees oot ko.kundin kanssa? Kaikilla on oikeus mielipiteeseen.