Hankkisitko lapsia tällaisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En ikinä, armoton rasismi on merkki siitä että mies on kamalan tyhmä ja tyytymätön itseensä. En soisi lapsilleni sitä että isä haukkuu leikkikaverin perheineen koska leikkikaverin perhe on saapunut tänne muualta.

No riippu miten se tulee ilmi ja esille.

Jos mies on hyvin rasistinen muttei huutele kadulla mitään "fuckin keekeri"-juttuja niin ei se rasistisuus olisi este.

Jos mies puolestaan katsoisi oikeudekseen hakata/haukkua ihmistä siksi että on rasisitinen niin se olisi este.

Mutta tuossa ei pohjimmiltaan ole kyse siitä rasistisuudesta vaan hyvistä tavoista yms.

Ihan samalla tapaa voisin tehdä lapsen uskovaisen kanssa (olen itse ehdottoman ateisti) joka uskoo, muttei huutele pitkit toreja megafooni naamanedessä julistusta siitä, miten Jeesus pelastaa jne.

ep
"Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto, on aate tai toiminta, jossa ihmisten väitetyn rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää."

Eli hänen mielestään on oikeutettua syrjiä ja kohdella eriarvoisesti ihmisiä heidän fyysisten ominaisuuksiensa perusteella. Ei, en voisi seurustella tai hankkia lapsia miehen kanssa, jonka kanssa meillä olisi niin erilaiset maailmankatsomukset.

Ehkä ehkä en.
Aika vaikea on näin tässä sanoa,kun kohdalle ei ole tilannetta tullut,eikä ystäväpiirissä esim.armottomia rasisteja ole.
Rasisteja kylläkin,mutta heissä on paljon hyvää muuten(kaikkea en jaksa kuunnella,kun joskus innostuvat)

No joopajoo ja hyvä päivä! Sarjassa, hankkisitko lapsia naisen kanssa jolla ei oo "hyvä perse " tai "tarpeeks isot tissit".. Jos on siitä kii nii miks ees oot ko.kundin kanssa? Kaikilla on oikeus mielipiteeseen.

Ave
Jos rakastat häntä ja hän sinua, niin tottakai olette ja elätte yhdessä, muodostatte perheen jne.
Vaan.. jos hiukkakin väkivaltaisiin ajatuksiin suuntautuva on tämä puolisosi, niin ota hatkat ja äkkiä.. aina tulee ristiriitoja varmasti..
Sen vielä sanon, että jokaisessa meissä asuu pieni rasisti.. hyväksytkö seksuaaliset vähemmistöt.. ulkomaalaisrajoitteisuus ei ole ainoa rasismin muoto..

,
Mun mies on terveellä tavalla rasisti kuten olen itsekin (rikollisia maahanmuuttajia ja valtion tuilla "lusmuilijoita" ei sulateta) ja meillä on yhteinen lapsi. Sairaalloisen rasistin (uusnatsi tmv.) kanssa en ois menny ees naimisiin asti. Riippuu paljon tietenkin mitä kantaa itse kannatat, jos olet rasisti itsekin niin miksei...

vieras
Mun mies on terveellä tavalla rasisti kuten olen itsekin (rikollisia maahanmuuttajia ja valtion tuilla "lusmuilijoita" ei sulateta) ja meillä on yhteinen lapsi. Sairaalloisen rasistin (uusnatsi tmv.) kanssa en ois menny ees naimisiin asti. Riippuu paljon tietenkin mitä kantaa itse kannatat, jos olet rasisti itsekin niin miksei...
Eikai tuo ole rasismia vai sulatatteko muka kuitenkin rikolliset suomalaiset ja lusmusuomalaiset?

,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikai tuo ole rasismia vai sulatatteko muka kuitenkin rikolliset suomalaiset ja lusmusuomalaiset?
Ei tietenkään sulateta mutta niitä on suomessa jo ihan riittämiin omasta takaa, eikä lisävahvistuksia ulkomailta enää kaivata..

Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja typy10:
No joopajoo ja hyvä päivä! Sarjassa, hankkisitko lapsia naisen kanssa jolla ei oo "hyvä perse " tai "tarpeeks isot tissit".. Jos on siitä kii nii miks ees oot ko.kundin kanssa? Kaikilla on oikeus mielipiteeseen.
Isoihin tisseihin ihmisellä itsellään ei ole juuri valtaa vaikuttaa (ellei käy teettämässä itselleen sellaisia). Sen sijaan rasistinen elämänasenne on ihmisen oma päätös, ja yleensä kertoo hänestä ja hänen itsetunnostaan paljon enemmän kuin hän ehkä välittäisi paljastaakaan.

Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta en olisi myöskään sellaisen ihmisen kanssa, joka kohdistaisi perustelemattoman vihansa homoihin, naisiin tai lapsiin.

Yhteistyössä