Miksi valtio on niin tyhmä ja päättäjät? elättävät loisia

• Viestiketjun aloittaja jepjep
  • Ensimmäinen viesti
jepjep
just näitä pellonomistajia. Saavat tukea siitä että kasvattavat jotain ja saavat tukea siitä että eivät kasvata jotain ja saavat tukea kaikesat ja tiesittekö että maatalon emäntä saa kyllä työmarkkinatukea jos on työtön mutta tavisihminen ei saa kkoska puolison tulot vaikuttavat. ja eläkeikä heillä on 20 vuotta aikaisemmin kuin muilla. siis näillä rikkailla maatalousyrittäjäloisilla.

ja kaikenlaiset loiset, nämä telakkafirmat vinkuvat valtiolta,e ttä tehdäkseen jotain valtion pitää maksaa työnantajakulut ja valtion pitää taata jne.

siis nämä rikkaat laiskat paskat loiset, yrittäjät elävät meidän köyhien veronmaksajien kustannuksella.

hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
just näitä pellonomistajia. Saavat tukea siitä että kasvattavat jotain ja saavat tukea siitä että eivät kasvata jotain ja saavat tukea kaikesat ja tiesittekö että maatalon emäntä saa kyllä työmarkkinatukea jos on työtön mutta tavisihminen ei saa kkoska puolison tulot vaikuttavat. ja eläkeikä heillä on 20 vuotta aikaisemmin kuin muilla. siis näillä rikkailla maatalousyrittäjäloisilla.

ja kaikenlaiset loiset, nämä telakkafirmat vinkuvat valtiolta,e ttä tehdäkseen jotain valtion pitää maksaa työnantajakulut ja valtion pitää taata jne.

siis nämä rikkaat laiskat paskat loiset, yrittäjät elävät meidän köyhien veronmaksajien kustannuksella.
hitusen katkeruutta siitä että joillain on enempi rahaa?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

ei todellakaan, minulla on ihan muut intohimot kuin raha. toki minua harmittaa että valtionvelka on kasvanut muutamassa vuodessa valtavan suureksi ja lapseni jäävät ikuiseen velkavankeuteen päättäjien tyhmyyden takia.

Huoh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ei todellakaan, minulla on ihan muut intohimot kuin raha. toki minua harmittaa että valtionvelka on kasvanut muutamassa vuodessa valtavan suureksi ja lapseni jäävät ikuiseen velkavankeuteen päättäjien tyhmyyden takia.
Entä se, että vesi kallistuu viisinkertaisesti. Eipä siinäkään meidän lapset paljon naura.

Huoh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valtio olemme me. Siitä vaan sitten vaikuttamaan päätöksiin, jos ne ovat mielestäsi huonoja.
Aika naiivia, todella. On se hassua tää ns. demokratia täällä, kun ääniä vaan katoaa. Ja luuletko, että jokaisella on mahdollisuus itsensä eduskuntaan saada, onko vaalirahat sulle ihan uusi juttu? Maksettuahan se on, että kuka nostetaan kansan tietoisuuteen jne.
Ja se mitä päätetään kansalta salassa,kuten tämä pohjavesien yksityistäminen tai mitä Lissabonin sopimus piti sisällään, siinä meni Suomen itsenäisyys.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:

Entä se, että vesi kallistuu viisinkertaisesti. Eipä siinäkään meidän lapset paljon naura.
siis mitä?en ole kuullutkaan? kuka on myymässä elintärkeää luonnonvaraa ja kenelle? vesi on elinehto. käsittämätöntä.

Ai maanviljelijät loisia??
Ensinnäkin, ne maanviljelijät maksaa sentään veronsa Suomeen. Toiseksi, mun mielestä veronmaksajan oikeus on myös saada tarvittaesa tukea, siksihän veroja maksetaan.
Miksiköhän valtion velka kasvaa?? Vois alkaa karsia ihan oikeesti näistä OIKEISTA loisista joita maa elättää!!
Nämä hemmetin maahanmuuttajat kumma kyllä haluaa tänne pakkasen keskelle eikä vaikkapa kauniiseen Italiaan.. Ai miksikö?? No, olisipa itsestäkin ihan hauskaa jos sais 3500e tekemättä mitään, plus vielä yleisen paapomisen ja sympatiat päättäjien taholta.
Jos nyt ensin kuitenki pistettäs stoppi noiden mutiaisten elätykselle ja paapomiselle. Otetaan Italiasta mallia -ei tarvii tulla jos ei itseään osaa elättää. Ja sille, että valtion rahalla niitä tuodaan 20 henkeä lisää kun pitää saada "perheet" yhdistää. Se raha minkä maanviljelijöihin ehkä "menee" vuodessa on jo nyt helmikuussa käytetty mamujen lentolippuihin. Tähän ollaan ottamassa lisäbudjettia, hemmetti soikoon! Samalla karsitaan meidän SUOMALAISTEN etuuksista ja oikeuksista.
Eli jos nyt kuitenki avustettais ensin oman maan veronmaksajat; lapsiperheet, vanhukset ja vaikka ne maanviljelijät eikä mamujen "erityistarpeita" , STNA!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Valtio olemme me. Siitä vaan sitten vaikuttamaan päätöksiin, jos ne ovat mielestäsi huonoja.
Aika naiivia, todella. On se hassua tää ns. demokratia täällä, kun ääniä vaan katoaa. Ja luuletko, että jokaisella on mahdollisuus itsensä eduskuntaan saada, onko vaalirahat sulle ihan uusi juttu? Maksettuahan se on, että kuka nostetaan kansan tietoisuuteen jne.
Ja se mitä päätetään kansalta salassa,kuten tämä pohjavesien yksityistäminen tai mitä Lissabonin sopimus piti sisällään, siinä meni Suomen itsenäisyys.
No, naiivia tai ei, vähintään yhtä turhaa on natista jonkun valtion toimien perään keskustelupalstalla. Jos yhteiskunnan toimet ei miellytä, jokainen on vapaa muokkaamaan elämäänsä haluamaansa suuntaan (esim. ryhtyy vaikka maanviljelijäksi tai muuttaa Borneolle). Ihan turha siitä on valtiota (jota ei siis ole oikeasti olemassa kuin ihmisten mielissä) syyttää.

Mä en kyllä pidä kansaa yhtä tyhmänä kuin sinä, mutta ehkä sitten olen naiivi.

PS Jep jep .. Kukahan muuten sinunkin sos-etuudet kustantaa..Vaikkapa vain yleisen terv.huollon?? Juurikin suhteessa eniten nämä hyvätuloiset ja "rikkaat" joiden hyvästä palkasta "rankaistaan" repimällä suurin veroprosentti, ja jotka taas itse eivät juuri käytä mitään sos-palveluja....

et mahda mitään enää!
Kaikki maanviljelijät, jotka eivät suojele maata myrkyiltä, pilaavat sen vähitellen ja niin meillä ei enää täälläkään ole puhdasta maata, missä edeskastemadot eläis. Ei elä enää ihmislapsetkaan ja hanavesikin on niin lääkejäämäsistä tai muuten kemiallista (pakko puhdistaa!), että siitä sairastuu...
http://www.crohnjacolitis.fi/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1244916426/0#0

ap
Alkuperäinen kirjoittaja typy10:
PS Jep jep .. Kukahan muuten sinunkin sos-etuudet kustantaa..Vaikkapa vain yleisen terv.huollon?? Juurikin suhteessa eniten nämä hyvätuloiset ja "rikkaat" joiden hyvästä palkasta "rankaistaan" repimällä suurin veroprosentti, ja jotka taas itse eivät juuri käytä mitään sos-palveluja....
mitkä ihmeet sosetuudet? minä en käy lääkärillä koskan. kukaan meidän perheestä ei ottanut sikapiikkiä. me emme nauiti mitään sos.etuuksia.

kyllä se olen minä joka maksan pienestä palkasta näille saatanan loisille valtavat eläkkeet ja tukiaiset.

:LOL: Hei viherpipertäjät. Tehkää "olkaa kusematta ja paskomatta niin maailma pelastuu" -kamppanja niin ei tarvii murehtia jätevesien puhdistuksesta! Kyllä sulleki antibiootit "maistuu" jos tappavaan tautiin sairastut.. Kusetko sitten purkkiin ja säilöt sen, ettei vaan vesiä tarviis puhdistaa???

vieras
mitkä ihmeet sosetuudet? minä en käy lääkärillä koskan. kukaan meidän perheestä ei ottanut sikapiikkiä. me emme nauiti mitään sos.etuuksia.

kyllä se olen minä joka maksan pienestä palkasta näille saatanan loisille valtavat eläkkeet ja tukiaiset.
Joo. Lapsesi eivät käy koulua, ette aja yleisillä teillä, vanhat sukulaisenne hoidatte itse. Lapsilisiäkään ette nosta hyvää hyvyyttänne.

vierailija
Kyllä "tavisihminenkin" saa työmarkkinatukea, jos puolison tulot eivät ole niin suuret, että ylittäisivät tietyn rajan. Näin varmaan tuon maanviljelijäperheen kohdalla; vaikea uskoa, että heitä koskisivat tässä asiassa jotkut eri lait. Samoin maahanmuuttajat ovat oikeutettuja samoihin sosiaalietuuksiin kuin kantaväestö. Eli jos olet suomalainen 10 lapsen yksinhuoltaja niin voit saadakin "3500 e kuussa tekemättä mitään". Itse en kyllä sitä tilannetta itselleni toivoisi, mutta jos jostakusta olisi niin "hauskaa" niin siitä vaan. Ja maanviljelijöiden tuloja miettiessä kannattaa muistaa, että sinne maahan pitää ensi pistää jotain ennen kuin sieltä mitään kasvaa, eivätkä ole ihan halpoja siemenet, lannoitteet, koneet, maan mahdollinen vuokra jne.

vieras

Ai lapset ei käy hammaslääkärissäkään tai neuvolassa?

Niin Niinpä olen minäkin. Mutta ihan kuule itsekin kiltisti sairaalaan kipität jos tappava tauti iskee tai lapsi on kipeä. Tuskin nyt sentään lastasi riskeeraat ja hoitelet taudit kotona. Ja ihan varmasti sulle kelpaa Kelan korvaus lääkkeistä jne.. Joten älä viiti olla tekopyhä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Kyllä "tavisihminenkin" saa työmarkkinatukea, jos puolison tulot eivät ole niin suuret, että ylittäisivät tietyn rajan. Näin varmaan tuon maanviljelijäperheen kohdalla; vaikea uskoa, että heitä koskisivat tässä asiassa jotkut eri lait. Samoin maahanmuuttajat ovat oikeutettuja samoihin sosiaalietuuksiin kuin kantaväestö. Eli jos olet suomalainen 10 lapsen yksinhuoltaja niin voit saadakin "3500 e kuussa tekemättä mitään". Itse en kyllä sitä tilannetta itselleni toivoisi, mutta jos jostakusta olisi niin "hauskaa" niin siitä vaan. Ja maanviljelijöiden tuloja miettiessä kannattaa muistaa, että sinne maahan pitää ensi pistää jotain ennen kuin sieltä mitään kasvaa, eivätkä ole ihan halpoja siemenet, lannoitteet, koneet, maan mahdollinen vuokra jne.
:LOL:Ei se pelkkä 3500e vaan kaikki muu päälle, ja periaate! Kas kun mun sukulaisen lentolippua ei valtio kustanna et hän pääsis ulkomaita tänne käymään ... Eikä kukaan ymmärrä mun "erityistarpeita" Voi hitto..ootko oikeesti noin naivi ja epäisänmaallinen??? Todellakaan suomalaiset ei saa tuollaista paapomista !!

vierailija
Kyllähän maanviljelijät palkastaan maksavat eläkkeitään ihan samassa suhteessa kuin muutkin. En minäkään täällä ruinaa, että joudun sinun tulevaisuuden eläkkeitäsi maksamaan. Ja hatun nosto sille, joka aikoo elää ikuisesti ilman mitään sosiaalietuuksia (lapsilisät, lasten mahdolliset opintotuet ym. tulevaisuudessa) ja olla koko perhe aina ilman terveyspalveluita, lääkekorvauksia ym.

Suomessa on ihan turha kenenkään tekopyhän väittää ettei käytä MITÄÄN etuuksia. Ellet asu ruohomajassa keskellä metsää (sekin on muuten yleensä valtion...) ja syö heinää.. Kaiken muun olemassa olo on todellakin enemmän tai vähemmän tuettu valtion varoista.

Huoh

siis mitä?en ole kuullutkaan? kuka on myymässä elintärkeää luonnonvaraa ja kenelle? vesi on elinehto. käsittämätöntä.
Valtio on myymässä, yksityistämässä. Vesi on uusi öljy.

Yhteistyössä