Väitinkö niin? Esitin vain oman kantani aiheeseen mitä on olla ja mitä oppia on saanut alkoholisti-perheestä. Ei heti tarvitse kimpaantua jos asiani esitin hiukan väärin mielestäsi niin pyydän anteeksi.
Minä myös alkkisperheestä ja sen olen oppinut että jokaisen oma valinta on että mitä siitä käytöstä jää korvien väliin.
Jos molemmat vanhemmat ovat happoja, niin pitäisikö mun olla happo taikka totaali-kieltäytyjä, kohtuukäyttäjähän ei missään nimessä voi olla?
Kyllä mä ainakin annan isännän sen kaksi kaljaa ottaa saunan jälkeen, kun tiedän että se ottaa koville vääntää 12-15 tuntia töitä vuorokaudessa 6:na päivänä viikossa.
Mutta se on mulla periaate, että itse en ota pisaraakaan jos isäntä haluaa ne kaksi kaljaa ottaa, koska sitten mä olen ainakin...
Tilasin juuri useamman Oriflamelta, lähinnä itse käytän, muille on sitten nestemäistä tarjolla mutta jotenkin itse olen mieltynyt noihin "erikoisen tuoksuisiin" palasaippuoihin.
Meillä ainakin likka tykkää kun keitetään spagettia ja heitetään joukkoon paistinpannulla lämmitettyä kinkkua ja sitten perään juustot vielä sekaisin samaan soppaan, ketsuppia höystöksi ja näköön :)
Itse olen täällä nyt käynyt vieraana jonkin aikaa ja kysellytkin asioita, aika harvaan tosiaan saa asiallista vastausta nykyään. Mutta toivon että täällä hiukan tuon henki paranisi niin olisi mukavampi käydä esikoista odottavankin ihmisen kyselemässä ilman harvinaisen ilkeitä kommentteja :flower:
Kävin rv23 jäi maksettavaksi 196e.
Hieno kokemus kaikenkaikkiaan tuo 4D-vaikka DVDtä emme saaneet kun laitteet olivat rikki, mutta kuvia senkin edestä.
Ja itse kävin Tampereella, Suomen Terveystalolla.
Ruoka on sellainen asia joista ei kannata ruveta riitelemään anopin kanssa, ne yleensä tietää ja osaa ja loukkaantuu pirun herkästi jos ei huolita mitään siellä ollessa. Omapahan on asiasi jos haluat tulehtuneet välit anopin kanssa, mutta sinuna kannattaisi viedä omat "mallieväät" vaikka et...