Hakutulokset

1. C

miten kieltäytyä kohteliaasti tarjottavista?

Sulla ei taida kokemusta olla aikaisemmista anopeista?
  2. C

Siinä tapauksessa toivotan onnea, kokemuksesta voin sanoa että sitten on turha itkeä kun on p*skamainen anoppi. Vuoden meillä jatkui anopin kanssa tosiaan riitely kun en syönyt heillä käydessään mitään ja vieläkin jaksaa akka siitä muistuttaa välillä vaikka kuinka monta kertaa olen kohteliaasti...
  3. C

Miksi et voi muka omia eväitä viedä? Voin vain taata että ongelmat ovat anopin kanssa valmiit jos ruoka-asioissa haraa vastaan. nimim. ensimmäinen vuosi suorastaan h*lvetistä kun kieltäydyin syömästä ekalla kerralla käydessäni.
  4. C

Vie omat eväät ja näin saat selitettyä/näytettyä anopille mitä syöt ja helpommin se anoppi sitten ymmärtää sairauksiesi laadun...
  5. C

mitä isovanhemmille joululahjaks???

Ihan perus "kosmetiikka-tuotteita" shampoita, suihkugeelejä, partavesiä, käsivoiteita ym. tälläistä yleishyödyllistä joiden kulutus kuulemma on aika suurta :saint:
  6. C

Mihin verkkokauppaan olisi tullut myyntiin kylpytakkeja?

Minäkin hakemassa, eli lisää saa laittaa, Ellokseen en enää luota pätkääkään kun tilasin tavarat sieltä 4.11, olivat lajittelussa vasta 13.11 ja vieläkään ei ole paketti tullut. Hermot menee.
  7. C

Onko kellään tänään siivouspäivä?

Asiallisia vinkkejä kaivataan koiria omistavilta siivoojilta, onko mitään muuta konstia estää koirankarvojen kerääntyminen nurkkiin näin turkin vaihdon aikaan kuin imuroida kaksi kertaa päivässä?
  8. C

Mistä laihikseen motivaatio/ispiraatio?

Mua ainakin motivoi aloittamaan, heti tosiaan kun tämä lapsonen syntyy, niin erään läheisen sukulaisen ensikesänä olevat häät. :D
  9. C

IIIIKS! Olen nyt myös tytön täti!

Onnea :)

Yhteistyössä