Mistä laihikseen motivaatio/ispiraatio?

• Viestiketjun aloittaja näinkin..
  • Ensimmäinen viesti
näinkin..
Ite haluisin laihtuu mut ei hirrveesti jaksa olla innostunut kun mieskin sanoi eilen et mun ei saa enää laihtuu.. VAIKKA!!!! -mulla on ylimäärästä 12kg!
mitkä jutut teitä on inspiroinut laihduttaessa?? auttakee! :)

vieras
Tarttis kans jotain. Kolmen lapsen jälkeen laihduttanut 15kg ja vielä 10kg jäljellä takaisin painoon ennen raskauksia. Ei jaksais millään enää ja ku on muutenki ollu niin tavattoman hidasta. Ku ei sais syödä yhtää mitää hyvää (ok, mulla on yksi karkkipvä viikossa).

möhömaha
Mene joka päivä peilin eteen alusvaatteisillaan. Kattele ittees oikein kirkkaassa valossa ja puristele läskejä antaumuksella. Sit kaivat vanhan valokuvan esiin jossa oot oikein timmissä kunnossa. Yritä vielä laittaa vanhat lempifarkut tms päälle ja kattele miten kivasti ylimääräiset tursuaa, jos vaatteet edes menee päälle.

...
Mun motivaattoreita on kaks:
-mies
-peili ja vanhat vaatteet

Mies ei missään nimessä oo nälviny mun painosta vähääkää, mutta aina kyllä muistaa sit kehua, kun huomaa, et kilot ja sentit lähtee.

Itsellä tietysti se, että kun huomaa kuinka vanhat vaatteet menee päälle tai nykyset jää isoks.

...
Alkuperäinen kirjoittaja ap..:
terveys on kunnos juu ja kun mies kerran tykkää musta näin. eli niistä ei saa inspiraatiota. ois jotain jotain... !?:O
Kyl miunki mies tykkää musta näin, mutta viel enempi tykkää kun vähä laihdun.

Ootko BMIltäs normipainossa vai senkin mukaan ylipainoinen?

Mikä oot vaatekooltas?

ap möhömahalle!
jep. KIITOS möhömaha!!!!! Tuo todellakin tepsi!!! kun kokeilin "vanhoja vaatteita2 HUI!!! - näky oli aivan karmiva... nyt uudella motivaatiolla läskien kimppuun! ja seuraava paino etappini on tästä -5kg jonka jälkeen vielä 6-7kg! jihaaa!

Yhteistyössä