Hakutulokset

1. Profiler

Mitä mieltä tälläisestä deittiprofiilista?

Se on jotakuinkin siinä!
  2. Profiler

Laskekaas mulle...

Paljon sen aika sitten oli? Ei jaksa googlata...
  3. Profiler

Mitä mieltä tälläisestä deittiprofiilista?

Lyhennä se ainakin kolmasosaan ja kokeilepa tehdä tuosta ihan normaali versio ilman prinssi-prinsessa höpötyksiä. Ei me miehet jakseta mitään satuja lukea. ;)
  4. Profiler

Ai jai...akku loppuu kännystä...

Kuori vaikka saksilla varovasti muovit johtimien päistä ja kieputa ne yhteen. Ja päälle vielä teippiä niin homma toimii. Nimim. Enemmänkin johtoja fiksaillut.
  5. Profiler

Hyvä aasialainen ravintola Helsingin keskustassa?

Käytiin eilen Tamarinissa syömässä. Safkat oli hyviä, mutta Roz Doyle sai väärän annoksen. Piti tulla tulista lihaa ja saikin jättikatkarapuja. Taitaa kyllä mennä kiireen piikkiin kun ravintola oli täynnä. Possu cashew-pähkinöiden kanssa oli kyllä aivan loistavasti tehty. :)
  6. Profiler

Mitä tuotteita et voi esim syödä kuin määrätynlaisesta paketista?

Olut lasipullosta tai tölkistä. Muovi ei ole mun juttuni.
  7. Profiler

Saapuvan viikonlopun kunniaksi - erikoisemman eli tuntemattomamman musan pino

Otetaanpa vähän rankempaa tähän väliin: Combichrist - Sent To Destroy http://www.youtube.com/watch?v=A8pBe1Zbd3Y
  8. Profiler

27456

42 B)
  9. Profiler

Kumilla vai ilman;)?

Vanteilla vaan kylmästi B)
  10. Profiler

Kun netissä voi olla kaikennäköisiä

Minä pyörin FutisForum 2:lla ja olen siellä liikkuvista tavannut henkiökohtaisesti about 20-30 muuta. Minulla on ollut ainakin vain positiivisia kokemuksia tähän asti. =) Niin ja seurustelen erään täällä jo ties kuinka monta vuotta kirjoittaneen kanssa.
  11. Profiler

Millä nimellä miehesi kutsuu sinua?

Pulu ja HH ovat käytössä useimmiten. B)
  12. Profiler

Mitä suht helppoa ja nopeaa, mutta ehdottomasti hyvää leipoisin tänään vieraille?

Miten olisi vaikka sämpylöitä? Lämpimänä kelpaa nuoremmille ja vanhoille yhtä hyvin ja tekemisessä ei mene kauaa.
  13. Profiler

Onko kukaan purkanut ja koonnut IKEAn huonekalua uudelleen?

Onhan noita vanhemmille tullut kasattua ja purettua muutama kappale. Kyllä ne takaisin saa läjään, kun käyttää luovaa hulluutta. B)
  14. Profiler

.

Sama vika Rahikaisella :wave:
  15. Profiler

Tekeekö miehesi näitä asioita?

Joo, tunnustetaan. :)
  16. Profiler

HUIJATTIINKOHAN mua? Paljonko maksaisit tästä

Olkoot vaikka vähän vanhempi asu. Minä maksaisin kyllä sen 20? jos asu on vain hyvä ja kestävä. Ei nyt ihan KAIKEN tarvitse olla ihan viimeistä muotia...
  17. Profiler

Seinälaattojen pesu,pesuhuoneessa-uudet siis...

Älä sitten käytä vahvasti hapanta puhdistusainetta. Ei nimittäin saumat tykkää...
  18. Profiler

Uudempi nikkileikki

Kokeillanpa... merianna - Vieheen Pyydys, Runsas Aava ja hassutteluvaihtoehtona Helppo Pyydys ;) jne. jne. Joku saa repiä minusta jotain kivaa...
  19. Profiler

Voiko elatusmaksu nousta jos naisella laskevat tulot?

Eiköhän tuo oikeus päätä. Sossustahan saa toimeentulotukea hätätapauksessa...
  20. Profiler

torstai-illan biisit

Klamydia soi kuulokkeista helvetin lujaa. Meni ilta "vähän" puihin. Huomenna varmaan sama meno... PS. Muijan skidi on tainnut hävittää mun lainaamat fudiskamat. :| Arvoa oli pitkälle päälle 200?, milläs saisin sen uskomaan lainakamojen arvon? Minulta meni mm. pallo jollaisia ei enää tehdä ja...

Yhteistyössä