Mitä mieltä tälläisestä deittiprofiilista?

• Viestiketjun aloittaja mielikuvitukseton yksilö
  • Ensimmäinen viesti
mielikuvitukseton yksilö
Alkuperäinen kirjoittaja Miehen mielipide:
Aika omituinen, varsinkin jos ei etsi toista naista. Tuo prinssivertaus alkaa jo maistua prinsessaleikeiltä ja hattaralta loppua kohden

Eka kappale: en usko prinsseihin, mutta kuitenkin uskon, mutta en koska epäilemättä kyllä toisaalta kuitenkin ehkä, koska tiedän ettei niitä ole, joten vielä elän toivossa että on, mutta voin olla väärässä paitsi etten ole.

Jatkuu: olen vahva nainen ja erittäin hauras, mutta toisaalta luja ja heikko, ja ihana, ja siis silloin vahva kun se kuulostaa hyvältä paitsi niissä aisoissa joissa on naisellista olla hauras. Olen lisäksi pieni ja suuri, hellä ja julma, sininen ja punainen ja oikeastaan ihan mitä tahansa, en tunne itseäni yhtään mutta pidän itse näistä sanoista.

Loppuhuipennus: Olen niin viksu etten usko horoskooppeihin koska olen tyypillinen vesimiesnainen, joten minuun kannattaa olla yhteydessä jos pidät horoskooppeja hömppänä mutta tiedät mikä hitto on tyypillinen vesimiesnainen. En edelleenkään tiedä itsesatäni mitään joten imuroin minäkuvani vaikutteet naistenlehtien horoskoopeista. Olen niin tasapaksu että yleismaailmallinen "tyypillisen sen-ja-sen-naisen" kuva sopii miltei horoskooppiin katsomatta. En myöskään usko ennustuksiin, koska mustalaisnainen katsoi minulle korteista ettei saa koskaan miestä. Aion kysyä povarilta vielä kannattaako minun uskoa astrologiaan.
Jos joku on mukahauska, niin tää sun viestis. Ei nyt kyllä ihan uponnut, mutta huomaan että onnistuin ärsyttämään sinua. Joten jos olisit oikeasti mies, niin olisin ikionnellinen jos et ottaisi yhteyttä minuun. Selvästikään kumpikaan meistä ei viehäty toisesta..

mielikuvitukseton yksilö
Alkuperäinen kirjoittaja Tee:
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuvitukseton yksilö:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miksi ap muutat tekstiä? pitäähän sen ilmoituksen kertoa sun omasta persoonastas, ei pelkästään mitään faktatietoja, mitä haet. jos sä laitat ilmoituksen jonkun toisen kirjoittamalla tekstillä, niin sehän antaa susta ihan erilaisen vaikutelman.
Niin.. mut jos mun tekstiä hädintuskin jaksaa lukea, niin ei se silloin taida ihan toimia.
No jos tuo on se mitä itse haluat kirjottaa, niin eikö sillon kannata etsiä miestä joka jaksaa sen lukea?

Jos kirjotat lyhyesti, vaikka haluaisit jaaritella prinsseista ja satulinnoista, niin miten se mies jaksaa sua livenä kuunnella jos oikeasti olet sellainen?

Kirjoita juuri sellaisena kuin olet, jos haluat että ilmoituksesta kiinnostuu miehet jotka kaipaa juuri sellaista kun sinä.
:D
Joo.. näinhän se menee.
Paitsi että ihan oikeasti mä en juurikaan jaarittele satulinnoista. Mutta paljosta muusta sitten mieluummin.. Tosin vuoropuheluna, en monologina.

heippa
että tiedät mitä et halua on hyvä, lisäksi voisit kertoa mitä arvostat ihmisessä, elämässä, mistä nautit. Saman henkisethän yleensä vastailee. Nyt tuossa ei ole mitään vinkkiä siitä, minkälaista elämää pidät elämisen arvoisena. Etsit kuitenkin elämänkumppania?

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miksi ap muutat tekstiä? pitäähän sen ilmoituksen kertoa sun omasta persoonastas, ei pelkästään mitään faktatietoja, mitä haet. jos sä laitat ilmoituksen jonkun toisen kirjoittamalla tekstillä, niin sehän antaa susta ihan erilaisen vaikutelman.
Niin.. mut jos mun tekstiä hädintuskin jaksaa lukea, niin ei se silloin taida ihan toimia.
no eiköhän se toimi juuri sellaisten yksilöiden kohdalla, joita olet hakemassa.

olen juuri lähipäivinä lueskellut noita deitti-ilmoja, ja kaikki ilmoitukset, jotka minussa ovat herättäneet mielenkiinnon, ovat olleet ainakin tuon mittaisia. (ja jos miehet jättävät pitkiä ilmoituksia, miksi he eivät itse niitä lukisikin) vaikka tuo onkin tuollaista hieman romanttista "prinssihömppää", niin siinä on silti paljon kuvailuja siitä, mitä etsit, ei siis mitään turhaa tyhjän jauhamista.

mielikuvitukseton yksilö
Alkuperäinen kirjoittaja heippa:
että tiedät mitä et halua on hyvä, lisäksi voisit kertoa mitä arvostat ihmisessä, elämässä, mistä nautit. Saman henkisethän yleensä vastailee. Nyt tuossa ei ole mitään vinkkiä siitä, minkälaista elämää pidät elämisen arvoisena. Etsit kuitenkin elämänkumppania?
Tuolla aiemmassa viestissä sanoin, että muualla kohtaa profiiliani kerron vähän lisää niistä asioista, joista pidän ja joista nautin jne. En vain jaksanut ihan joka sanaa kopsata tänne :)

Elämänkumppania etsin, kyllä :)

mielikuvitukseton yksilö
Jos mä otan nuo prinssihömpät pois, niin sitten mun pitää muuttaa koko tekstiä. Siihen kun viitataan pitkin matkaa.. voih. Ei ole helppoa miehen etsiminen, ei tosiaankaan.

Ehkä näin
Jos mä otan nuo prinssihömpät pois, niin sitten mun pitää muuttaa koko tekstiä. Siihen kun viitataan pitkin matkaa.. voih. Ei ole helppoa miehen etsiminen, ei tosiaankaan.
Jos kerran itsekin sanot ettet ole tyyppiä joka satulinnoista juttelee, niin eiköhän se kannata poistaa. Koska tuohon ilmoitukseen vastaavat ne satulinnoista söpisevät wanna-be-prinssit sukkahousuissaan.

Jos pitkän tekstin muokkailu ei kiehdo niin kerro jotain napakampaa itsestäsi.

Kyy
Minusta tuosta saa sellaisen kuvan, että sinulla on yksi tietty unelma unelmiesi prinssistä ja mikään muu ei kelpaa. Korkeat odotukset, joita harva mies edes kiinnostuu yrittämään täyttää. Itsellä aikanaan oli kanssa deitti-ilmoitus ja siinä oli myös otteita oman horoskooppini luonnekuvauksesta, sillä ne täsmäsivät minuun hyvin. Sinuna ehkä käyttäisin myös sitä, sillä voit olla varma että harva lähtee tuon vihjauksesi perusteella oikeasti hakemaan tietoa millainen vesimies on ihmisenä. Kirjoita siis ne asiat suoraan.

Ja mielestäni pituus on hyvä, mutta tosiaan nuo kappaleet riitelee toistensa kanssa eikä niistä muodostu kovinkaan positiivinen kuva sinusta. Joten mieti tarkkaan mitä haluat kertoa. Romanttinen ja haaveileva voi olla, mutta ei kannata satuihin liiaksi upota.

Tsemppiä sinulle! Itse löysin sammakkoprinssini 4 vuotta sitten ja nyt olemme naimisissa ja meillä on lapsia. :D

uus versio, onko tää nyt parempi? t. ap
Tässä päivitetty versio, mitäs nyt sanotte:
No okei, ei sitten sitä prinssiä

Eikä muitakaan höpinöitä "Siitä Oikeasta" tai muista satujutuista. Se antaa kuulema typerän ja kevytkenkäisen vaikutelman. Mitä en siis ole. Ainakaan tuota viimeistä. Sanoivat että pitää suoraan kertoa mitä haluaa ja millainen itse on, miehet kun ei kuulema jaksa lukea paria riviä pitempää sepustusta. Varsinkaan jos siinä sepustuksessa on käytetty yli kahtakymmentä erilaista sanaa.

Huoh.

Huomaatteko, ei onnistu. Nytkin on mennyt jo yli pari riviä ja sanojakin käytetty ihan liikaa. Miehet siis ei jaksa lukea profiiliani ja naisia en ole etsimässä. Joten harakoille menee tämä kirjoittelu. No, ei se mitään. Jatkanpa omaksi ilokseni, jos sittenkin, kaikesta vastustuksesta huolimatta, joku yliluonnollisen ihana mieshenkilö sattuisi lukemaan tätä pitemmälle kuin kahden rivin verran.

Siispä asiaan.

Mies, jollaisen haluan, on jo valmis asettumaan aloilleen ja sitoutumaan yhteen ihmiseen. Ja kuten edellisestä voi päätellä, hän on tosiaan selvillä siitä, mitä haluaa -tai ainakin mitä ei halua ja on myös valmis tekemään työtä unelmiensa eteen. Ja vielä, jotta tuo kyseinen mies saisi valloitettua sydämeni lopullisesti, on hän erityisen rehellinen ja avarasydäminen. Lempeä, toiset huomioonottava ja elämää arvostava.

Hän on tietenkin myös paljon paljon muuta, mutta niistä en osaa vielä tarkemmin kertoa. Siispä jään odottamaan, että jonain päivänä hän löytää luokseni ja kertoo minulle siitä kaikesta lisää.

bdt
Mitä jos vaan etsisit miestä livenä ulkomaailmasta.
En tajua miten vaikeaa voi olla tutustua ihmisiin ihan normaalisti harrastusten yms. parissa.
Ellei sitten ole introvertti luonne. Tämä on vain mielipiteeni eikä tarkoitus ole loukata mutta deitti-ilmoitusten laatijat ovat melko epätoivoisia ja niihin vastaavat vielä enemmän.
Kunnon mies ja varmaan kunnotonkin löytyy tuolta jostain . Ravintolasta, lenkkipolulta, futismatsista, autokorjaamosta, pizzeriasta, pesulasta, kadulta, rautatieasemalta, junasta,bussista, uimahallin kahviosta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
Kai sä ymmärrät että jos nyt uppaat ton tekstin jonnekin deittisivuille niin melko todennäkösesti joku osaa yhdistää sun profiilin tähän ketjuun?
Tottakai ymmärrän. Ei haittaa. Jos joku on niin stalkkeri, niin ei voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja uus versio:
Mies, jollaisen haluan, on jo valmis asettumaan aloilleen ja sitoutumaan yhteen ihmiseen. Ja kuten edellisestä voi päätellä, hän on tosiaan selvillä siitä, mitä haluaa -tai ainakin mitä ei halua ja on myös valmis tekemään työtä unelmiensa eteen. Ja vielä, jotta tuo kyseinen mies saisi valloitettua sydämeni lopullisesti, on hän erityisen rehellinen ja avarasydäminen. Lempeä, toiset huomioonottava ja elämää arvostava.

Hän on tietenkin myös paljon paljon muuta, mutta niistä en osaa vielä tarkemmin kertoa. Siispä jään odottamaan, että jonain päivänä hän löytää luokseni ja kertoo minulle siitä kaikesta lisää.
Se on jotakuinkin siinä!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
En tajua miten vaikeaa voi olla tutustua ihmisiin ihan normaalisti harrastusten yms. parissa.
Ellei sitten ole introvertti luonne. Tämä on vain mielipiteeni eikä tarkoitus ole loukata mutta deitti-ilmoitusten laatijat ovat melko epätoivoisia ja niihin vastaavat vielä enemmän.
Kunnon mies ja varmaan kunnotonkin löytyy tuolta jostain . Ravintolasta, lenkkipolulta, futismatsista, autokorjaamosta, pizzeriasta, pesulasta, kadulta, rautatieasemalta, junasta,bussista, uimahallin kahviosta.
Mua ei kiinnosta juosta baareissa, eikä todellakaan ole tullut mitään miestä vastaan kaupoissa, lenkkipolulla, tai mistään muualtakaan ihmisten ilmoilta. Enkä mä nyt niin aktiivisesti ole ketään "etsimässä", mutta oishan se kiva jos löytäisi jonkun, joka ois vähän enemmän kuin "ihan kiva".

mielikuvitukseton yksilö
Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:

Se on jotakuinkin siinä!
Hyvä! :)

hei
Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:

Se on jotakuinkin siinä!
+ sitä omaa kuvausta!

hmm
no musta toi antaa nyt vaan kuvan, että muut sanelee sulle, millä tavalla, ja millaista miestä sä etsit. (ja niinhän tässä nyt kävikin)

siis voin sanoa ihan rehellisesti, että muhunkaan ei varmaan tuollaiset prinssijutut iskisi, MUTTA ilmoitus itsessään oli mielestäni hyvä. se oli omannäköinen, vaikka jotain fraaseja sisälsikin. vaikka sä et normaalisti satulinnoista juttelisikaan, sun mieleen tuli kuitenkin niistä kirjoittaa, joten jollain laillahan ne kuvaa sinua.

musta on ihmeellistä aliarviointia tässä ketjussa, ettei miehet "jaksa" lukea noin pitkää ilmoitusta yms. mä en ainakaan sellaista miestä haluaisi, jonka lukemiset rajottuu aamulehden sarjakuviin.

bdt
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Mua ei kiinnosta juosta baareissa, eikä todellakaan ole tullut mitään miestä vastaan kaupoissa, lenkkipolulla, tai mistään muualtakaan ihmisten ilmoilta. Enkä mä nyt niin aktiivisesti ole ketään "etsimässä", mutta oishan se kiva jos löytäisi jonkun, joka ois vähän enemmän kuin "ihan kiva".
Ok. Väitän että itse löytäisin varmaan helpoiten miehen baarista koska siinä tulee jo puhuttua melko paljon illan aikana. Toivon että löydät vaikka sitten tuon ilmoituksen avulla jonkun joka olisi vähän enemmän. Mutta ole sitten varovainen koska tytöt ovat kertoneet että tuolla taiteen alalla liikkuu tosi paljon urpoja, varattuja tai muuten vaan omituisia. Tosin, ei sitä tiedä jos ei kokeile.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:
Tuo toinen versio karkottaa ehkä vielä paremmin mahdollisesti kiinnostuneet kuin edellinen. Mutta onnea silti metsästykseen, siltä tuo sinun tekstisi nimenomaan vaikuttaa.
Ai jaaha.

Kerrohan millaisen profiilitekstin itse mahdollisesti tekisit? Jos vaikka saisin jotain vinkkiä itselleni parempaan tekstiin.

Yhteistyössä