mielikuvitukseton yksilö
Jos joku on mukahauska, niin tää sun viestis. Ei nyt kyllä ihan uponnut, mutta huomaan että onnistuin ärsyttämään sinua. Joten jos olisit oikeasti mies, niin olisin ikionnellinen jos et ottaisi yhteyttä minuun. Selvästikään kumpikaan meistä ei viehäty toisesta..Alkuperäinen kirjoittaja Miehen mielipide:Aika omituinen, varsinkin jos ei etsi toista naista. Tuo prinssivertaus alkaa jo maistua prinsessaleikeiltä ja hattaralta loppua kohden
Eka kappale: en usko prinsseihin, mutta kuitenkin uskon, mutta en koska epäilemättä kyllä toisaalta kuitenkin ehkä, koska tiedän ettei niitä ole, joten vielä elän toivossa että on, mutta voin olla väärässä paitsi etten ole.
Jatkuu: olen vahva nainen ja erittäin hauras, mutta toisaalta luja ja heikko, ja ihana, ja siis silloin vahva kun se kuulostaa hyvältä paitsi niissä aisoissa joissa on naisellista olla hauras. Olen lisäksi pieni ja suuri, hellä ja julma, sininen ja punainen ja oikeastaan ihan mitä tahansa, en tunne itseäni yhtään mutta pidän itse näistä sanoista.
Loppuhuipennus: Olen niin viksu etten usko horoskooppeihin koska olen tyypillinen vesimiesnainen, joten minuun kannattaa olla yhteydessä jos pidät horoskooppeja hömppänä mutta tiedät mikä hitto on tyypillinen vesimiesnainen. En edelleenkään tiedä itsesatäni mitään joten imuroin minäkuvani vaikutteet naistenlehtien horoskoopeista. Olen niin tasapaksu että yleismaailmallinen "tyypillisen sen-ja-sen-naisen" kuva sopii miltei horoskooppiin katsomatta. En myöskään usko ennustuksiin, koska mustalaisnainen katsoi minulle korteista ettei saa koskaan miestä. Aion kysyä povarilta vielä kannattaako minun uskoa astrologiaan.