Mutkun mä en halua sanoa suoraan että olen typerä romanttinen hömppä, jolla on vielä kaiken lisäksi kummallinen huumorintaju ja joka ei osaa sanoa mitään asiaa lyhyesti.
Luuletteko te, että tuolla kukaan mielenkiintoinen mies ottaa yhteyttä, jos sun profiiliteksti ei poikkea ollenkaan massasta? Sellaiset miehet, joiden viestiä toivon, eivät tosiaan vastaile pelkän kuvan perusteella vaan ne arvioi naisen kiinnostavuuden myös profiilitekstin perusteella. Jos mä sinne kirjoitan että "romanttinen ja huumorintajuinen nainen etsii itsenäistä miestä" niin luuletteko että ne joilla on mielenkiintoisimmat mielipiteet ja kiinnostavin keskustelutyyli jaksaa vastata? Ei ne jaksa. Ne vastaa profiiliin, joka on omaperäinen, hauska ja älykäs. Ei tusinatavaraan.
Tosin. Jos mä en osaa luoda omaperäistä, hauskaa ja älykästä tekstiä, niin sittenhän asia on eri. Ja mä havittelen kuuta taivaalta. Huoh.
Pitänee siis sommitella uus teksti..
"Hei kaikki Urpot ja Jormat.
Viestiänne odottaa isotissinen ja ehkä hieman höperö, huumorintajuton ja yksinkertainen naisyksilö. Minua varten ei tarvitse yrittää sen enempää, sen kuin lähetätte sieltä tallennetuista viestipohjistanne sen "moi mitä kuuluu" viestin ja vastaus on takuuvarma.
Innolla viestejänne odotellen
Irmeli"
Blaah.