Mitä mieltä tälläisestä deittiprofiilista?

• Viestiketjun aloittaja mielikuvitukseton yksilö
  • Ensimmäinen viesti
Ampulli
Mä en ehkä kirjottais että "en nyt kirjoita niin ja niin kun sanottiin ettei ole hyvä sillain kirjottaa".

Tulee vähän sellanen olo että ensinnäkin et uskalla olla oma itsesi ja toisekseen se vielä kiukuttaa sinua...

Alkuperäinen kirjoittaja Ampulli:
Mä en ehkä kirjottais että "en nyt kirjoita niin ja niin kun sanottiin ettei ole hyvä sillain kirjottaa".

Tulee vähän sellanen olo että ensinnäkin et uskalla olla oma itsesi ja toisekseen se vielä kiukuttaa sinua...
Peesi... tulee mieleen hieman tympääntynyt henkilö tuosta uudesta alusta. En minä kyllä miesten sielunelämästä mitään tiedä, joten en osaa sanoa miten miehiin uppoaa...

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:
Tuo toinen versio karkottaa ehkä vielä paremmin mahdollisesti kiinnostuneet kuin edellinen. Mutta onnea silti metsästykseen, siltä tuo sinun tekstisi nimenomaan vaikuttaa.
Ai jaaha.

Kerrohan millaisen profiilitekstin itse mahdollisesti tekisit? Jos vaikka saisin jotain vinkkiä itselleni parempaan tekstiin.
Minä kyllä jo annoin sinulle vinkkiä tuossa ylempänä. En tietenkään tarkoita, että minun tapani olisi ainoa oikea. Jotenkin vain noista kummastakin sinun tekstistäsi tulee sellainen kuva, että olet kovin hyökkävä ihminen, mutta toisaalta kovin passiivinen - odotat että kaikki kannetaan valmiina eteesi kultatarjottimella. Ja jos pieninkin yksityiskohta ei miellytä, pistät koko tarjottimen vaihtoon.

Mielikuvitukseton yksilö
:(

Mutkun mä en halua sanoa suoraan että olen typerä romanttinen hömppä, jolla on vielä kaiken lisäksi kummallinen huumorintaju ja joka ei osaa sanoa mitään asiaa lyhyesti.

Luuletteko te, että tuolla kukaan mielenkiintoinen mies ottaa yhteyttä, jos sun profiiliteksti ei poikkea ollenkaan massasta? Sellaiset miehet, joiden viestiä toivon, eivät tosiaan vastaile pelkän kuvan perusteella vaan ne arvioi naisen kiinnostavuuden myös profiilitekstin perusteella. Jos mä sinne kirjoitan että "romanttinen ja huumorintajuinen nainen etsii itsenäistä miestä" niin luuletteko että ne joilla on mielenkiintoisimmat mielipiteet ja kiinnostavin keskustelutyyli jaksaa vastata? Ei ne jaksa. Ne vastaa profiiliin, joka on omaperäinen, hauska ja älykäs. Ei tusinatavaraan.

Tosin. Jos mä en osaa luoda omaperäistä, hauskaa ja älykästä tekstiä, niin sittenhän asia on eri. Ja mä havittelen kuuta taivaalta. Huoh.

Pitänee siis sommitella uus teksti..

"Hei kaikki Urpot ja Jormat.

Viestiänne odottaa isotissinen ja ehkä hieman höperö, huumorintajuton ja yksinkertainen naisyksilö. Minua varten ei tarvitse yrittää sen enempää, sen kuin lähetätte sieltä tallennetuista viestipohjistanne sen "moi mitä kuuluu" viestin ja vastaus on takuuvarma.

Innolla viestejänne odotellen
Irmeli"

Blaah.

Ehkä
Tuo toinen versio karkottaa ehkä vielä paremmin mahdollisesti kiinnostuneet kuin edellinen. Mutta onnea silti metsästykseen, siltä tuo sinun tekstisi nimenomaan vaikuttaa.
Ai jaaha.

Kerrohan millaisen profiilitekstin itse mahdollisesti tekisit? Jos vaikka saisin jotain vinkkiä itselleni parempaan tekstiin.
Minä kyllä jo annoin sinulle vinkkiä tuossa ylempänä. En tietenkään tarkoita, että minun tapani olisi ainoa oikea. Jotenkin vain noista kummastakin sinun tekstistäsi tulee sellainen kuva, että olet kovin hyökkävä ihminen, mutta toisaalta kovin passiivinen - odotat että kaikki kannetaan valmiina eteesi kultatarjottimella. Ja jos pieninkin yksityiskohta ei miellytä, pistät koko tajottimen vaihtoon.
Passiivinen nimenomaan, "en itsekään tiedä mitä haluan, joten tule näyttämään mitä sinulla on ja yritä valloittaa, niin minä sitten päätän huolinko vai en".

Just
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikuvitukseton yksilö:
Mutkun mä en halua sanoa suoraan että olen typerä romanttinen hömppä, jolla on vielä kaiken lisäksi kummallinen huumorintaju ja joka ei osaa sanoa mitään asiaa lyhyesti.
Mä ainakin vastaisin tällaseen, jos ois suoraan että "oon typerä romanttinen hömppä jolla on kummallinen huumorintaju eikä osaa sanoa mitään asiaa lyhyesti". :D

Just hyvä, vähän itseironiaa ja huumoria!

Jässi
Alkuperäinen kirjoittaja mielikuvitukseton yksilö:
..huomaan että onnistuin ärsyttämään sinua. Joten jos olisit oikeasti mies, niin olisin ikionnellinen jos et ottaisi yhteyttä minuun. Selvästikään kumpikaan meistä ei viehäty toisesta..
Kun tuon edellisenkin oivalsit, niin varmasti tiedät, että paras on vain luottaa omiin näkemyksiisi profiilin sisällön tuottamisessa. Viestin kun hyvä toimia juurikin noin kaksiuuntaisesti: Yhtäältä vetää luokseen, toisaalta suodattaa jo valmiiksi.

Voithan tehdä eri foorumeille vähän eri lähestymiskulmastakin koko jutun, tai eri sävyillä, tai sitten siinä yhdessäkin deittipalvelussa(?) muokata myöhemmin, vähän saannonkin mukaisesti siis.

hmm
Tosin. Jos mä en osaa luoda omaperäistä, hauskaa ja älykästä tekstiä, niin sittenhän asia on eri. Ja mä havittelen kuuta taivaalta. Huoh.
no mikä ihmeen vika siinä ensimmäisessä tekstissä oli? mitä väliä sillä on, jos tän ketjun lukijoiden joukosta ei löydy sellaista, joka siihen vastais. mä olen ihan takuuvarma, että sillä ekalla ilmoituksella sä saat toivomas vastauksen. (ja varmaan pari epätoivottuakin ;) )

Jässi
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Mä ainakin vastaisin tällaseen, jos ois suoraan että "oon typerä romanttinen hömppä jolla on kummallinen huumorintaju eikä osaa sanoa mitään asiaa lyhyesti". :D

Just hyvä, vähän itseironiaa ja huumoria!
Minä taas pidän enemmän siitä, että sellainen tulee esille luonnollisena ominaisuutena, ali aitona juttuna, aidosti viestinnän eri vaheissa, tai profiilin sisällössä. Sellainen kuvaa parhaiten sitä mitä pitääkin: edustaa oikealla tavalla kohdettaan/esikuvaansa, ts. kuvattavaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no mikä ihmeen vika siinä ensimmäisessä tekstissä oli? mitä väliä sillä on, jos tän ketjun lukijoiden joukosta ei löydy sellaista, joka siihen vastais. mä olen ihan takuuvarma, että sillä ekalla ilmoituksella sä saat toivomas vastauksen. (ja varmaan pari epätoivottuakin ;) )
Kiitokset sulle.
Mä haluan että mun profiili ei kuulosta ihan typerältä ja että sen jaksais miehet lukeakin. Vaikka mä olen ihan samaa mieltä kuin joku muukin tässä ketjussa -en halua miestä joka ei jaksa lukea sen enempää kuin sarjakuvat aamun lehdestä.

Ja mä kylläkin tiedän mitä haluan. En vaan viitsi koko vaatimuslistaa (tai oikeammin toivelistaa) kirjoittaa esille, sillä se ainakin takaa sen että muhun ei kukaan uskalla yhteyttä ottaa. Tiedän mitä haluan, mutta olen myös valmis joustamaan monissa asioissa. Siksi onkin parempi sanoa, että tiedän, mitä en halua ja niistä pidän kiinni.

Kirjoitus oli mielestäni ihan hyvä. Suosittelisin kuitenkin, että tarkistat oikeinkirjoituksen tekstistäsi. Antaa hieman.. Hmm sekalaisen kuvan, jos teksti on noinkin pitkä, ja myös paljon asiaa sisältävä.

Hiaxing Huoh
:(
Innolla viestejänne odotellen
Irmeli
Blaah.
Parahin Irmeli Blaah,

Panin mielenkiinolla merkille viestisi, ja tahtoisin kuulla sinusta enemmän.
Olen nyt asunut suomessa jonkinaikaa ja päättänyt vakiintua tänne vaikka ei tämä kotimaani olekaan. Yhdessä kaikki voisi olla helpompaa. Tapaammehan pian.

y.t.
Hiaxing Huoh

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kiitokset sulle.
Mä haluan että mun profiili ei kuulosta ihan typerältä ja että sen jaksais miehet lukeakin. Vaikka mä olen ihan samaa mieltä kuin joku muukin tässä ketjussa -en halua miestä joka ei jaksa lukea sen enempää kuin sarjakuvat aamun lehdestä.

Ja mä kylläkin tiedän mitä haluan. En vaan viitsi koko vaatimuslistaa (tai oikeammin toivelistaa) kirjoittaa esille, sillä se ainakin takaa sen että muhun ei kukaan uskalla yhteyttä ottaa. Tiedän mitä haluan, mutta olen myös valmis joustamaan monissa asioissa. Siksi onkin parempi sanoa, että tiedän, mitä en halua ja niistä pidän kiinni.
Ja hyvä onkin tietää mitä haluaa. Tuosta sinun tekstistä vain tuli kuva ettet oikein tiedä. Ja kertoisin ehkä enemmänkin itsestäni ilmoituksessa kuin esittäisin vaatimuksia toisesta. Siinä ehkä suurin puute ensimmäisessä versiossa.

ap
Mä en tykkää tuosta typistetystä versiosta, joka täällä sai kannatusta. Se ei ole yhtään huumorintajuinen eikä rento, vaan suorastaan vaatii jakkupukua jotta sen voi edes lukea.

Mä en kestä.

Ja parahin Huoh
Kiitos mielenkiinnostasi mutta et taida olla Urpo etkä Jorma siitä päätellen, että viestissäsi oli vain yksi kirjoitusvirhe. Valitettavasti hieman typeränä ja hömppäromantiikkaan taipuvaisena naisena minun on siis annettava sinulle rukkaset. Et ole tasoiseni mies. Tai siis kumppani. Parempaa onnea,
Irmeli.

Hmph.

Jässi
Ja hyvä onkin tietää mitä haluaa. Tuosta sinun tekstistä vain tuli kuva ettet oikein tiedä. Ja kertoisin ehkä enemmänkin itsestäni ilmoituksessa kuin esittäisin vaatimuksia toisesta. Siinä ehkä suurin puute ensimmäisessä versiossa.
Hyvä kommentti.

Kuitenkin sen verran sanoisin, että toisaalta hyvän itsetuntemuksen (tai minäkuvan) eräs ilmenemismuoto on myös se, että tietää myös millaisen ihmisen kanssa parisuhteessa parhaiten viihtyisi, ts millaisella olisi parhain odostusarvo onnistua.

Toki, koska kyse on juuri profiilistakin, fokusoituu se tietysti jo otsikoln mukasestikin juuri siihen henkilön omaan minään, eli se ei ole "vaatimuslistan" paikka.

H.Huoh
Ja parahin Huoh
...Et ole tasoiseni mies...

Irmeli.

Hmph.
No hei,
Itäisemmän ihmistyypin edustajathan eivät noin yleensäkään pituudeltaan yllä yhtä korkealle tasolle kuin länsimaiset lajitoverinsa, siinä saatat olla oikeassa, mutta sellainenhan ei ole ennenkään ollut ollut arjessa hyvin realisoituvan rakkauden esteenä.

Parempaa, ei, vaan mitä parhainta onnea Sinulllekin!

t. Hiaxin Huoh

vieras
Mä en tykkää tuosta typistetystä versiosta, joka täällä sai kannatusta. Se ei ole yhtään huumorintajuinen eikä rento, vaan suorastaan vaatii jakkupukua jotta sen voi edes lukea.
Ihan mielenkiinnosta, onko se versio kokonaisuudessaan sun mielestä huumorintajuinen tai rento?? Se ensimmäinenkin versio (prinssi-juttu) oli parempi, joskaan en mä sitäkään huumorintajuiseksi sanoisi, vaan aika kuluneeksi.

Ja tiedän kyllä, vaikeaa on keksiä juuri oikeanlaista tekstiä... :(

mielikuvitukseton yksilö
Alkuperäinen kirjoittaja H.Huoh:
Ja parahin Huoh
...Et ole tasoiseni mies...

Irmeli.

Hmph.
No hei,
Itäisemmän ihmistyypin edustajathan eivät noin yleensäkään pituudeltaan yllä yhtä korkealle tasolle kuin länsimaiset lajitoverinsa, siinä saatat olla oikeassa, mutta sellainenhan ei ole ennenkään ollut ollut arjessa hyvin realisoituvan rakkauden esteenä.

Parempaa, ei, vaan mitä parhainta onnea Sinulllekin!

t. Hiaxin Huoh
Arvoisa Huoh,

olet tietenkin täysin oikeassa kommentissasi. Itseasiassa minulla ei ole minkäänlaista rimaa, joka pitäisi ylittää, koska haluan tehdä Urpojen ja Jormien lähestymisen mahdollisimman helpoksi ja vaivattomaksi. Tiedäthän toki, että vaatimuslistan esittäminen olisi mautonta, saati sitten jos esittäisin jotain muuta kuin helppoa nakkia. Näin ollen edelleen odottelen, että Urpo Rymättylästä tai Jorma Posiolta lähestyisi minua rennosti moikaten ja kysäisten kuulumisiani.

Ystävällisesti,
Irmeli.

..Jolla ei näköjään ole enää intoa muokata profiiliaan. Olkoon. Hmph. Ehkä ois viisainta unohtaa koko nettideitti, vai mitä sanotte?

Yhteistyössä