.
Tirsku 18.08.2009 #4 oon mää sen ennekin täällä sanonu, joten menee toisenkin kerran. kouluammuskelu-kaupungista, siitä tuoreemmasta
oon mää sen ennekin täällä sanonu, joten menee toisenkin kerran. kouluammuskelu-kaupungista, siitä tuoreemmasta
Borkku 18.08.2009 #15 Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla: turku heräilee pikkuhiljaa Click to expand... mä muutan sinne vielä takasin joskus
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla: turku heräilee pikkuhiljaa Click to expand... mä muutan sinne vielä takasin joskus
Hah 18.08.2009 #17 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Koomajoki :xmas: Click to expand... Eli Kauhajoki.
Profiler 18.08.2009 #24 Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson: Alkuperäinen kirjoittaja emmy83: espoo Click to expand... Mä kans :wave: Click to expand... Sama vika Rahikaisella :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson: Alkuperäinen kirjoittaja emmy83: espoo Click to expand... Mä kans :wave: Click to expand... Sama vika Rahikaisella :wave:
Empuuu 18.08.2009 #25 Kotoisin Kainuusta, sieltä sitten Helsingin kautta Vantaalle. Reilut 2,5 vuotta tullut oltua pääkaupunkiseudulla.
Kotoisin Kainuusta, sieltä sitten Helsingin kautta Vantaalle. Reilut 2,5 vuotta tullut oltua pääkaupunkiseudulla.