Hakutulokset

1. Profiler

@@@ LAUANTAIN MUZAZEMBALOT @@@

Norjasta paukkuu! http://www.youtube.com/user/combichristofficial?blend=1&ob=4#p/a/u/1/RXWFTvkh0GQ
  2. Profiler

Onko Tapiola Espoon keskusta?

Nythän siellä on remontti menossa ja hissitkin on uusittu. Kaupunki on kyllä ampunut itseään jalkaan tuon aseman kanssa. Joka vuosi uusi remontti ja aina vain järkyttävämmän näköistä tuubaa rakennetaan tilalle. Mutta asuinalueena keskus on kyllä mainettaan parempi, 80-luvulta on tultu...
  3. Profiler

Onko Tapiola Espoon keskusta?

No jaa, minäkin olen aivan vapaaehtoisesti täällä asunut vajaa kolmekymmentä vuotta...
  4. Profiler

Kirjoitetaanko (taas) ärsyttäviä kielioppi- ja kirjoitusvirheitä?

isot alkukirjaimet ja yhdys sana virheet on ihquja. :/
  5. Profiler

KUKKUU!!Onko SIIVOUSALAN ammattilaisia paikalla?(kysymys allergiasiivouksesta)

No eivät tosiaan rupea listoja irroittelemaan, mutta ne reunat varmaankin nuohotaan imurin kanssa kunnolla. Muutenkin luultavasti poistavat kaiken vuosien aikana kertyneen pölyn yms. kaappien, ovien jne. päältä.
  6. Profiler

Mä haluan hehkulamput takaisin!!!!!

Pistä nuotio lattialle, säästät samalla lämmityskuluissa. B)
  7. Profiler

Veeran siskolle/veljelle nimi?

Igor B)
  8. Profiler

Menittekö nukkumaan?

Sohva kutsuu kun aika on...
  9. Profiler

Menittekö nukkumaan?

Minä olen huomannut että Rotterdam Terror Corps +60 dB volyymilla hiljentää naapurit tehokkaasti
  10. Profiler

Juttelukavereita Skypeen

ok
  11. Profiler

Oletko katsellut rakastelua?

Jotain kymmenen vuotta sitten tuli katsottua kun isäntäpariskunta harrasti 69a. Ja sen jälkeen alkoi orgiat. Minä sinkkuna ja 13 humalassa olevaa ja pirun kiimaisia teinityttöjä odottamassa että joku nappais. Golden memories :)
  12. Profiler

Mitä pahaa siinä on jos nainen masturboi?

Minulta valuisi kuola suupielistä jos näkisin leidini masturboivan. Asiasta ollaan puhuttu ja kun saadaan oikein kunnon vapaa iltapäivä, niin minä lyön sille lelut käteen ja sanon että ANNA PALAA :kieh:
  13. Profiler

Juttelukavereita Skypeen

Pistä tunnukses privana, niin päästään jauhamaan skeidaa... Tai paiskaa sähköpostilla.
  14. Profiler

Juttelukavereita Skypeen

Jos jollain on tylsää ja haluaa juttuseuraa, niin pistäkää yksityisviestiä!
  15. Profiler

Joko ollut pe illan G? Mitä lasissa,mukissa jne?

Kaljaa koneeseen, niinkuin Roz hyvin tietää B)
  16. Profiler

kotiteollisuus - onnellinen perhe

Minä taas olen molempia vihannu siitä asti kun ovat julkisuuteen kävelleet... Ei sillä etteikö minunkin suusta pi**u, v***U jne. pääsis. Noi kaks ovat vaan niin SAATANAN IDIOOTTEJA!!!!! EDIT: Tuupataan samaan sarjaan Pelastakaa Sotamies Hytönen *tähän joku vihaa simuloiva hymiö* EDIT2...
  17. Profiler

menisitkö lapsenvahdiksi?

Minä eilen vahdin tutun penskoja, joista oli yksi +39c kuumeessa koko illan. Ja vielä ilman eri korvausta
  18. Profiler

kotiteollisuus - onnellinen perhe

Peesi. Hynynen ja Nikula voitaisi viedä saunan taakse "oppia hakemaan".
  19. Profiler

Kuvia *et oo pakko aukasta tätä ketjuu jos v*tutta

Äsken nappasin kännyllä B)

Yhteistyössä