Kuvia *et oo pakko aukasta tätä ketjuu jos v*tutta

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no en mä tiedä mitä mä koitin. maalasin sen "pieni kuva" rimpsun kokonaan ja liitin.. mut en mä vaan osaa, joku menee ihan pieleen jossain vaiheessa :D eikäpä se nyt niin justiinsa ole pakko saadakaan mitään näkyviin, mut koitimpa nyt kuiteskii :)
Et vaan tainnut maalata sitä kokonaan kun jäi lopusta pätkä pois (se äskeinen kuvayritys tässä ketjussa).
Eikä sitä "pieni kuva"-juttua tarvitse edes maalata. Kun klikkaa sitä rimpsua hiirellä niin se maalautuu itsestään ja siitä sitten vaan "kopioi" tai näppäimillä Ctrl+C ja liität sen tänne "Liitä"-toiminnolla tai Ctrl+V.
yllytätte nyt hullua, mutta mie kokeilen vielä sitten kerran. jos sais viel idioottivarmat ohjeet vielä sit et mitäs sitten teen kun olen sen aijaan rivin maalannut :D

vieras
Minua ei kuvat kiusaa, mutta tuo harmaiden morkkaaminen kyllä. Siis miten niin harmaiden kiusaksi? Miksi haastat riitaa? Eikö kukaan nikillinen tympäänny ikinä kuvista?

Pakko sanoa että fiksu tyyppi olis jättäny nuo otsikoa kaksi ekaa sanaa poijes.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
eip, Haukiputaalla. Siellä oli punanen traktori joka oli saman värinen ku mun hame. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Zetorissa en oo ikuna käyny.
Ok, kerran oon Zetorissa käynyt ja mitä nyt silloisen kaatokännin takaa muistan niin siellä nökötti punainen traktori. Et sellasta mää täs vaa miätin nääs.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua ei kuvat kiusaa, mutta tuo harmaiden morkkaaminen kyllä. Siis miten niin harmaiden kiusaksi? Miksi haastat riitaa? Eikö kukaan nikillinen tympäänny ikinä kuvista?

Pakko sanoa että fiksu tyyppi olis jättäny nuo otsikoa kaksi ekaa sanaa poijes.
no ihan sun mieliks muokkasin tuon otsikon.....oleppas hyvä

yllytätte nyt hullua, mutta mie kokeilen vielä sitten kerran. jos sais viel idioottivarmat ohjeet vielä sit et mitäs sitten teen kun olen sen aijaan rivin maalannut :D
Tässä vielä kerran.
Kun olet lähettänyt kuvan, tulee ne rimpsuhässäkät.
Klikkaa hiirellä sitä rimpsua jonka otsikko on "Pieni kuva". Koko rimpsu muuttuu klikatessa siniseksi. Paina nyt näppäimistöltä Ctrl+C eli pidä Ctrl pohjassa ja paina ceetä. Tämä toiminto kopioi sen rimpsun leikepöydälle. Voit myös painaa sen maalatun rimpsun päällä hiiren oikeaa namiskaa ja valitse valikosta Kopioi/Copy.

Sitten kun kirjoitat tänne viestiä, voit liittää sen leikepöydällä olevan koodin (siihen missä kursori vilkuttaa) painamalla Ctrl+V tai hiiren oikealla ja sieltä Liitä/Paste.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Tässä vielä kerran.
Kun olet lähettänyt kuvan, tulee ne rimpsuhässäkät.
Klikkaa hiirellä sitä rimpsua jonka otsikko on "Pieni kuva". Koko rimpsu muuttuu klikatessa siniseksi. Paina nyt näppäimistöltä Ctrl+C eli pidä Ctrl pohjassa ja paina ceetä. Tämä toiminto kopioi sen rimpsun leikepöydälle. Voit myös painaa sen maalatun rimpsun päällä hiiren oikeaa namiskaa ja valitse valikosta Kopioi/Copy.

Sitten kun kirjoitat tänne viestiä, voit liittää sen leikepöydällä olevan koodin (siihen missä kursori vilkuttaa) painamalla Ctrl+V tai hiiren oikealla ja sieltä Liitä/Paste.
joo kiitos, tajusinkin jo. mua jotenkin ekoitti se, että kuvittelin, etä tuota "maisemaikkunaa" piti jotenkin kans klikkailla. tiä sitten mistä saanut moista päähäni.

Yhteistyössä