Hä? Kyllä siinä mun naamavärkki onAlkuperäinen kirjoittaja vieras :Eikö tuo ole Pepparin kuva?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Pilasinpas päivänne :kieh:
TELVE KAVELI!!!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
vaikka se pieni kuvaAlkuperäinen kirjoittaja endie:mikä rivi aijaasta piti maalata jos halusi kuvan tänne suoraan ?
MOI :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:TELVE KAVELI!!!! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
ok, miepä kokeilen onnistunkoAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:vaikka se pieni kuvaAlkuperäinen kirjoittaja endie:mikä rivi aijaasta piti maalata jos halusi kuvan tänne suoraan ?
:heart: ihanaAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Mä haluun samanlaisen hatun Ihana!Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Laitoitko pelkästään sen URL-rivin tähän? =)Alkuperäinen kirjoittaja endie:ok, miepä kokeilen onnistunkoAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:vaikka se pieni kuvaAlkuperäinen kirjoittaja endie:mikä rivi aijaasta piti maalata jos halusi kuvan tänne suoraan ?
*ääh, en ossaa* olkoon.
no en mä tiedä mitä mä koitin. maalasin sen "pieni kuva" rimpsun kokonaan ja liitin.. mut en mä vaan osaa, joku menee ihan pieleen jossain vaiheessa eikäpä se nyt niin justiinsa ole pakko saadakaan mitään näkyviin, mut koitimpa nyt kuiteskiiAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Laitoitko pelkästään sen URL-rivin tähän? =)Alkuperäinen kirjoittaja endie:ok, miepä kokeilen onnistunkoAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:vaikka se pieni kuvaAlkuperäinen kirjoittaja endie:mikä rivi aijaasta piti maalata jos halusi kuvan tänne suoraan ?
*ääh, en ossaa* olkoon.
niiiin hienona kestohymy päälläAlkuperäinen kirjoittaja Boogy:On niin hienona....Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
ON PAKKO!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja endie:no en mä tiedä mitä mä koitin. maalasin sen "pieni kuva" rimpsun kokonaan ja liitin.. mut en mä vaan osaa, joku menee ihan pieleen jossain vaiheessa eikäpä se nyt niin justiinsa ole pakko saadakaan mitään näkyviin, mut koitimpa nyt kuiteskiiAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Laitoitko pelkästään sen URL-rivin tähän? =)Alkuperäinen kirjoittaja endie:ok, miepä kokeilen onnistunkoAlkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:vaikka se pieni kuvaAlkuperäinen kirjoittaja endie:mikä rivi aijaasta piti maalata jos halusi kuvan tänne suoraan ?
*ääh, en ossaa* olkoon.
MIstä tuo ihana punainen mekko on? Tarvitsisin samantyylisen mutta valkoisen. Ja siis kiva kuva!Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Et vaan tainnut maalata sitä kokonaan kun jäi lopusta pätkä pois (se äskeinen kuvayritys tässä ketjussa).Alkuperäinen kirjoittaja endie:no en mä tiedä mitä mä koitin. maalasin sen "pieni kuva" rimpsun kokonaan ja liitin.. mut en mä vaan osaa, joku menee ihan pieleen jossain vaiheessa eikäpä se nyt niin justiinsa ole pakko saadakaan mitään näkyviin, mut koitimpa nyt kuiteskii
Ööö, ei hajuakaan....toimiiks naamakirjan chat?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Pikkuinkkuli HOIIIII! Miten Linuxista pääseepi meseen? Olis askaa
Kokeillaan!Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Ööö, ei hajuakaan....toimiiks naamakirjan chat?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Pikkuinkkuli HOIIIII! Miten Linuxista pääseepi meseen? Olis askaa
Ollaankos sitä ravintola Zetorissa?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju: