Kuvia *et oo pakko aukasta tätä ketjuu jos v*tutta

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
mikä rivi aijaasta piti maalata jos halusi kuvan tänne suoraan ?
vaikka se pieni kuva
ok, miepä kokeilen onnistunko

*ääh, en ossaa* olkoon.
Laitoitko pelkästään sen URL-rivin tähän? =)
no en mä tiedä mitä mä koitin. maalasin sen "pieni kuva" rimpsun kokonaan ja liitin.. mut en mä vaan osaa, joku menee ihan pieleen jossain vaiheessa :D eikäpä se nyt niin justiinsa ole pakko saadakaan mitään näkyviin, mut koitimpa nyt kuiteskii :)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
mikä rivi aijaasta piti maalata jos halusi kuvan tänne suoraan ?
vaikka se pieni kuva
ok, miepä kokeilen onnistunko

*ääh, en ossaa* olkoon.
Laitoitko pelkästään sen URL-rivin tähän? =)
no en mä tiedä mitä mä koitin. maalasin sen "pieni kuva" rimpsun kokonaan ja liitin.. mut en mä vaan osaa, joku menee ihan pieleen jossain vaiheessa :D eikäpä se nyt niin justiinsa ole pakko saadakaan mitään näkyviin, mut koitimpa nyt kuiteskii :)
ON PAKKO!!!!!!

Et vaan tainnut maalata sitä kokonaan kun jäi lopusta pätkä pois (se äskeinen kuvayritys tässä ketjussa).
Eikä sitä "pieni kuva"-juttua tarvitse edes maalata. Kun klikkaa sitä rimpsua hiirellä niin se maalautuu itsestään ja siitä sitten vaan "kopioi" tai näppäimillä Ctrl+C ja liität sen tänne "Liitä"-toiminnolla tai Ctrl+V.

Yhteistyössä