palkatta pois töistä.Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Siis saatko palkkaa noista "vapaapäivistä" ja toin20e/pv siihen niinku päälle?? Vai oletko palkattomasti pois toistä ja saat sitten vaan sen 20e/pv??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:palkatta pois töistä.Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Siis saatko palkkaa noista "vapaapäivistä" ja toin20e/pv siihen niinku päälle?? Vai oletko palkattomasti pois toistä ja saat sitten vaan sen 20e/pv??
joo, kyllä mäkin voisin vahtia kavereiden tai sukulaisten lapsia ilmaiseksi mutta en niidenkään takia jäisi pois töistä.Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:Minä eilen vahdin tutun penskoja, joista oli yksi +39c kuumeessa koko illan. Ja vielä ilman eri korvausta
Siihen ajattelinkin vedota. Nyt ei vain yksinkertaisesti ole varaa menettää yhtään tuloista, enkä käsitä miksi edes päivällä tähän suostuin. Pitäisi vaan opetella sanomaan ei :/Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:palkatta pois töistä.Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Siis saatko palkkaa noista "vapaapäivistä" ja toin20e/pv siihen niinku päälle?? Vai oletko palkattomasti pois toistä ja saat sitten vaan sen 20e/pv??
No siinä tapauksessa toi on tosi surkea diili sun kannalta... Menetät varmaan jonkin verran rahaa, kun et saa palkkaa noilta päiviltä. Ehkä just siihen raha-asiaan vedoten voisit vielä koittaa perua..??
No en tasan suostuisi! Millaisessa työssä sinä oikein olet...?Alkuperäinen kirjoittaja ap:palkatta pois töistä.Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Siis saatko palkkaa noista "vapaapäivistä" ja toin20e/pv siihen niinku päälle?? Vai oletko palkattomasti pois toistä ja saat sitten vaan sen 20e/pv??
siis tuohan on niin sairasta että huh. sinä jäät ilman palkkaa ja menet siis ilmaiseksi hoitamaan pomon lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja ap:palkatta pois töistä.Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Siis saatko palkkaa noista "vapaapäivistä" ja toin20e/pv siihen niinku päälle?? Vai oletko palkattomasti pois toistä ja saat sitten vaan sen 20e/pv??
miks sitten lupauduit olemaan ventovieraan lasten takia pois töistä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo, kyllä mäkin voisin vahtia kavereiden tai sukulaisten lapsia ilmaiseksi mutta en niidenkään takia jäisi pois töistä.Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:Minä eilen vahdin tutun penskoja, joista oli yksi +39c kuumeessa koko illan. Ja vielä ilman eri korvausta
Kirjoitusvirhe.Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen elämää:Mä en ole saanut 9vuoteen lastenhoitajaa. Eikä mulla olis varaakaan maksaa kuuden lapsen hoidosta mitään, kun en saakkaan mitään. Joten en ole 9v käynyt missään.
Ilmoitin vaan kaikille, jotka valittaa, niin tämmöstä tää meillä ja kaikkein eniten harmittaa hehkutuksenne jostain lokakuusta alkaen, tulevasta joulusta, meillä on joulun aikaan enein synttärit ja joulu, mut pliiss, älkää taas alottako sitä joulu ostosten höpinää, se on rankkaa kuultava varattomille. Perheessämme ei ole edes isää, vain äiti ja 8 lasta.
sori mutta miten tää liittyy aloitukseen?Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen elämää:Mä en ole saanut 9vuoteen lastenhoitajaa. Eikä mulla olis varaakaan maksaa kuuden lapsen hoidosta mitään, kun en saakkaan mitään. Joten en ole 9v käynyt missään.
Ilmoitin vaan kaikille, jotka valittaa, niin tämmöstä tää meillä ja kaikkein eniten harmittaa hehkutuksenne jostain lokakuusta alkaen, tulevasta joulusta, meillä on joulun aikaan enein synttärit ja joulu, mut pliiss, älkää taas alottako sitä joulu ostosten höpinää, se on rankkaa kuultava varattomille. Perheessämme ei ole edes isää, vain äiti ja 8 lasta.
No en menisi. Ja eivätkö lapset ole päivällä koulussa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:palkatta pois töistä.Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:Siis saatko palkkaa noista "vapaapäivistä" ja toin20e/pv siihen niinku päälle?? Vai oletko palkattomasti pois toistä ja saat sitten vaan sen 20e/pv??