menisitkö lapsenvahdiksi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Minä menin lupautumaan :ashamed:
kaduttaa ja suoraansanottuna vituttaa aivan prkleesti! paha lähtä perumaankaan... kyse esimiehen lapsista ja tuon takia "sain" vapaaksi kyseiset päivät.
Tyhmyydestä saa kärsiä...

ap
ei kait se tyhmä ole joka pyytää, vaan se joka suostuu...
Joka tapauksessa tulin siihen tulokseen aikani mietittyä, ettei mulla ole muuta vaihtoehtoa kun soittaa huomenna ja koittaa perua. Muutenkin rahat juuri nyt tiukilla ja toi tekee ison loven niihin vähäisiinkin tuloihin :(

kahden äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Siis saatko palkkaa noista "vapaapäivistä" ja toin20e/pv siihen niinku päälle?? Vai oletko palkattomasti pois toistä ja saat sitten vaan sen 20e/pv??
palkatta pois töistä.

No siinä tapauksessa toi on tosi surkea diili sun kannalta... Menetät varmaan jonkin verran rahaa, kun et saa palkkaa noilta päiviltä. Ehkä just siihen raha-asiaan vedoten voisit vielä koittaa perua..??

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:
Minä eilen vahdin tutun penskoja, joista oli yksi +39c kuumeessa koko illan. Ja vielä ilman eri korvausta
joo, kyllä mäkin voisin vahtia kavereiden tai sukulaisten lapsia ilmaiseksi mutta en niidenkään takia jäisi pois töistä.

ap
Siis saatko palkkaa noista "vapaapäivistä" ja toin20e/pv siihen niinku päälle?? Vai oletko palkattomasti pois toistä ja saat sitten vaan sen 20e/pv??
palkatta pois töistä.

No siinä tapauksessa toi on tosi surkea diili sun kannalta... Menetät varmaan jonkin verran rahaa, kun et saa palkkaa noilta päiviltä. Ehkä just siihen raha-asiaan vedoten voisit vielä koittaa perua..??
Siihen ajattelinkin vedota. Nyt ei vain yksinkertaisesti ole varaa menettää yhtään tuloista, enkä käsitä miksi edes päivällä tähän suostuin. Pitäisi vaan opetella sanomaan ei :/

täh
palkatta pois töistä.
siis tuohan on niin sairasta että huh. sinä jäät ilman palkkaa ja menet siis ilmaiseksi hoitamaan pomon lapsia?

miten kukaan voi moiseen suostua tai moista ehdottaa?

just
Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:
Minä eilen vahdin tutun penskoja, joista oli yksi +39c kuumeessa koko illan. Ja vielä ilman eri korvausta
joo, kyllä mäkin voisin vahtia kavereiden tai sukulaisten lapsia ilmaiseksi mutta en niidenkään takia jäisi pois töistä.
miks sitten lupauduit olemaan ventovieraan lasten takia pois töistä?

Suurperheen elämää
Mä en ole saanut 9vuoteen lastenhoitajaa. Eikä mulla olis varaakaan maksaa kuuden lapsen hoidosta mitään, kun en saakkaan mitään. Joten en ole 9v käynyt missään.
Ilmoitin vaan kaikille, jotka valittaa, niin tämmöstä tää meillä ja kaikkein eniten harmittaa hehkutuksenne jostain lokakuusta alkaen, tulevasta joulusta, meillä on joulun aikaan enein synttärit ja joulu, mut pliiss, älkää taas alottako sitä joulu ostosten höpinää, se on rankkaa kuultava varattomille. Perheessämme ei ole edes isää, vain äiti ja 8 lasta.

korjaus
Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen elämää:
Mä en ole saanut 9vuoteen lastenhoitajaa. Eikä mulla olis varaakaan maksaa kuuden lapsen hoidosta mitään, kun en saakkaan mitään. Joten en ole 9v käynyt missään.
Ilmoitin vaan kaikille, jotka valittaa, niin tämmöstä tää meillä ja kaikkein eniten harmittaa hehkutuksenne jostain lokakuusta alkaen, tulevasta joulusta, meillä on joulun aikaan enein synttärit ja joulu, mut pliiss, älkää taas alottako sitä joulu ostosten höpinää, se on rankkaa kuultava varattomille. Perheessämme ei ole edes isää, vain äiti ja 8 lasta.
Kirjoitusvirhe.

siis
Alkuperäinen kirjoittaja Suurperheen elämää:
sori mutta miten tää liittyy aloitukseen?
ikävää että sulla ei ole hoitajaa lapsillesi, mutta aloittajaa on pomonsa kusettanut, tai ap on ihan kynnysmatto. hänellä on työ, mutta pomonsa on päättänyt että pomon lapsien hoito ajaa ohi ap:n perheen tarpeen syödä. siis toki on ok pyytää hoitamaan mutta jos työpäivänä pyytää pitäisi maksaa se palkka minkä saa töistäkin.

vieras
Ensinnäkin, en menisi kenenkään luokse hoitamaan, vaan tytöt tulisi meille ja pomo saisi maksaa kyllä niin paljon kuin tienaan niiltä päiviltä töissäkin. 20?/päivä on täysin naurettava summa.

Yhteistyössä