Näiden lisäksi myös Aleksi 13, KappAhl, K-kenkä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tapiola ja Espoon keskusta kaksi eri asiaa! Mutta Tapiolasta löytyy Stocka, Sokos yms. eli ihan hyvä keskusta!
Entresse - kauppakeskus, kirjasto, juna-asema, Hese, posti, kampaamoja...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aijaa... sit oon ymmärtänyt väärin! Mitä sit Espoon keskuksesta löytyy?
Vai että maalla? Oletko asunut espoon lähellä kunnassa jossa asukasluku on reilu 35 000?Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:Espoon keskus on vähän kauempana Helsingistä siellä maalla
Toi entresse on surkee. Siellä on tyyliin lindex, jesperjunior ja kotipizza. Ja Espoon Keskus on niin järkky paikka, ettei sinne kai kukaan vapaaehtosesti haluu mennä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aijaa... sit oon ymmärtänyt väärin! Mitä sit Espoon keskuksesta löytyy?
NäinpäAlkuperäinen kirjoittaja no:Ei varsinaisesti ole. Espoolla ei ole varsinaista keskustaa, vaikkakin kaupunginosa nimeltä Espoon Keskus. Ns. keskustoja löytyy Espoosta Tapiolasta, Leppävaarasta, Matinkylä/Olari-alueelta ja Espoon Keskuksesta.
No jaa, minäkin olen aivan vapaaehtoisesti täällä asunut vajaa kolmekymmentä vuotta...Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Toi entresse on surkee. Siellä on tyyliin lindex, jesperjunior ja kotipizza. Ja Espoon Keskus on niin järkky paikka, ettei sinne kai kukaan vapaaehtosesti haluu mennä.
No on se juna-aseman seutu aika kaamea. En oo koskaan eläessäni käynyt missään niin paskasissa hisseissä kun sen aseman hissit näin esimerkiks. Hyi meinaa lentää laatta kun ajattelenkin, ne oli yltä päältä paskassa ja kusessa. Niinkun niitä ei koskaan kukaan siivois edes.Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:No jaa, minäkin olen aivan vapaaehtoisesti täällä asunut vajaa kolmekymmentä vuotta...Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Toi entresse on surkee. Siellä on tyyliin lindex, jesperjunior ja kotipizza. Ja Espoon Keskus on niin järkky paikka, ettei sinne kai kukaan vapaaehtosesti haluu mennä.
Nythän siellä on remontti menossa ja hissitkin on uusittu. Kaupunki on kyllä ampunut itseään jalkaan tuon aseman kanssa. Joka vuosi uusi remontti ja aina vain järkyttävämmän näköistä tuubaa rakennetaan tilalle.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:No on se juna-aseman seutu aika kaamea. En oo koskaan eläessäni käynyt missään niin paskasissa hisseissä kun sen aseman hissit näin esimerkiks. Hyi meinaa lentää laatta kun ajattelenkin, ne oli yltä päältä paskassa ja kusessa. Niinkun niitä ei koskaan kukaan siivois edes.Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:No jaa, minäkin olen aivan vapaaehtoisesti täällä asunut vajaa kolmekymmentä vuotta...Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Toi entresse on surkee. Siellä on tyyliin lindex, jesperjunior ja kotipizza. Ja Espoon Keskus on niin järkky paikka, ettei sinne kai kukaan vapaaehtosesti haluu mennä.
Niin no omenassa ja sellossa on enemmän kauppoja.Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Jos espoossa menisin ostoksille, niin menisin selloon tai iso omenaan. Tapiolassa on tosiaan sokos, stockman, seppälä, only, kappahal, h&m, aleksi13 jne.... Tapiola on kiva ja "siisti" paikka. Espoon keskus on ihan... :x ..
Ei pääse junalla! Lähialueet ovat Niittykumpu, Laajalahti ja Otaniemi.Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:pääseekö tapiolaan junalla? mitä lähialueita siinä on?
http://espoo.fi/default.asp?path=1;28;29;37412;37475;102719Alkuperäinen kirjoittaja ex-suurtapiolalainen:Espoon keskuksen rautatieasema! :/
http://static.iltalehti.fi/espoo/espoonkeskus6_eo.jpg