http://www.youtube.com/watch?v=tAo7lNpt87U&feature=PlayList&p=0523296724775809&playnext=1&playnext_from=PL&index=15
siis kenen alkuperänen tää on..? mä oon aina luullu ainaki 95% et tää on klamydia.....Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:Kyllä Luumäet veti paremmin (enkä nyt tällä hae semmoista vääntöä mitä musapinossa on...)
En mene vannomaan, mutta oon ainakin aina olettanut tämän olevan Ne Luumäkien tekemä.Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:siis kenen alkuperänen tää on..? mä oon aina luullu ainaki 95% et tää on klamydia.....Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:Kyllä Luumäet veti paremmin (enkä nyt tällä hae semmoista vääntöä mitä musapinossa on...)
toihan oli sata kertaa parempi mitä hynysen laulamana :xmas: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:http://www.youtube.com/watch?v=pS2CXxo41qg
Mäkin oon aina ajatellu, että on Ne Luumäkien kappale.
joo tosi huippu, ei sovi noin menevä viisukki sitten yhtään hynyselle laulettavaksi ... oli jo melkeen noloAlkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Ne Luumäet on alkuperäinen esittäjä, mutta oli tämä Kotiteollisuuden cover kyllä aika huippu
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hynynen on muutenki melko..*hakee oksennus-hymiötä*
Näinpä! Pidin molemmista siihen kun aloin katsoa sitä "äijät"-sarjaa. Varsinkin se Hynysen pillun hokeminen alko ottaa hermoon.:O Iteki käytän välillä todella ronskia kieltä, mutta sen jätkän puheista tuli mieleen lähinnä ala-astelainen pikkupoika, joka on juuri oppinut sanan pillu.:OAlkuperäinen kirjoittaja Profiler:Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hynynen on muutenki melko..*hakee oksennus-hymiötä*
Hynynen ja Nikula voitaisi viedä saunan taakse "oppia hakemaan".
Pääsee todellakin minultakin, Hynyselle se vain on niin kovin tärkeää päästä sanomaan joka välissä. Nikula taas on mitä on, en hänestäkään erityisemmin pidä,mutta tuntuisi että musiikista tietäisi helkkarin paljon enemmän kuin Hynynen.Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:Minä taas olen molempia vihannu siitä asti kun ovat julkisuuteen kävelleet...
Ei sillä etteikö minunkin suusta pi**u, v***U jne. pääsis.
Noi kaks ovat vaan niin SAATANAN IDIOOTTEJA!!!!!
Hytösen sarjaan mun mielestä kuuluu aina JYRKin Mikaela Metso! Yök!Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:Minä taas olen molempia vihannu siitä asti kun ovat julkisuuteen kävelleet...
Ei sillä etteikö minunkin suusta pi**u, v***U jne. pääsis.
Noi kaks ovat vaan niin SAATANAN IDIOOTTEJA!!!!!
EDIT: Tuupataan samaan sarjaan Pelastakaa Sotamies Hytönen *tähän joku vihaa simuloiva hymiö*
Alkuperäinen kirjoittaja Pääsee todellakin minultakin:Jone Nikulan tavanneena voin sanoa, että hänellä taitaa olla suuri lasku SinCityyn. Munaa ei ainakaan löydy...
Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:Voi olla hyvin mahdollista. Kuitenkin ainoa mitä hänessä hieman arvostan, on hänellä sentään jotain tietämystä suomalaisesta metallista. Vai olisikohan isukki kiertoteitä tuonut poikansa julkisuuteen?Alkuperäinen kirjoittaja Pääsee todellakin minultakin:Jone Nikulan tavanneena voin sanoa, että hänellä taitaa olla suuri lasku SinCityyn. Munaa ei ainakaan löydy...
Taitaa sulla olla hieman hakusessa tämä "sanan taakse" termi. Parempi ettet käytä sitä, idiootti!Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hynynen on muutenki melko..*hakee oksennus-hymiötä*
Hynynen ja Nikula voitaisi viedä saunan taakse "oppia hakemaan".