Kuka nyt muka tähän aikaan haluis nukkuu????Alkuperäinen kirjoittaja eijaksakirjautua:En, heräsin idioottinaapurien tyhmään musiikkiin. Jotain v-tun yksinkertaista typerää musiikkia. Arvatkaa haluaisinko nukkua!!!! |O
Minä olen huomannut että Rotterdam Terror Corps +60 dB volyymilla hiljentää naapurit tehokkaastiAlkuperäinen kirjoittaja eijaksakirjautua:En, heräsin idioottinaapurien tyhmään musiikkiin. Jotain v-tun yksinkertaista typerää musiikkia. Arvatkaa haluaisinko nukkua!!!! |O
Niin mekin, viimeistään maanantaina. Luojan Kiitos! =)Alkuperäinen kirjoittaja Omakotitalossa:Niin no, onneksi asun omakotitalossa.
eIKÄ OO, VAST KUN OON HERÄNNYT ON AAMU.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nythän aamu jo :wave:
Ok, mutta Mä heräsin just, eli nyt ON aamu :saint: :saint: :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja HIIHHI:eIKÄ OO, VAST KUN OON HERÄNNYT ON AAMU.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nythän aamu jo :wave:
Mä taas en, joten ei oo.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Ok, mutta Mä heräsin just, eli nyt ON aamu :saint: :saint: :xmas: B)Alkuperäinen kirjoittaja HIIHHI:eIKÄ OO, VAST KUN OON HERÄNNYT ON AAMU.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Nythän aamu jo :wave:
Jee, yö on koittanut untaa. Muistakaa, ettei kahvi kaikkia piristä, mua se nukuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Jee, aamu on koittanut !!!! Kahviii
Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzzzzz:Jee, yö on koittanut untaa. Muistakaa, ettei kahvi kaikkia piristä, mua se nukuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Jee, aamu on koittanut !!!! Kahviii
Et kuitenkaan aiemminkaan kertonut millast musiikki oli?Alkuperäinen kirjoittaja eijaksakirjautua:En, heräsin idioottinaapurien tyhmään musiikkiin. Jotain v-tun yksinkertaista typerää musiikkia. Arvatkaa haluaisinko nukkua!!!! |O
Mulla sama juttu, ihmettelenkin, miten se muita piristää.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzzzzz:Jee, yö on koittanut untaa. Muistakaa, ettei kahvi kaikkia piristä, mua se nukuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Jee, aamu on koittanut !!!! Kahviii
onneksi en tarvitsekaan kahvia piristeeksi . ja päivällä jos juon se laittaa mun kyllä päikkäreille
Aamulla se maistuu niin hyvälle, että mukava juoda kupponen Muulloin sitä kaipaakaan .Alkuperäinen kirjoittaja sama:Mulla sama juttu, ihmettelenkin, miten se muita piristää.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzzzzz:Jee, yö on koittanut untaa. Muistakaa, ettei kahvi kaikkia piristä, mua se nukuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Jee, aamu on koittanut !!!! Kahviii
onneksi en tarvitsekaan kahvia piristeeksi . ja päivällä jos juon se laittaa mun kyllä päikkäreille
Mäkin siihen oon tottunut, mut kun aamulla kupposen otin, niin väsyneempi olin. Eli zzzAlkuperäinen kirjoittaja marabou:Aamulla se maistuu niin hyvälle, että mukava juoda kupponen Muulloin sitä kaipaakaan .Alkuperäinen kirjoittaja sama:Mulla sama juttu, ihmettelenkin, miten se muita piristää.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzzzzz:Jee, yö on koittanut untaa. Muistakaa, ettei kahvi kaikkia piristä, mua se nukuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Jee, aamu on koittanut !!!! Kahviii
Mua ei kahvi aamulla nukuta eikä piristä Nautin vaan maustaAlkuperäinen kirjoittaja Hymp:Mäkin siihen oon tottunut, mut kun aamulla kupposen otin, niin väsyneempi olin. Eli zzzAlkuperäinen kirjoittaja marabou:Aamulla se maistuu niin hyvälle, että mukava juoda kupponen Muulloin sitä kaipaakaan .Alkuperäinen kirjoittaja sama:Mulla sama juttu, ihmettelenkin, miten se muita piristää.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzzzzz:Jee, yö on koittanut untaa. Muistakaa, ettei kahvi kaikkia piristä, mua se nukuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Jee, aamu on koittanut !!!! Kahviii