Hakutulokset

1. Le Jumine

Heinäkuiset 2018

Pitäsköhän minunkin hypätä tänne keskusteluun mukaan, facebook-ryhmään jo laitoin liittymispyyntöä.. Viime viikolla vasta testin tein ja ihan selkee plussa oli, mikä oli sinänsä yllättävää, koska mieheni oli melko varma, ettei hän pysty lapsia saamaan ollenkaan. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan...
  2. Le Jumine

Millainen tukiverkko teillä on?

Olematon. Viimeksi ollut yhteistä aikaa ilman lapsia reilu kolme vuotta sitten.
  3. Le Jumine

Toppa vai vk?

3v ja 5v lapsilla ollu nyt softshell-haalarit, vk-rukkaset, vanhat talvikengät, pipot ja tuubihuivit. Alla perus sisävaatteet. 2v:llä vuorellinen kurahaalari tai vaihtoehtosesti ohut vk-haalari ja sen alla fleece, vk-rukkaset, kypärämyssy, trikoopipo fleecevuorella, goretex-lenkkarit.
  4. Le Jumine

kolmen lapsen äiti

En ajattele mitään, ite olin 24v kun kolmas lapsi syntyi.
  5. Le Jumine

Mitä yleensä puuhaatte kun lapset saatu nukkumaan?

Luen kirjaa, räplään puhelinta, kirjotan kirjeitä tai katotaan miehen kanssa telkkaria.
  6. Le Jumine

Juliukselle toinen (ja kolmas) nimi?

Julius Viima Valtteri Julius Tuisku Petteri Julius Routa Mikael Julius Oiva Kaamos
  7. Le Jumine

Amorion-antibiootti ja laaja ihottuma

Meillä 4v lapselle tuli Amorionista kaamee ihottuma koko kroppaan (viimesenä päivänä), ihan siis päästä varpaisiin oli punasten laikkujen peitossa. Lääkäri totesi allergiseksi reaktioksi ja käski allergialääkkeitä syöttää pari päivää. Meni sillä ohi. Ja esim jos on mononukleoosi ja sen aikana...
  8. Le Jumine

Pieni lapsi uimassa.

Meillä on kolme pientä lasta (vanhin 5v) ja kaikki uimataidottomia. Yksin en tällä sakilla edes rannalle lähde ja kun mies on mukana, niin tehdään niin, että mies on vedessä, minä rannalla ja lapset meidän välissä leikkii..
  9. Le Jumine

Vaihteleva rumiinlämpö

Mulla oli ennen normilämpö 35,5 ja 37 oli jo sellanen kuume, että hyvä kun sängystä ylös pääsi. Nykyään on koko ajan 36,8-37,4 (välillä jopa 37,8) eikä oo mitenkään kipeä olo tms. En oo ollu huolissani. Mittaan korvamittarilla.

Yhteistyössä