Mitä yleensä puuhaatte kun lapset saatu nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja vierailijaN
  • Ensimmäinen viesti
vierrailija
Katsoin Narcosia telkkarista, join valkoviiniä lasillisen ja söin Fazerin merisuolasuklaata. Jos mies ei olisi vielä työmatkalla, niin seksi olisi kuulunut iltaan myös.

vierailija
Mies katsoo telkkaria ja nukahtaa olohuoneen sohvalle yöksi. Minä katson makuuhuoneessa hetken aikaa telkkaria ja leikin hetken aikaa tabletilla, kunnes uni vie voiton.

sairaan hoitaja
Häh? Meillä on kouluikäisiä lapsia, 10, 14 ja 15. Lapset menevät omiin huoneisiinsa; pelaavat tai tekevät jotain hiljaista ja nukahtavat itse kukin. Minä, äiti, kaadun sänkyyn ja nukahdan, Isä saattaa katsoa hetken jotain telkkarista ja kaatuu lopulta sänkyyn. Aamulla meillä vanhemmilla on herätys töihin ennen kuin kukko ehtii kiekaista...

vierailija
Ei mulla ole illalla "omaa aikaa" vai miten tuokin termi pitäisi määritellä :D Lajittelen pyykin, siivoan keittiön, pesen tarvittaessa vessan, laitan seuraavalle aamulle kaikki valmiiksi (märät ulkovaatteet kuivumaan, tarkistan että reput ja vaatteet kaikilla varmasti valmiina), käyn tallissa, yms askaretta. Sitten kaadun sänkyyn miehen viereen.

Me rakastellaan aamupäivällä :) se on maatalousyrittäjän päivälepo :)

Yhteistyössä