Hakutulokset

1. N

Maalismammat 2013 :)

Heipä hei ja hyvää iltaa.. Täällä sairastetaan edelleen! Jo kolmea viikkoa kestänyt armoton nuha ja yskä saivat viime viikonloppuna kaverikseen niin kauhean kurkkukivun että en pystynyt nielemään mitään vettä paksumpaa.. Eli se viikonloppu elettiin kurkkupastilleilla ja teellä. Viikonlopun...
  2. N

No nii, tämän päivän valkokastikkeet sit juntattu kiinni kattilan pohjaaan oikein urakalla. Hyvä minä

[/URL][/IMG] Minäpä poltin kerran glögit pohjaan :D Oli miehellä naurussa pitelemistä kun yritti vasaroida sitä kattilan pohjasta :D
  3. N

Hyvää (toivottavasti) huomenta kaikille! Itselle se on TAAS ei-niin-hyvää-huomenta... Täällä on nyt kaks viikkoa jo kärsitty aivan armottomasta flunssasta... Eka viikko oli yskä ja nuha ja veto niin pois että sängynpohjalla vaan tuli makoiltua. No sitten pariksi päiväksi veto palasi mutta yskä...
  4. N

Naurettavaa herättää lapsi et mies saa nukkua. >:(

Jos miehesi on ollut kotona viime viikon lasten kanssa niin miksi hänelle ei suotaisi yhtä aamua nukkumiseen? Meillä ei tällasta ongelmaa ole kun herätään arkisin molemmat ennen lasta ja viikonloppuisin on "vuoroaamut" eli toinen herää lauantaina aikasin ja toinen sunnuntaina jos on tarvis...
  5. N

Mitäs kaikkia ihania piirrettyjä oli 80- ja 90-luvuilla?

Muistaako kukaan muu Sandokania? Siis se merirosvo tiikeri :D Vitsit mä niin haluisin saada sen dvd:nä mut eipä taida löytyä :(
  6. N

Mulla oli Espoossa esikoisen aikana ekana neuvolalääkäri muistaakseni rv 18? Mut kuitenkin lähempänä puoliväliä... Nyt en kyl triedä millon sitten tästä on.. Kaippa sen näkee sitten :D
  7. N

ärsyttävimmät piirteet miehessänne -ketju

No jaa.. Oikeestaa se että ruokailun jälkeen kaikki astiat jää pöydälle vaikka astianpesukone on ihan vieressä, ja jos mies tekee ruokaan niin roskat jää kaikki pöydälle vaikka roskis on puolenmetrin päässä.. Mutta ihanan rakas mieheni silti on ja mitään en muuttais.. Enpä ole minäkään täydellinen!
  8. N

Heippatirallaa kaikki mammat! Täällä ihana syysilma... Toivon mukaan alkaa flunsas jo hieman helpottamaan, kyllä siihen on jo mennyt hermokin! Viime keskiviikkoaamuna minusta tuli ensimmäisen kerran täti :) Sisko sai pienen tytön <3 Myy* Niin sinä asuit Englannissa.. Ah mun on niiiin pakko...

Yhteistyössä