ärsyttävimmät piirteet miehessänne -ketju

• Viestiketjun aloittaja "akka"
  • Ensimmäinen viesti
"akka"
Mitkä ovat ärsyttävimmät piirteet ukosssanne? Mua ketuttaa, kun mies sanoo muiden miesten eukkojen näyttävän hyvältä. Sekä se v*tuttaa, ettei se edes siivoa. Lisäks ärsyttää, että piti lisääntyä sen kanssa.

,,,
[QUOTE="akka";27279546]Mitkä ovat ärsyttävimmät piirteet ukosssanne? Mua ketuttaa, kun mies sanoo muiden miesten eukkojen näyttävän hyvältä. Sekä se v*tuttaa, ettei se edes siivoa. Lisäks ärsyttää, että piti lisääntyä sen kanssa.[/QUOTE]

Vituttaa tollaset väsyneet, arvostelevat akat!!!

"mami"
[QUOTE="akka";27279677]Mieti vähän, miks oon väsynyt ja arvosteleva akka!!! Mukava kuulla miehen suusta moisia arvosteluja, vaikka toinen hoitaa kaikki kotityöt ja pennut kans![/QUOTE]

Mun ex oli kans tollanen kusipää. Jätti kaiken mun harteille, ite nukku kaiket vapaat tai pelas pleikkaa tai teki just tasan sitä mikä sattu itteensä hotsittaan, viis siitä, et hällä oli perhe. Laiminlöi hygieniansa ja haisi paskalle. Siinäpä niitä syitä kerrakseen, miks on ex. Ei tod ala tämä nainen tommosta menoo katteleen.

Nyt mulla on ollu siis jo kymmenen vuotta toosii ihana mies. Todella osaa arvostaa ja kunnioittaa kunnon miestä tollasen kokemuksen jälkeen :) Kiitos rakas!

No jaa.. Oikeestaa se että ruokailun jälkeen kaikki astiat jää pöydälle vaikka astianpesukone on ihan vieressä, ja jos mies tekee ruokaan niin roskat jää kaikki pöydälle vaikka roskis on puolenmetrin päässä.. Mutta ihanan rakas mieheni silti on ja mitään en muuttais.. Enpä ole minäkään täydellinen!

IhanaValo
No varmaan se, että se on vähän turhan paljon omissa mietteissään ettei kuule tai näe yhtään mitään muuta..esim.koneella tai telkalla istuessaan keskittyy vähän liikaakin..

Ei mitään kriisiä aiheuttava asia,
mutta ärsyttää kun nyt oon itsekin palannut äippäloman jälkeen työelämään,
ja kotityöt on silti 95% mun kontolla.

Ja se että mies haluaa ja myöskin nukkuu la ja su pitkään,
eikä millään käsitä että mäkin haluaisin joskus työviikon jälkeen nukkua edes kahdeksaan asti enkä olla aina 6:30 keittämässä puuroa tytölle :/

Mutta ehkä se vielä jossain vaiheessa oppii tajuamaan.

"TMV"
Liimaantuminen laitteisiin. Lähes koko ajan pitää olla telkkari päällä ja läppäri sylissä, usein joudun maanittelemaan että laittaisi koneen pois niin että voitaisiin tehdä jotain yhdessä (ja silloinkin hänen ehdotuksensa on yleensä, että katsottaisiin jotain leffaa / tv-sarjaa). Oikeasti tekisi välillä mieli heittää telkkari ja tietokone ikkunasta ulos... Muuten mieheni on suloinen, mutta aivan liikaa teknologian orja.

"Milla"
Sama juttu ärsyttää kun tuossa jo tulikin, että roska jää pöydälle vaiks roskis olis metrin päässä ja sitten kun ottaa maitoa niin jättää semmoisen tipan tölkin pohjalle..mä sanoinkin hänelle yhteen aikaan että kaadan sen tipan seuraavan kerran sun kenkääs!

-.-
Ärsyttävä tapa on ehdottomasti tupakointi. Keuhkosyövänhän se pian hankkii , polttamalla yli askin päivässä. Aina kaikkea ennen pitää vetää rööki.. Ennen kun se voi imuroida, vaihtaa vauvan vaipan, lähteä kauppaan, mitä ikinä niin aina ensin tupakka !!
Joo tiesin toki vuosia sitten kun alettiin seurustelemaan , että mies polttaa, mutta se ei haitannut mua sillon. Koska itsekin poltin.

Se että ei voi IKINÄ syödä lautasta tyhjäksi. Aina jättää lautaselle pikku nökäreen ruokaa joka pitää heittää pois. Puoliksi syötyjä voileipiä saan myös keräillä roskiin. Puolilleen juotuja kahvi ja teekuppejä ilmestyy kaikkialle... |O

Yhteistyössä