No nii, tämän päivän valkokastikkeet sit juntattu kiinni kattilan pohjaaan oikein urakalla. Hyvä minä

Mä en ole ikinä polttanut valkokastiketta pohjaan ja olen aina vähän ihmetellyt, joskus jopa ivallisestikkin asiasta maininnut siskolle :ashamed:, et miten sen edes saa palamaan.
No nyt tiedän :headwall: Omaan nilkkaan kävikin se pilkka.

Siel se kastike nyt istuu kattilanpohjassa ku paska junttilan tuvan seinässä.

Olis kaiketi viisainta ilmoittautua valkokastikkeentekokurssille, perk....

No ei oo sullakaa helppoo: /

Jos teräskattila niin laita pyykinpesuainetta, vettä ja keitä. Olen kuullu et jeesaa:O

• Tykkää
Reactions: Meteli Seis
No ei oo sullakaa helppoo: /

Jos teräskattila niin laita pyykinpesuainetta, vettä ja keitä. Olen kuullu et jeesaa:O
Ei oo ei,mut tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Heitin sen kattilan hetkeksi lepäämään tuonne altaaseen ku en viitsinyt sitä katsella,nyt sit saan pyyhkiä kaapinovistakin roiskeita samalla. En mä tätä tilannetta itselleni kyllä helpommaksi tehnyt.

Joo tuota kikkaa ajattelin käyttää

• Tykkää
Reactions: Lispetti
:hug:....ja munko pitäs tässä iltapalaksi väsätä mannapuuroa..jo tämän päiväisten jauhelihakeittojen pohjaan keittämisien kanssa :wave:...se muutes kysyy jo taitoa *röyhistelee ylpeänä rintamustaan* :D

Mulla muuten toimii ton pohjaanpalamisten kanssa kova palasokeri. Sen kanssa kun käyt kattilan pohjan läpi, niin a vot - pesun jälkeen kiiltää!

Jos yhtään lohduttaa, niin kiireessä unohdin tänään lapsukaisen kakkavaipan pytyn päälle. Itellä meni sitten hetken päästä maha sekaisin ja en katsonut yhtään, että mihin istun. :x

Kumma homma, kun oma ripuli kovettui hetkeksi heti. :D

Sitten mietin kuumeisesti, että mikä oli erään skeittilehden nimi. Ihmettelin vaan miehelle ääneen, että ei kai se tosiaan voi olla Hangover. Oli siinä ukolla hauskaa. (Lehden nimi on Hang up...)

Aiemmin päivällä lupasin eräälle lähettää yhden jutun säästöpostiin.

En taida edes uskaltaa alkaa tekemään iltapuuroa. :D

Yhteistyössä