Mulla löytyy Sandokan elokuva dvd:nä. Valitettavasti elokuva on tehty telkkarista nähdyistä jaksoista, mikä olisi muuten loistava asia ellei kyseisiä jaksoja olisi pätkitty niin pahasti mahtuakseen 75 minuutin sekavaan kokonaisuuteen.Muistaako kukaan muu Sandokania? Siis se merirosvo tiikeri Vitsit mä niin haluisin saada sen dvd:nä mut eipä taida löytyä
ei ollu ei !!!Tää taitaa vaivata mua ikuisesti, kukaan ei muista!Alkuperäinen kirjoittaja hölöpölö;27306762:SE oli Poochini! Puolikuunkasvoinen koira.
Se on Rouva Brisby ja hänen salainen maailmansa (Secret of N.I.M.H.). Aivan ihana. Olen yrittänyt metsästää tätä lapsilleni, mutta suomi-dvd:nä ei saa ja vanhoja VHS kasetteja on tosi vaikea löytää.muistaako kukaan jostain 90-luvun alusta sellaista elokuvaa, missä oli hiiri(perhe) ja joku lapsista sairastui, ja se äitihiiri lähti vaaralliselle matkalle ettimään jotaki troppia sille lapselle. siinä oli semmonen pelottava pöllö keneltä se meni kysymään neuvoa tms, lopussa oli jotain ilikeitä rottia..se oli tosi hyvä lapsena enkä kuollaksenikaan muista mikä se oli!
Looney Tunes Wikipedia ja Marvin marsilainen?muistaako kukaan sellasta piirrettyä, jossa tällä avaruuden sankarilla oli sellanen musta, kypärän peittämä naama. Kypärässä oli sellanen "roomalaisen sotilaan irokeesiharja"... muistaakseni sillä oli jonkunlainen laser-pyssy. Jos en ihan väärin muista, ni se aina yritti metsästää jotain, jota ei tietenkään saanu kiinni.
Ihan jos muistelisin, ni oisko se väiskiä metsästäny...