Mitäs kaikkia ihania piirrettyjä oli 80- ja 90-luvuilla?

"hei"
muistaako kukaan sellaista piirrettyä missä oli joku perhe ja perheen tyttö sellainen todella ilkikurinen tapaus, sellaiset vaaleat hiukset kahdella ponnarilla pään sivuilla ja leveä virnistys. perheellä oli myös koira. oli tosi pelottava piiretty ja näen vieläkin sen tytön silmissäni. oon 80-luvun alussa syntynyt eli olisko tullu joskus 90- luvun vaihteessa.aika epätoivoista yrittää selvittää mikä ohjelma on kyseessä .
 
[QUOTE="minttu";22492057]Ihan 80-luvun alussa tuli Kolme muskettikoiraa, tykkäsin siitä tosi paljon... Mahtaako kukaan muu muistaa? :)[/QUOTE]
Muskettikoirat rientää.. tättärätättärätää.. auttamaan toista pientä.. tättärätättärätää..

YouTube - Muskettikoirat - Jakso 1 (1/3)

Kyllä aika kultaa muistot, muistin että oli paljon hienomman näköinen : /
 
Viimeksi muokattu:
qwr
[QUOTE="hei";22491659]muistaako kukaan sellaista piirrettyä missä oli joku perhe ja perheen tyttö sellainen todella ilkikurinen tapaus, sellaiset vaaleat hiukset kahdella ponnarilla pään sivuilla ja leveä virnistys. perheellä oli myös koira. oli tosi pelottava piiretty ja näen vieläkin sen tytön silmissäni. oon 80-luvun alussa syntynyt eli olisko tullu joskus 90- luvun vaihteessa.aika epätoivoista yrittää selvittää mikä ohjelma on kyseessä .[/QUOTE]

Sandybell tai joku sen tapainen?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22491683]Kallen kiipeilypuu[/QUOTE]

"Asui stadissa poika nimeltä Kalle
Kallella on puu
kiipeilypuussa hän manteli suussa
tytöstä uneksuu
jonka nimi on kai Emma
Emma on kuvitelmaa vaan
niin ihanaa, ei oo toista - aah -
Puun alla istuu vaari
lukee lehteä
vaari totta tietää mikä dromedaari on
Kallella putaa välillä sutaa
latvassa puun kun svengailee tuuli."
 
saraste harmaana
Mä kattelin 80-luvun alussa Rosvo-Rudolf:a. Tosin just googlesta katoin, että alunperin sitä katteltiin jo 70-luvulla Suomessa.
Peukaloisen retket oli kans ihana.
Ja muistaako kukaan Piilomaan pikku-aasi sarjaa? Joskus 80-luvalla ehkä näytetty pikku kakkosessa tms. Siinä näytettiin muistaakseni kuvia kirjan sivulta, ja luettiin aina yksi luku, joka loppui sanoihin "ja lisää siitä ensikerralla". Sekin oli ihana, ja jännä!
 

Yhteistyössä